Tere
Saab 9-5 ei lahe kaima. Isegi ei luba. Suude laheb sisseelekter tuleb taha, kuid starter jargi ei tule. Aku probleemiks pole. Auto tabloo utleb, et cheking OK. Edindus ajus erroreid ei leidnud.
Siiani on auto end alati kaima lopuks rale vaikest pausi moelnud. Tana aga ei joudnud seda hetke ara oodata. Mis voib olla veaks?
9-5 ei kaivitu
Ka minul auto ei käivitu. Kuuldavasti oli ka varem esinenud autol seda et tühja kohapealt lihtsalt auto ei käivitu ning hiljem jälle toimib. Minul aga üks hommik enam auto käima ei läinudki ja seda juba mitmendat päeva. Sai diagnostika tehtud mis ei näidanud ühtegi viga. Sai kontrollitud ka sädet ning paistab et säde puudub.
Autoks Saab 9-5 vector sportcom, 2,3T ecopower manuaal, 2002a, vin: YS3EF55E223043335. Auto asub Pärnus.
Autoks Saab 9-5 vector sportcom, 2,3T ecopower manuaal, 2002a, vin: YS3EF55E223043335. Auto asub Pärnus.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Bensiin ja säde peavad jah mootoris kokku saama.
Viimati oli mul viga väntvõlli anduris.
Viimati oli mul viga väntvõlli anduris.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Auto on automaat kastiga.
Väntvõlli anduri pidi olema katki kui probleem esineb vaid sooja mootoriga ... mul aga mootori temperatuur rolli ei mängi.
Olen lasknud esinduses vigu lugeda ning mälu pidi olema selles osas puhas.
Üldjuhul öeldakse, et sõida niikaua kuni täitsa seisma jääd, siis saab ka vea kindlaks teha. Selline loto mängimine tüütab aga ära, et kas seekord läheb käima kohe ... hiljem või üldse mitte.
Üldjuhul, kui juba autosse istuda, siis on ju soov liikuda ... ja kohe
Väntvõlli anduri pidi olema katki kui probleem esineb vaid sooja mootoriga ... mul aga mootori temperatuur rolli ei mängi.
Olen lasknud esinduses vigu lugeda ning mälu pidi olema selles osas puhas.
Üldjuhul öeldakse, et sõida niikaua kuni täitsa seisma jääd, siis saab ka vea kindlaks teha. Selline loto mängimine tüütab aga ära, et kas seekord läheb käima kohe ... hiljem või üldse mitte.
Üldjuhul, kui juba autosse istuda, siis on ju soov liikuda ... ja kohe
Mugav peab olema!
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
bensiinipump?
üldjuhul, kui häda suur, viiakse auto pädevasse töökotta. Foorumi kasutamine on selline natuke pika vinnaga asi. Eeldab küsijalt mõningasi eelteadmisi ning probleemi põhjalikku kirjeldamist ka.
üldjuhul, kui häda suur, viiakse auto pädevasse töökotta. Foorumi kasutamine on selline natuke pika vinnaga asi. Eeldab küsijalt mõningasi eelteadmisi ning probleemi põhjalikku kirjeldamist ka.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
kui õnnestuks teada saada, kas mootor käib ringi käivitamise ajal....või ei käi
eks võib veelgi proovida
süütelukk vahetada
starter ka
massi ja plussikaablid kontrollida
veel nipet näpet uurida
eks võib veelgi proovida
süütelukk vahetada
starter ka
massi ja plussikaablid kontrollida
veel nipet näpet uurida
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
näh, ongi kirjas
aga seal on teine hädaline ka, ajab sassi. Tahaks ju kõiki aidata:)
aga seal on teine hädaline ka, ajab sassi. Tahaks ju kõiki aidata:)
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Käigukasti anduri viga ma eriti ei usu, sest ma ei ole käigukangi puutunud mittekäivituse ja käivitumise vahel.
Esmaspäeval on Saabianti inimestel võimalus viga leida ... lootust nad aga ette ülemäära ei andnud, öeldes, et kui nende juures käivitub, siis viga ei selgu .
Tänud mõtete eest! Pakun neid kindlasti välja ka teeninduses.
Elar
Esmaspäeval on Saabianti inimestel võimalus viga leida ... lootust nad aga ette ülemäära ei andnud, öeldes, et kui nende juures käivitub, siis viga ei selgu .
Tänud mõtete eest! Pakun neid kindlasti välja ka teeninduses.
Elar
Mugav peab olema!
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Tere, minul mure sama Saabil, vahel käivitub ,vahel mitte. Bensupump hakkab tööle, kõik kellad viled muidu toimivad, kaks korda diagnostikat lasta teinud. Di-kassetti ja vända andurit kahtlustan isegi aga nendega pidi kuuldavasti nii olema et mootor käib ringi aga ei käivitu. Minul on nii et keerad võtit ja ei võta starterit järgi ehk siis signaal nagu blokitakse kuskilt ära. Starteri töökorda ja käigukasti andurit kontrolliti-toimivad.
Autoks 1999 9-5 2,0t automaat. Veel niipalju et hommikul alati läheb käima aga kui kuskil palju linnavahel sõitmist ja pidevat seismajätmist-käivitamist siis mõnigi kord lihtsalt põmm, ja ei lähe käima st ei võta starterit järgi. Sid display viskab vahel mingit infi ja blingi aga ma ei saa aru kuna piksleid ei ole ning uut hetkel ei ole võimalik osta.
Ehk kellegil on mõtteid?
Autoks 1999 9-5 2,0t automaat. Veel niipalju et hommikul alati läheb käima aga kui kuskil palju linnavahel sõitmist ja pidevat seismajätmist-käivitamist siis mõnigi kord lihtsalt põmm, ja ei lähe käima st ei võta starterit järgi. Sid display viskab vahel mingit infi ja blingi aga ma ei saa aru kuna piksleid ei ole ning uut hetkel ei ole võimalik osta.
Ehk kellegil on mõtteid?
Eks starter ole esimene ja luku kontaktplaat teine variant antud kirjelduse puhul. Võimalusi on muidugi veel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Kas on võimalik et saab anti theft system on kuidagi seotud ka auto käivitamisega? nimelt selle patareid on mul läbi ning youtubest ja ingliskeelsetest foorumitest on olnud väiteid et see nagu ka võiks olla seotud et vahel käivitub vahel mitte, starterist tuleb särtsu küll seda töökojas üks saabimees kontrollis.
Tere!
auto käis eile teeninduses, kuid kuna seal käivitus nii nagu peab, siis vea leidmine lükkus tulevikku. See tähendab, et ma ei tea ka edspidi, kas ja millal mu auto käivitub (90% kordadest käivitub siiski nii kuis peab).
Vea leidmiseks tuleb oodata kui see sagedamini esineb ... kui keegi teab moodust, kuidas enne seda viga määrata, siis andke julgelt teada ... olen nõus proovima kõiki lahendusi.
Elar
PS. Saabianti teeninduse sõnul signalisatsioon seda põhjustada ei saa. Immo pidi mul ka töötama nagu kord ja kohus.
auto käis eile teeninduses, kuid kuna seal käivitus nii nagu peab, siis vea leidmine lükkus tulevikku. See tähendab, et ma ei tea ka edspidi, kas ja millal mu auto käivitub (90% kordadest käivitub siiski nii kuis peab).
Vea leidmiseks tuleb oodata kui see sagedamini esineb ... kui keegi teab moodust, kuidas enne seda viga määrata, siis andke julgelt teada ... olen nõus proovima kõiki lahendusi.
Elar
PS. Saabianti teeninduse sõnul signalisatsioon seda põhjustada ei saa. Immo pidi mul ka töötama nagu kord ja kohus.
Mugav peab olema!
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Oled tähele pannud ilma millal sul see käivitusprobleem sagedasem on? Näiteks niiskete ilmadega?
Tere!
auto käis eile teeninduses, kuid kuna seal käivitus nii nagu peab, siis vea leidmine lükkus tulevikku. See tähendab, et ma ei tea ka edspidi, kas ja millal mu auto käivitub (90% kordadest käivitub siiski nii kuis peab).
Vea leidmiseks tuleb oodata kui see sagedamini esineb ... kui keegi teab moodust, kuidas enne seda viga määrata, siis andke julgelt teada ... olen nõus proovima kõiki lahendusi.
Elar
PS. Saabianti teeninduse sõnul signalisatsioon seda põhjustada ei saa. Immo pidi mul ka töötama nagu kord ja kohus.
Tere!
auto käis eile teeninduses, kuid kuna seal käivitus nii nagu peab, siis vea leidmine lükkus tulevikku. See tähendab, et ma ei tea ka edspidi, kas ja millal mu auto käivitub (90% kordadest käivitub siiski nii kuis peab).
Vea leidmiseks tuleb oodata kui see sagedamini esineb ... kui keegi teab moodust, kuidas enne seda viga määrata, siis andke julgelt teada ... olen nõus proovima kõiki lahendusi.
Elar
PS. Saabianti teeninduse sõnul signalisatsioon seda põhjustada ei saa. Immo pidi mul ka töötama nagu kord ja kohus.
Ja iisaku juurde sa ei pöördu miks? Ütles ju et 10 minuti teema..
Kogenud Aeronaut.
Päris 10 min. teema see vast ei ole, aga palju aega ka ei võta, kui momendil ei käivitu. Tõmberelee juhtmest mootori vahepistikus saab ju mõõta, kas sinna tuleb pinge.
Immo ja signaga puudub uleüldse seos.
Immo ja signaga puudub uleüldse seos.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vända andur hakkab sarnaste sümptomitega surema. Algul ei lähe mõnel üksikul korral käima, varsti ei lähe enam üldse käima. Sa asud ju Tallinnas, loovuta see paarkümmend eurot kas Trionicule või Iisakule ja saad probleemile vastuse.
Vändaanduri ja starteri mittetöötamise vahel puudub paraku seos.
Vända andur hakkab sarnaste sümptomitega surema. Algul ei lähe mõnel üksikul korral käima, varsti ei lähe enam üldse käima. Sa asud ju Tallinnas, loovuta see paarkümmend eurot kas Trionicule või Iisakule ja saad probleemile vastuse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Probleem selles ongi, et üldjuhul käivitub, mistõttu viga pole võimalik määrata. Tuleb lihtsalt aega võtta ja natuke närve süüa ja siis kunagi uuesti teenindust külastada. Teeninduste oss ma pole üldjuhul valiv, kuid ma lihtsalt siin pakutud isikuid ei tea (ning nende asukoti).
Probleem on esinenud nii kuiva kui niiske ilmaga ... ka katuseall olevas parklas. Statistiliselt vaadates läheb auto alati käima kui tegemist päeva esimese sõiduga. Oht mittekäivituda on suurem pärast pikemat sõitu poeparklas või ka peale lühemat sõitu, kui tegemist viimase paari tunni sees juba teise käivitamisega. Ka siis pole käima läinud, kui sõidetud vaid Mustamäelt kesklinna ja auto seisnud kaks tundi ehk mootor juba täitsa külm. Järgmine hommik aga töötas taas nagu kord ja kohus.
Probleem on esinenud nii kuiva kui niiske ilmaga ... ka katuseall olevas parklas. Statistiliselt vaadates läheb auto alati käima kui tegemist päeva esimese sõiduga. Oht mittekäivituda on suurem pärast pikemat sõitu poeparklas või ka peale lühemat sõitu, kui tegemist viimase paari tunni sees juba teise käivitamisega. Ka siis pole käima läinud, kui sõidetud vaid Mustamäelt kesklinna ja auto seisnud kaks tundi ehk mootor juba täitsa külm. Järgmine hommik aga töötas taas nagu kord ja kohus.
Päris 10 min. teema see vast ei ole, aga palju aega ka ei võta, kui momendil ei käivitu. Tõmberelee juhtmest mootori vahepistikus saab ju mõõta, kas sinna tuleb pinge.
Immo ja signaga puudub uleüldse seos.
Mugav peab olema!
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Ikkagi pakuks käigu asendi andurit. Vahetus ei võta kaua aega. Endal puurisin needid lahti, puhastasin ära, uus määre sisse ja siis kruvisin kokku tagasi. Ajutiselt sain asja korda aga see oli ajutine. Vahetasin ära ja probleem kadus. Mul olid sümptomid samad, esialgu mitte käivitumist tuli harva ette. Hiljem sagedamini ja seda just poe parklates jne.