Tundub, et taas oleks vaja mõtteid koguda..
Endiselt tegemist 98 2.3t isendiga. Hakkasid paar päeva tagasi pöörded kõikuma. Kui sõita ja sidur ära lahutada, kukuvad pöörded hetkeks nii alla, et mootor sureb peaaegu välja. Maanteel sõites ja vaba peale lastes üks kord juhtuski nii..
Koha peal seistes just kõiguvad, kuskil 4-500 pöörde ulatuses. Lihtsalt tikusvad üles-alla ja siis mingi hetk ühtlustuvad, kui kauem seista.
Veel tuli koos selle kõikumisega, midagi sellist, et kui madalatelt pööretelt kõrgemate käikudega kiirendama hakata, siis alguses nagu puterdab, just kui ei saa kohe midagi piiavalt kätte.. Pärast seda, sõiduga kõik okei. Tõmme endiselt sama, midagi nagu puudu ei ole. SIDilt on näha, et mReg ja mAir mõlemad kõiguvad koos pööretega.
Oma tarkusest hetkel käisin üle kõik õhuvooliku ja nende vahelised klapid, puhastasin õhulugeja ja segusiibri. Paistab kõik olevat nii nagu peab..
Tänud!
9-5l pöörded kõiguvad
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Mõnigasest sarnasest sümptomist küll teise automargiga aga veaks oli lambda.
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Kui ma õigesti aru saan, siis lambda peaks korras olema, kui näidud käivad üles-alla?
Huvitav on see, et eile probleemi ei olnud. Täna on aga taas olemas.. Kas tõesti tuleb vaadata throttle body/drossel klapi poole?
Ega see ei või olla midagi suuremat mehaanilist viga? Ma olen nüüd palju seal kapoti all elanud ja olen märganud, et ülemises otsas on külma mootoriga õrn tiksumine/klõbin sees. Kui mootor soojaks läheb, kaob hääl ära. Vähemalt tundub nii nagu kaoks.
Ega ma kõige leebemalt ei sõida ka alati ja autol omajagu vanust ja kilomeetreid selja taga.
Huvitav on see, et eile probleemi ei olnud. Täna on aga taas olemas.. Kas tõesti tuleb vaadata throttle body/drossel klapi poole?
Ega see ei või olla midagi suuremat mehaanilist viga? Ma olen nüüd palju seal kapoti all elanud ja olen märganud, et ülemises otsas on külma mootoriga õrn tiksumine/klõbin sees. Kui mootor soojaks läheb, kaob hääl ära. Vähemalt tundub nii nagu kaoks.
Ega ma kõige leebemalt ei sõida ka alati ja autol omajagu vanust ja kilomeetreid selja taga.
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Väike update vahepeal. Sõitisin 40-50 kilti maanteed, viisakalt püsikaga 97 juures, paar 70 ala ja natukene 50 ala. Inimese moodi. Tuli SIDile üks error, tulesid kuskil ei põle ja aMul on ikka väga mööda. Kui enne kõike seda jama, oli aMul kuskil -500 kuni -700, siis nüüd tikusb seal -2k ümbruses.. Hetkel kõikumist ei ole.
Kui ma õigesti aru saan, siis lambda peaks korras olema, kui näidud käivad üles-alla?
Huvitav on see, et eile probleemi ei olnud. Täna on aga taas olemas.. Kas tõesti tuleb vaadata throttle body/drossel klapi poole?
Ega see ei või olla midagi suuremat mehaanilist viga? Ma olen nüüd palju seal kapoti all elanud ja olen märganud, et ülemises otsas on külma mootoriga õrn tiksumine/klõbin sees. Kui mootor soojaks läheb, kaob hääl ära. Vähemalt tundub nii nagu kaoks.
Ega ma kõige leebemalt ei sõida ka alati ja autol omajagu vanust ja kilomeetreid selja taga.
Mu saab tegi sellist klõbina nalja enne seda kui kett kõrisema hakkas. Ülevalt vasakult poolt tiksub?
Kogenud Aeronaut.
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
See klõbin, tiksumine, klõbisemine või mis iganes tundus tõesti kett olevat.
Aga eile arenes siis asi nii kaugele, et läks põlema check engine. Kuna üks väga tore inimene oli õhtul kohe nõus aitama, siis sai Tech 2ga ka veakood kindlaks tehtud.
Väiksed voolikud/klapid olid kõik üle vaadatud. Õhtul märkasin, et juhipoolne intercooleri toru oli veits nagu nihkunud, pani selle vanale kohale tagasi ja pingutasin üle. Kahjuks maja ees uurides teist poolt ei näinud. Aga võiks nagu süsteem tihe olla. Täna taas pöörded kõiguvad ja segu vale.. Kütusekulus erilist muutust ei ole. Paistab olevat viisakas, nagu kogu aeg olnud. Eile pärast tule kustutamist pöörded ei kõikunud, ainult vajusid liiga madalale.
Lisatud failid
Aga eile arenes siis asi nii kaugele, et läks põlema check engine. Kuna üks väga tore inimene oli õhtul kohe nõus aitama, siis sai Tech 2ga ka veakood kindlaks tehtud.
Väiksed voolikud/klapid olid kõik üle vaadatud. Õhtul märkasin, et juhipoolne intercooleri toru oli veits nagu nihkunud, pani selle vanale kohale tagasi ja pingutasin üle. Kahjuks maja ees uurides teist poolt ei näinud. Aga võiks nagu süsteem tihe olla. Täna taas pöörded kõiguvad ja segu vale.. Kütusekulus erilist muutust ei ole. Paistab olevat viisakas, nagu kogu aeg olnud. Eile pärast tule kustutamist pöörded ei kõikunud, ainult vajusid liiga madalale.
Lisatud failid
Aga kui Tech`ga juba vaatasite, miks te siis "live data" abil vigast lüli kindlaks ei teinud? Kõik info on ju "puust ja punane".
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
See klõbin, tiksumine, klõbisemine või mis iganes tundus tõesti kett
No seljuhul soovin õnne, mul eskaleerus see klõbin üpris kiirelt korralikuks kärinaks kui rohkem gaasi andsid, väga ühtlasel sõidul polnud hullu. Õnneks saab selle Tartus ilusti korda teha, kui arvad et oleks aeg, siis anna märku, soovitan ühte remonditöökohta, kui sul endal just mõnda tuttavat kuskil pole kes asja tunneb . Kuskohas tech2 külge lasid panna?
Kogenud Aeronaut.
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Võib-olla lihtsalt selle hetkelise probleemiga hakkavad mulle igast hääled väga pahad tunduma.
Ei tea, kas nädalavahetusel Tallinnas leiaks kedagi, kes aitaks lahata seda muret kui enne abi ei saa?
Ei tea, kas nädalavahetusel Tallinnas leiaks kedagi, kes aitaks lahata seda muret kui enne abi ei saa?
Võib-olla lihtsalt selle hetkelise probleemiga hakkavad mulle igast hääled väga pahad tunduma.
Ei tea, kas nädalavahetusel Tallinnas leiaks kedagi, kes aitaks lahata seda muret kui enne abi ei saa?
Kett ilusti kõrvaga tuvastatav kui juba tiks tühikäigul siis tegu kepsuga.
Niiet varu kannatust ja raha 1000------...........
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
kulge onomatopoeedid. Veel paar postitust ja tuleb välja, see tiks on tegelikult siduriketas, mis tagumises summitipütis loksub. Lahendas kõigepealt kõikuvad pöõrded ja siis tegeleks tiksuga, mis võib vabalt ka lihtsalt tõukur olla...
Ma küll ei tea mis see "onomatopeed" on, aga keti kõrinat on küll väga tuntavalt ära kuulda..sul vbl loksub jah midagi kuskil sumbuti pütis. Pole öelnudki, et need pöördete kõikumised kuidagi selle tiksuga seotud on, aga mu saabil on ikka kombeks mitu viga korraga ilmutada .
Kogenud Aeronaut.
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Ma võisin selle tiksumisega tühikäigul üle ka pakkuda või lihtsalt valesti sõnastada. Jätame selle nii nagu on hetkel ja tegeleme selle kõikumisega edasi.
Täna sai uuesti Tech 2 küljes käidud. Kuna väga vilunud näitudes polnud, siis sai pildid tehtud. Veakood sama ja näidud enne koodi kustutamist:
Lisatud failid
Täna sai uuesti Tech 2 küljes käidud. Kuna väga vilunud näitudes polnud, siis sai pildid tehtud. Veakood sama ja näidud enne koodi kustutamist:
Lisatud failid
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Throttle body ja tulemüüri vahelist kummivoolikut kontrollisid? See on piisavalt jäme, et purunemise korra paneks pöörded kõikuma.
See, mis sinna klapikesse läheb, mis tulemüüri küljes või mingi muu voolik?
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Throttle body tagant läheb kaarega vasakule rattakoopa juurde, kui seisad auto ninas.
Selle käisin üle ja see oli korras. Samuti ka kõik teised õhu-/vaakumvoolikud, mis silma jäid. Kahjuks ei saa ma hetkel sama öelda intercooleri kohta. Juhipoolne ots tundub tihe olevat, teist poolt aga ei tea.
Mis olukorra see piltidel olev info luua võiks?
Juba esimene pilt näitab kas metsikut õhuleket, või vigast õhumõõturit
22%- sellega mõni mootor juba enam vabatahtlikult ei käi.
22%- sellega mõni mootor juba enam vabatahtlikult ei käi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Ma ei käi kellegi juures diagnostikal. Vaid kodaniku juures, kellel on aparaat kodus olemas ja kes asjaga professionaalselt üldse ei tegele. Mõtlesin, et see on selge juba...
Tore, nüüd ma vähemalt sain viisakat infot, kus ja mida otsida. Esimesel võimalusen kaevun kapoti all kohtadesse, mida maja taga akna all uurida ei saa.
Õhulugeja on kuni 2010 kõigil 9-5 ühesugune?
Tore, nüüd ma vähemalt sain viisakat infot, kus ja mida otsida. Esimesel võimalusen kaevun kapoti all kohtadesse, mida maja taga akna all uurida ei saa.
Õhulugeja on kuni 2010 kõigil 9-5 ühesugune?
Ei ole ühesugune.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989