Tere
nonii, vist andis nüüd siis miskit lõpuks saba mu 98a 9-5.
Hommikul sai tehtud mõned kiiremad möödumised ja ühelt hetkel hakkas käike vahetades viskama tagane meeletut sinakat õlivine just sel hetkel kui kiirendada ja siis käiku vahetades mootoril koormus tagant ära läheb.
Loogika ütleb, et vist läks turbo- vaikselt sõites ja kohapeal seistas ajab lihtsalt õrna sinist tagant välja.
Kogemusi, ettepanekuid, soovitusi? Masin jäi seisma Tallinnasse hetkel, nädala lõpus naasen kodumaale ja vast oskaks keegi soovitada kas üritan temaga nõiteks ukerdada Audacerisse ja on lootust või peaks mõtlema romula peale. Masinal ees 255k ja aastaid ka omajagu aga hea mugav auto on:)
9-5 vanake teeb suitsukatet
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Kuna ma jõudsin keset ööd tagasi Eestisse ja polnud nagu varianti muud kui üritada selle lagunenud turboga kuidagi koju sõita siis nii sai ka tehtud.
Kuna tehnikaga päris kobakäpp ei ole sai siis juba huvi pärast too Garrett eile ise maha pealt võetud et näha mis temaga juhtus. Mis selgus oli muidugi, et mingist võiksest lekkest polnud seal juttu- turbiini loks oli ca sentimeeter ja labad korpuses ära käinud
Nüüd siis plaan Ebayst tore uus keskplokk millega kogu lagunenud osa asendada ja uuesti kokku. Eks ma pärast räägin kas on mõtet sellist pühapäevaremonti" teha turbole.
NB: keegi oskab öelda kust saaks uued jahutusvedeliku torud koos vähemalt turbo poolsete stutsidega soetada? Vabatahtlikult need turbo küljest lahti ei tulnud, poldi keere oli nii pehme, et keeras lihtsalt üle.
http://www.ebay.com/itm/GT17-GT1752-452 ... 0a&vxp=mtr
Kuna tehnikaga päris kobakäpp ei ole sai siis juba huvi pärast too Garrett eile ise maha pealt võetud et näha mis temaga juhtus. Mis selgus oli muidugi, et mingist võiksest lekkest polnud seal juttu- turbiini loks oli ca sentimeeter ja labad korpuses ära käinud
Nüüd siis plaan Ebayst tore uus keskplokk millega kogu lagunenud osa asendada ja uuesti kokku. Eks ma pärast räägin kas on mõtet sellist pühapäevaremonti" teha turbole.
NB: keegi oskab öelda kust saaks uued jahutusvedeliku torud koos vähemalt turbo poolsete stutsidega soetada? Vabatahtlikult need turbo küljest lahti ei tulnud, poldi keere oli nii pehme, et keeras lihtsalt üle.
http://www.ebay.com/itm/GT17-GT1752-452 ... 0a&vxp=mtr
Kuna ma jõudsin keset ööd tagasi Eestisse ja polnud nagu varianti muud kui üritada selle lagunenud turboga kuidagi koju sõita siis nii sai ka tehtud.
Kuna tehnikaga päris kobakäpp ei ole sai siis juba huvi pärast too Garrett eile ise maha pealt võetud et näha mis temaga juhtus. Mis selgus oli muidugi, et mingist võiksest lekkest polnud seal juttu- turbiini loks oli ca sentimeeter ja labad korpuses ära käinud
Nüüd siis plaan Ebayst tore uus keskplokk millega kogu lagunenud osa asendada ja uuesti kokku. Eks ma pärast räägin kas on mõtet sellist pühapäevaremonti" teha turbole.
NB: keegi oskab öelda kust saaks uued jahutusvedeliku torud koos vähemalt turbo poolsete stutsidega soetada? Vabatahtlikult need turbo küljest lahti ei tulnud, poldi keere oli nii pehme, et keeras lihtsalt üle.
http://www.ebay.com/itm/GT17-GT1752-452 ... 0a&vxp=mtr
Mõtle nüüd peaga kui labad korpusse jälje jätnud ,kuhu jääb siis turbo rõhk:fight:
Kui tahad veel odavamalt teha osta rem kompl:
http://www.ebay.com/itm/Turbo-Repair-Ki ... 77&vxp=mtr
Või osta norm hinnaga turbo http://www.ebay.de/itm/TURBOLADER-Saab- ... 4d06697fc3
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Remont komplektiga pole pmst midagi teha. Võib ju laagrid ümber lapata, aga ega sealt head nahka ilma tasakaalustamata tule.
Korpustega ei tohiks suurt midagi juhtuda.
Turbo rõhk jääb selle taha, et kas on mõni laba lausa uttu tõmmanud, või on kõverad, või on pilud suureks kulutanud vastu korpust tänu kulunud aksiaallaagritele.
Et sedapidi tundub mõistlik küll. Vanad korpused puhastada korralikult, UUS kassett sisse ja tuld![Shoot :gun:](./images/smilies/gunner.gif)
Korpustega ei tohiks suurt midagi juhtuda.
Turbo rõhk jääb selle taha, et kas on mõni laba lausa uttu tõmmanud, või on kõverad, või on pilud suureks kulutanud vastu korpust tänu kulunud aksiaallaagritele.
Et sedapidi tundub mõistlik küll. Vanad korpused puhastada korralikult, UUS kassett sisse ja tuld
![Shoot :gun:](./images/smilies/gunner.gif)
Mida te undate? Mehe enda auto, tehnikast ilmselt jagab, las ehitab. Kõigil kes ISE midagi püüavad teha võetakse kohe pea maha või?
Varsti peab tule pirni vahetuseks ka kohalike saabimeistrite juurde ronima sest "ainult nii on õige". Nõme suhtumine.
Mina ise turbot remontida ei oska ja vahetama ka ise ei kipu - seega lähen ja viin oma raha töökotta. Mees tahab ise teha - las teeb.![Wallbang :wall:](./images/smilies/headwall.gif)
Varsti peab tule pirni vahetuseks ka kohalike saabimeistrite juurde ronima sest "ainult nii on õige". Nõme suhtumine.
Mina ise turbot remontida ei oska ja vahetama ka ise ei kipu - seega lähen ja viin oma raha töökotta. Mees tahab ise teha - las teeb.
![Wallbang :wall:](./images/smilies/headwall.gif)
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Kuna ma jõudsin keset ööd tagasi Eestisse ja polnud nagu varianti muud kui üritada selle lagunenud turboga kuidagi koju sõita siis nii sai ka tehtud.
Kuna tehnikaga päris kobakäpp ei ole sai siis juba huvi pärast too Garrett eile ise maha pealt võetud et näha mis temaga juhtus. Mis selgus oli muidugi, et mingist võiksest lekkest polnud seal juttu- turbiini loks oli ca sentimeeter ja labad korpuses ära käinud
Nüüd siis plaan Ebayst tore uus keskplokk millega kogu lagunenud osa asendada ja uuesti kokku. Eks ma pärast räägin kas on mõtet sellist pühapäevaremonti" teha turbole.
NB: keegi oskab öelda kust saaks uued jahutusvedeliku torud koos vähemalt turbo poolsete stutsidega soetada? Vabatahtlikult need turbo küljest lahti ei tulnud, poldi keere oli nii pehme, et keeras lihtsalt üle.
http://www.ebay.com/itm/GT17-GT1752-452 ... 0a&vxp=mtr
Iseenesest seal on ju ilusti õeldud, et on balantseeritud ja garantii on 1 aasta. Iseenesest pole ju raske nii külmakoja kui ka kuumakoja eemaldus ja uuele peale panemine. Nii et jõudu tööle
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Kuna ma jõudsin keset ööd tagasi Eestisse ja polnud nagu varianti muud kui üritada selle lagunenud turboga kuidagi koju sõita siis nii sai ka tehtud.
Kuna tehnikaga päris kobakäpp ei ole sai siis juba huvi pärast too Garrett eile ise maha pealt võetud et näha mis temaga juhtus. Mis selgus oli muidugi, et mingist võiksest lekkest polnud seal juttu- turbiini loks oli ca sentimeeter ja labad korpuses ära käinud
Nüüd siis plaan Ebayst tore uus keskplokk millega kogu lagunenud osa asendada ja uuesti kokku. Eks ma pärast räägin kas on mõtet sellist pühapäevaremonti" teha turbole.
NB: keegi oskab öelda kust saaks uued jahutusvedeliku torud koos vähemalt turbo poolsete stutsidega soetada? Vabatahtlikult need turbo küljest lahti ei tulnud, poldi keere oli nii pehme, et keeras lihtsalt üle.
http://www.ebay.com/itm/GT17-GT1752-452 ... 0a&vxp=mtr
Iseenesest seal on ju ilusti õeldud, et on balantseeritud ja garantii on 1 aasta. Iseenesest pole ju raske nii külmakoja kui ka kuumakoja eemaldus ja uuele peale panemine. Nii et jõudu tööle
Jah... Kõik on tore, aga kui sinna lisada ka veel tihendite ja poltide komplekt (ca 40 eur) siis on juba peaaegu uue turbo hind mis oli ebays 230 eur. koos
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Tore näha furoori mis tekib kui keegi ise midagi remontima kukub. Sedasi võib igale threadile panna automaatvastuse, et oma probleemiga pöörduge lähimasse Saabi esindusse.![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Hei, oleks tegemist 2014 aasta autoga ma isegi ei mõtleks midagi näppima hakata ja otsiks koha mis sada sama marki päevast päeva lammutab ja teab kuidas ja mismoodi aga asjal on sportlik huvi ka ikka juures. Pealegi Pärnus ei ole anyhow ühtegi saabile spetsialiseerunud remondikohta, olen täiesti võimeline tegelema sellise lihtsatoiminguga nagu turbo eemaldamisega ja tegemist on eelmise aastatuhande autoga seega suht poogen kui see ei õnnestu- kaotan mõned tunnid aega.
Mis puutub nendesse hiina turbokassettidesse- ma usun et mingi hiinas asuv firma mis neid suures koguses toodab otsast lõpuni suudab need ka tasakaalustada paremini kui mingi turbovillem siin Eestis.
Internetis ringi brausides siin Läti turbode remondile spetsialiseerunud firma e-poes näevad GT puhuritele pakutavad varuosad küll üks-ühele samasugused välja kui Ebays ainult hind on 4x kallim. Sinisilmne on see kes läheb ja osatab kusagilt aftermarket varuosi va orginaal ja eeldab et need kõik ühest suurest Hiinast ei tule- küsimos on pigem lõbi mitme vahendaja sa need ostad.
Kes kohalikus garantiist tahab rääkida siis minge mõne auto varuosaga garantiid nõudma- saate kohe teada, et ei sõitnud õigel teel, õige kütuse ja õige õhurõhuga.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Hei, oleks tegemist 2014 aasta autoga ma isegi ei mõtleks midagi näppima hakata ja otsiks koha mis sada sama marki päevast päeva lammutab ja teab kuidas ja mismoodi aga asjal on sportlik huvi ka ikka juures. Pealegi Pärnus ei ole anyhow ühtegi saabile spetsialiseerunud remondikohta, olen täiesti võimeline tegelema sellise lihtsatoiminguga nagu turbo eemaldamisega ja tegemist on eelmise aastatuhande autoga seega suht poogen kui see ei õnnestu- kaotan mõned tunnid aega.
Mis puutub nendesse hiina turbokassettidesse- ma usun et mingi hiinas asuv firma mis neid suures koguses toodab otsast lõpuni suudab need ka tasakaalustada paremini kui mingi turbovillem siin Eestis.
Internetis ringi brausides siin Läti turbode remondile spetsialiseerunud firma e-poes näevad GT puhuritele pakutavad varuosad küll üks-ühele samasugused välja kui Ebays ainult hind on 4x kallim. Sinisilmne on see kes läheb ja osatab kusagilt aftermarket varuosi va orginaal ja eeldab et need kõik ühest suurest Hiinast ei tule- küsimos on pigem lõbi mitme vahendaja sa need ostad.
Kes kohalikus garantiist tahab rääkida siis minge mõne auto varuosaga garantiid nõudma- saate kohe teada, et ei sõitnud õigel teel, õige kütuse ja õige õhurõhuga.
Tore näha furoori mis tekib kui keegi ise midagi remontima kukub. Sedasi võib igale threadile panna automaatvastuse, et oma probleemiga pöörduge lähimasse Saabi esindusse.
Hei, oleks tegemist 2014 aasta autoga ma isegi ei mõtleks midagi näppima hakata ja otsiks koha mis sada sama marki päevast päeva lammutab ja teab kuidas ja mismoodi aga asjal on sportlik huvi ka ikka juures. Pealegi Pärnus ei ole anyhow ühtegi saabile spetsialiseerunud remondikohta, olen täiesti võimeline tegelema sellise lihtsatoiminguga nagu turbo eemaldamisega ja tegemist on eelmise aastatuhande autoga seega suht poogen kui see ei õnnestu- kaotan mõned tunnid aega.
Mis puutub nendesse hiina turbokassettidesse- ma usun et mingi hiinas asuv firma mis neid suures koguses toodab otsast lõpuni suudab need ka tasakaalustada paremini kui mingi turbovillem siin Eestis.
Internetis ringi brausides siin Läti turbode remondile spetsialiseerunud firma e-poes näevad GT puhuritele pakutavad varuosad küll üks-ühele samasugused välja kui Ebays ainult hind on 4x kallim. Sinisilmne on see kes läheb ja osatab kusagilt aftermarket varuosi va orginaal ja eeldab et need kõik ühest suurest Hiinast ei tule- küsimos on pigem lõbi mitme vahendaja sa need ostad.
Kes kohalikus garantiist tahab rääkida siis minge mõne auto varuosaga garantiid nõudma- saate kohe teada, et ei sõitnud õigel teel, õige kütuse ja õige õhurõhuga.
:thumb: õige
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Jääb veel loota, et maksuamet või toll oma kätt vahele ei aja ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Jääb veel loota, et maksuamet või toll oma kätt vahele ei aja
Kui tellida kaup Hiinast e. väljastpoolt Euroopa Liitu siis lähebki kaubale otsa käibemaks ja mõnede kaupade puhul lisaks veel tollimaks.(Käibemaks tuleb tasuda üle 21,98 väärtusega euro paki vastuvõtmisel. Üle 150 euro väärtusega saadetiste puhul lisandub ka tollimaks.)
Võimalusel tuleks siis püüda turbo tellida Saksast,Suurbritanniast või mõnest muust EU riigist.
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Kuramuse coolant torud seal GT küljes- neid sai aint relakaga lahti ![Shoot :gun:](./images/smilies/gunner.gif)
Meanwhile Ebays on saksast saada TD04HL-15T hea hinnaga- nüüd kus torusid ka peab vahetama hakkama võiks ju variandiks minna - torud asjad saab saab hüdroskandjas ka muidugi lasta pressid sobivate otstega armeeritud teflonvoolikust.
![Shoot :gun:](./images/smilies/gunner.gif)
Meanwhile Ebays on saksast saada TD04HL-15T hea hinnaga- nüüd kus torusid ka peab vahetama hakkama võiks ju variandiks minna - torud asjad saab saab hüdroskandjas ka muidugi lasta pressid sobivate otstega armeeritud teflonvoolikust.
-
- Postitusi: 347
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
endal hiljjuti sama värk oli, panin TD04HL-15T(170 dollarid) alla. ostetud ebays, samas torukomplekt mingi 65 dollarid oli =)
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Eks ikka jah, kui on võimalus ja leiad mitsu vurri sisi juba see. Ise sain 250€ vurr, torud/voolikud ja ka BPC klapp koos vaakumvolladega.
Ebay odavatel TD04HL-15T -tel enamasti ei ole Mitsubishiga peale eeskuju mingit pistmist. Parimal juhul on nende tootjaks Mitsushibi või muud taolist.
Eelnevaga ei väida miskit nende konkreetsete vurride kohta, lihtsalt ei maksa sinna lõksu langeda, mille peale pilusilmad mängivad. Adibas != Adidas, kuigi mõlemad on Hiinas tehtud.
Eelnevaga ei väida miskit nende konkreetsete vurride kohta, lihtsalt ei maksa sinna lõksu langeda, mille peale pilusilmad mängivad. Adibas != Adidas, kuigi mõlemad on Hiinas tehtud.
Jah, pigista silmad kinni ja looda parimat, mis neid teisi ikka kuulata ![Cool :cool:](./images/smilies/icon_cool.gif)
Mina isiklikult pistaks selle hiina sisu vanasse korpusesse ja küll ta käib. Kui ei kesta 20 aastat, no siis kestab 5 ikka. Vana auto jaoks piisavalt ja kui käed otsas, siis väike nokitsemine ainult puhas rõõm.
Aga ei ole ka mõtet endale asja ilusamaks luuletada kui see tegelikult on. Hiinast saab vahel asju odavalt, aga Hiinast saab enamasti siiski odavaid asju. Hiinast saab vahel ka asju, mis on odavamad, aga kvaliteetsemad kui need, mille pealt nad maha on viksitud, aga enamasti on neil siiski kvaliteet hinnaga kooskõlas.
Kui riske teadvustad, siis ei ole kellelgi teisel midagi kobiseda vaja, aga "sain sotiga ebayst tutika mitsu" tekitab küll ainult kaastunnet...
![Cool :cool:](./images/smilies/icon_cool.gif)
Mina isiklikult pistaks selle hiina sisu vanasse korpusesse ja küll ta käib. Kui ei kesta 20 aastat, no siis kestab 5 ikka. Vana auto jaoks piisavalt ja kui käed otsas, siis väike nokitsemine ainult puhas rõõm.
Aga ei ole ka mõtet endale asja ilusamaks luuletada kui see tegelikult on. Hiinast saab vahel asju odavalt, aga Hiinast saab enamasti siiski odavaid asju. Hiinast saab vahel ka asju, mis on odavamad, aga kvaliteetsemad kui need, mille pealt nad maha on viksitud, aga enamasti on neil siiski kvaliteet hinnaga kooskõlas.
Kui riske teadvustad, siis ei ole kellelgi teisel midagi kobiseda vaja, aga "sain sotiga ebayst tutika mitsu" tekitab küll ainult kaastunnet...
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Nonii- vana turbo on maha kistud ja asendatud . Kuna uus turbo keskosa alles on vast kusagil hiinamaal siis ei oska öelda kui edukas oleks olnud tollaga asja lappimine aga iseenesest on mul kastitäis turbojuppe millest saab sisi veel ühe elus isendi ehitada.
Mida ma targemaks sain:
1) Niipalju, et kogu see vedelike torustik turbole on idiootselt disainutud- aga noh ega see turbo kiirvahetuste jaoks pole mõeldud ka seega vast ei tasu vinguda aga igatahes peab suht käsipidi mootoris olema, et seda vurri kätte saada või peale panna.
2) Ära kunagi ürita kinnitada ventilaatorimoodulit radika külge pikema poldiga kui oli orginaal- suutsin nagu augurauaga tekitada radikasse augu ja radika maha katkumine on jälle hulk lammutamist.
3) Kui suuta ära murda jahutussärgi temp-andur võid tükk aega imestada miks temperatuurinäidik ei tõuse.![Angry :angry:](./images/smilies/fasttalker.gif)
Mida ma targemaks sain:
1) Niipalju, et kogu see vedelike torustik turbole on idiootselt disainutud- aga noh ega see turbo kiirvahetuste jaoks pole mõeldud ka seega vast ei tasu vinguda aga igatahes peab suht käsipidi mootoris olema, et seda vurri kätte saada või peale panna.
2) Ära kunagi ürita kinnitada ventilaatorimoodulit radika külge pikema poldiga kui oli orginaal- suutsin nagu augurauaga tekitada radikasse augu ja radika maha katkumine on jälle hulk lammutamist.
3) Kui suuta ära murda jahutussärgi temp-andur võid tükk aega imestada miks temperatuurinäidik ei tõuse.
![Angry :angry:](./images/smilies/fasttalker.gif)
Lihtsalt mainin,et ise Saabi remontides tasuks alati eelnevalt läbi LUGEDA WIS manuaalist vastavad teemad. Siis pole tarvis radikat, ega selle vent.koda näppida turbovahetusel. Samuti ei tundu siis see torustiku disain idiootne, ega pole ka mingit põhjust temp. andurile vägivaldselt läheneda.
Tähtis on tööjärjekord. Ruumi on seal enam, kui piisavalt, et turbo ettenähtud 1,5-2 tunniga ära vahetada ilma muid agregaate puutumata. Lisaks ei tohi unustada operatsioone, mis kindlasti enne käivitamist peavad olema teostatud, vastasel juhul või turbo eluiga lõppeda esimestel töösekunditel.
Tähtis on tööjärjekord. Ruumi on seal enam, kui piisavalt, et turbo ettenähtud 1,5-2 tunniga ära vahetada ilma muid agregaate puutumata. Lisaks ei tohi unustada operatsioone, mis kindlasti enne käivitamist peavad olema teostatud, vastasel juhul või turbo eluiga lõppeda esimestel töösekunditel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Turbo õlikanalid tuleb ära täita enne, kui asi kokku keerata.Mis need operatsioonid oleks, mida teostada enne käivitamist? Lihtsalt kollanokalt puht uudishimust see küsimus
See teema sai ka kunagi tehtud.
Turbo õlikanalid tuleb ära täita enne, kui asi kokku keerata.Mis need operatsioonid oleks, mida teostada enne käivitamist? Lihtsalt kollanokalt puht uudishimust see küsimus
See teema sai ka kunagi tehtud.
Kannuga võib ju tilgakese valada aga tähtsam on esmane käivitus teha ilma küttepumbata:eureka:ehk siis vurada õlirõhk üles ja eemalda ka süüteküünlad säästad starterit