![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
1. auto ei tahtnud kohe kuidagi pöördeminna ja suri välja ,arvasin,et vigane DI ,sai vahetatud uue vastu mure ikka samasugune ja alles ,sai siis turbo lahti katkutud ,kuid too täitsa 90% lõtku vaba sai jälgitud mis turbo lõdvikud tegid tõmbasid kokku mitte ei paisunud ja pedaali litsudes kadus hääl ära ! siis sai selgeks vea algne põhjus väljalaske süsteemi on se koer maetud !nii sai jooks alt ära võetud ja viga oli esimeses katalüsaatoris mis oli umbes ,nii auto läks ilusti pöörde ja hakkas ka tasapisi liikuma pärast pikka seismist garaasi all.
2.nii sai üv käidud CO kõik tip-top ,kuid se oli alles järgmise vea algus pedaali litsudes hakkas mootori tuli põlema ! diagnost taha ja viga oli missfire ,sai siis pandud uued küünlad mida klubilised soovitasid,kuid kõik ikka samasugune .
3.sai siis vahetatud kõik vaakumvoolikud silikoonide vastu ja roolivõimuõli topsiku all olevad sinised originaal klapid uute vastu vahetatud mure ikka sama .4 täna sai ostetud apc klapp aga kõik ikka sama vajutad gaasi põhja esimene käib tühjaks ja kui teist hakkab vahetama hakkab detoneerima poob kinni ,kui kaas maha lasta ja uuesti vajutada siis läheb ja poob uuesti kinni ja mootori tuli hakkab põlema
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)