mure sai alguse eelmine aasta,kui otsustasin hakata aero omanikuks
1. auto ei tahtnud kohe kuidagi pöördeminna ja suri välja ,arvasin,et vigane DI ,sai vahetatud uue vastu mure ikka samasugune ja alles ,sai siis turbo lahti katkutud ,kuid too täitsa 90% lõtku vaba sai jälgitud mis turbo lõdvikud tegid tõmbasid kokku mitte ei paisunud ja pedaali litsudes kadus hääl ära ! siis sai selgeks vea algne põhjus väljalaske süsteemi on se koer maetud !nii sai jooks alt ära võetud ja viga oli esimeses katalüsaatoris mis oli umbes ,nii auto läks ilusti pöörde ja hakkas ka tasapisi liikuma pärast pikka seismist garaasi all.
2.nii sai üv käidud CO kõik tip-top ,kuid se oli alles järgmise vea algus pedaali litsudes hakkas mootori tuli põlema ! diagnost taha ja viga oli missfire ,sai siis pandud uued küünlad mida klubilised soovitasid,kuid kõik ikka samasugune .
3.sai siis vahetatud kõik vaakumvoolikud silikoonide vastu ja roolivõimuõli topsiku all olevad sinised originaal klapid uute vastu vahetatud mure ikka sama .4 täna sai ostetud apc klapp aga kõik ikka sama vajutad gaasi põhja esimene käib tühjaks ja kui teist hakkab vahetama hakkab detoneerima poob kinni ,kui kaas maha lasta ja uuesti vajutada siis läheb ja poob uuesti kinni ja mootori tuli hakkab põlema oskab äkki keegi nõu anda mida teha !!!!!!!!!!!!! lõigata teine katt ka seest tühjaks,või võib siin olla bensiinipumba või filtri kala kuna neid ma pole veel jõudnud torkida ! tegu siis 9-5 wagoniga mida peaks edasi vedama 2.3t 169kw käigukast on siis atm . kirjavigu on metsikult aga loodan,et saate aru ja kes vähegi viitsib või tahab äkki oskab soovitada midagi tarka !
suur mure mootori tööga !(korras ) viga oli umbes katalüsaatoris
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Selle raha ja aja eest, mis sa jamanud ise oled ja kulutanud , oleks võinud ikka pealinna Iisaku juurde Audaceri tiiru ära teha küll.
Oleksid sõitnud nägu naerul ja mõned asjad proovimata/ ostmata/ vahetamata jätnud.
Oleksid sõitnud nägu naerul ja mõned asjad proovimata/ ostmata/ vahetamata jätnud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
no nii kuna tänane diagnosti päev jäi ära ja otsustasin veel ühe päeva temaga veeta siis lähenesin asjale teistpidi alustasin seda jama paagist ,uus pump ja filter ja esmapilgul nagu on jumet mootoritulukest enam põlema ei saanud kõvasti tallates ja asi nagu liikus ka natuke esimese hooga aga siis ilmselt andis mingi lõdvik järgi hirmsasti hakkas miski vilisema seal all ,aga eks paistab kuna pole väga palju sõitnud vaid esimesed 5km siis ei julge veel lubada et asi peaaegu korras aga tänud kõigile kes aitasid ja laupäev läheb siis tec2 ka järgi
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
- Asukoht: TLL / EETN
- Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX
"
Ma ei sa aru...kas päriselt nagu või!?!?!
- DI ,sai vahetatud uue vastu
- turbo lahti katkutud
- väljalaske süsteemi[...]jooks alt ära võetud
- uued küünlad
- vahetatud kõik vaakumvoolikud silikoonide vastu
- roolivõimuõli topsiku all olevad sinised originaal klapid uute vastu vahetatud
- apc klapp
- wg-varrast uuesti puhastatud
- uus pump ja filter
- laupäev läheb siis tec2 ka järgi
Ma ei sa aru...kas päriselt nagu või!?!?!
Päriselt päriselt ,masendus tuleb !!peale võtsin täna gaasklappi maha ja jupideks gaasiklapil juhtmed täitsa otsas elektri poole peal enam ei imesta midagi !
Selles mõttes, et ENNE diagnostikat oled ehku peale ära vahetanud? See tekitab tõsise masenduse... Igapäevaselt näen kuidas auto tuuakse ostu-müügieelsesse kontroll PÄRAST auto ostmist ja siis selgub....
terv, teager
No niii asi täitsa per*** gaasiklapi puhastus andis viimase hoobi ,enam ei sõida üldse pöörded 400 -500 kohati sureb välja klapp ise läigib seest ja väljast nagu pühade muna voolikud õieti chekengine põleb koguaeg veakood sai kustutatud terve protsessi ajal oli akujuhe maas turbo rõhk 0.2 bar ehk siis midagi ,on se kogu jama tõesti selles gaasiklapis?? või mis tarkade klubi arvab?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
jääb üle veel kontrollida rõhud silindris ja kui see tehtud , siis keti märgid paika panna. kui kogu elektroonika on ok, siis viga peab olema rauas!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Mõistan, et mure suur, aga sõbralik soovitus, palun loe enne postituste tegemist ka foorumi reegleid:
7. "Vältige topeltpostitusi. Kasutage "Edit" nuppu oma postituse parandamiseks ja täiendamiseks. "Edit" nupu abil on võimalik ka oma postitus kustutada"
Sellise tempoga edasi tegutsedes ja postitusi jätkates usun et hommikuks on kapremont tehtud ning kere ka värvitud Mina ootaks pigem selle homse Tech2 diagnosti ära ja siis jätkaks katse eksituse meetodil remonti.
7. "Vältige topeltpostitusi. Kasutage "Edit" nuppu oma postituse parandamiseks ja täiendamiseks. "Edit" nupu abil on võimalik ka oma postitus kustutada"
Sellise tempoga edasi tegutsedes ja postitusi jätkates usun et hommikuks on kapremont tehtud ning kere ka värvitud Mina ootaks pigem selle homse Tech2 diagnosti ära ja siis jätkaks katse eksituse meetodil remonti.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Pragunenud juhtmed drosselklapis pole kunagi probleemsed.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
võtaks ka siis sõna ja jagaks enda kogemust
Ka minu auto viskas misfireid ja ei käinud ikka üldse edasi (2,3 aero ,184 kw ) proovisin ka alguses küünlaid vahetada,uut DI kasetti,uut segusiibrit,ikka sama lugu,mõõtsin silindrites surveid aga muutust mitte mingisugust. Tiksutab ainult hunniku misfiereid ja vahest isegi viskas segusiibri limp home peale. Lahenes asi sellega,et võtsin õhulugeja pistiku lahti ja asi paranes juba sellest tunduvalt,enam limp home i ei visanud ja misfireid ei lugenud. Tellisin uue õhulugeja ja kõik toimib nagu kord ja kohus. Õhulugeja ise viga ei andnud,vaid lihtsalt valetas ajule läbikäinud õhu kogust
video,kuidas limp home modeist siiber ära saada ,juhul kui ta peaks sul selles olema
https://www.youtube.com/watch?v=wr_CmGp20mk
Ka minu auto viskas misfireid ja ei käinud ikka üldse edasi (2,3 aero ,184 kw ) proovisin ka alguses küünlaid vahetada,uut DI kasetti,uut segusiibrit,ikka sama lugu,mõõtsin silindrites surveid aga muutust mitte mingisugust. Tiksutab ainult hunniku misfiereid ja vahest isegi viskas segusiibri limp home peale. Lahenes asi sellega,et võtsin õhulugeja pistiku lahti ja asi paranes juba sellest tunduvalt,enam limp home i ei visanud ja misfireid ei lugenud. Tellisin uue õhulugeja ja kõik toimib nagu kord ja kohus. Õhulugeja ise viga ei andnud,vaid lihtsalt valetas ajule läbikäinud õhu kogust
video,kuidas limp home modeist siiber ära saada ,juhul kui ta peaks sul selles olema
https://www.youtube.com/watch?v=wr_CmGp20mk
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
kostub nagu korralik pullikaka. Õhu puhul puhuvad pilli niiskus, temp, tihedus jne - puht füüsiliselt ei saa (ega ole mõtet) teha nii täpset riista, mis nende suurt pilli puhuvate muutujatega (mitmes dimensioonis ja mittelineaarselt) kohalduksid või alati "ühese korrelatsioonimapi" võimaldaks, samas mikroskoopilist erinevust tingiva "normaalse kulumisega" (mis praktikas täiteastet ei mõjuta) aga hakkama ei saaks.Tuttav väitis, et tänapäeva prantslastel on õhulugeja tolerants nii väikseks aetud, et kui mootor kulub, siis viskab juba mootori tule põlema.
muidugi kui inimene väidab, et pole pullikaka, siis mis margi/mudeli peaks guuglisse lööma? Tüüphädad teab guugel kindlasti ära ning räägib lahti
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
No nii sai ōhulugeja juhe tagant ära vōetud ja kohapeal seistes ei muutunud mitte kui midagi töötas ilusti ja ühtlaselt edasi ,kuigi peaks hakkama pöördeid loopima töötas 10 min isegi engine tuld ei visanud pōlema peale seisma jätmist ja uuesti käivitamist viskas tule pōlema ag töötas samamoodi seega ōhulugeja kutu ?