Sõites 80-ga on kõik sujuv, sõites 85 km/h tekib keresse vibratsioon.
rool on ilusti sirgu peal, ega vibreeri.
pidurdades vibrat pole.
Jant hakkas pihta peale tagasilla pukside vahetus.
Kas peaks uuesti stendi minema, või peitub viga kuskil mujal?
85-100 km/h tekib vibra
Selline loll küsimus(lihtsalt olen aru saanud et tuleb ka enda jaoks ebaloogilised asjad üle küsida) kas veljed on puhtad ja kas vibra kaob mingilt kiiruselt ära?
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Kuna endal ka hetkel vibratsioon kiirusel 90+päevakorral siis räägin oma värskest kogemusest .
Nimelt siis juba eelmisel aastal suvejooksuga sõites kusagil 95km/h alates tekkis kerge vibratsioon autosse.Sel kevadel otsustasin,et enne kui panen uued rehvid velgedele ,lasen kummiboksi poistel veljed üle vaadata,et kõvera velje peale rehvi mõtet panna pole-lasen enne ära sirgestada.Kummiboksi poiss viskas veljed üksteise järel pinki ja teatas,et kõik veljed on sirged.Selge,väga tore.Ju siis oli viga vanades rehvides.Tutikad rehvid peale ja ...... vibra ikka alles !
Läksin nüüd ühe sirgestaja jutule,et äkki vaatab ikkagi veljed üle ja kui need on tõesti sirged siis hakkame viga mujalt otsima.Tema suunas mind alustuseks ühte nö.usaldusväärsesse kummiboksi ja seal selgus,et kõik neli velge on ikkagi kergelt jõnksuga ja vajavad sirgestamist ,lisaks polnud ka tasakaalustus õige !!!
Loo moraal on siis see,et igal pool ei pruugi pädevat abi saada isegi kõrvalt vaadates nii lihtsa toimingu juures nagu seda on velgede kontroll ja rehvide tasakaalustamine.
Nimelt siis juba eelmisel aastal suvejooksuga sõites kusagil 95km/h alates tekkis kerge vibratsioon autosse.Sel kevadel otsustasin,et enne kui panen uued rehvid velgedele ,lasen kummiboksi poistel veljed üle vaadata,et kõvera velje peale rehvi mõtet panna pole-lasen enne ära sirgestada.Kummiboksi poiss viskas veljed üksteise järel pinki ja teatas,et kõik veljed on sirged.Selge,väga tore.Ju siis oli viga vanades rehvides.Tutikad rehvid peale ja ...... vibra ikka alles !
Läksin nüüd ühe sirgestaja jutule,et äkki vaatab ikkagi veljed üle ja kui need on tõesti sirged siis hakkame viga mujalt otsima.Tema suunas mind alustuseks ühte nö.usaldusväärsesse kummiboksi ja seal selgus,et kõik neli velge on ikkagi kergelt jõnksuga ja vajavad sirgestamist ,lisaks polnud ka tasakaalustus õige !!!
Loo moraal on siis see,et igal pool ei pruugi pädevat abi saada isegi kõrvalt vaadates nii lihtsa toimingu juures nagu seda on velgede kontroll ja rehvide tasakaalustamine.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Rehvida tasakaalustamise pingid on juba nii moodsad, et inimene, kes nende taga töötab jääb tavaliselt pingile alla.
Pinke vaja ka reguleerida ja kontrollida jne.
Mul oli pidevalt mingi jama vibraga, Muidugi masainaks saab 96, mille tõttu kummiboxides kiruti masinat ja vanu kõveraid velgi ja aastakümneid vanu rehve jne. kord isegi arvati vesi rehvides sees olevat!! Peale seda kui hakkasin ühes teises kohas rehve tegemas käima saan mõnuga kimada mis iganes velgede ja rehvidega ja kiirusega!
Kõige lihtsam on pingi usaldusväärsust kontrollida, kui lased pingis tasakaalu panna ja siis lased pingi küljest ratta lahti ja kinnitad uuesti teises asendis ja nii mitu korda ja kui alati jääb viga +/- 5 grammi ulatusse, siis võib usaldada.
Pinke vaja ka reguleerida ja kontrollida jne.
Mul oli pidevalt mingi jama vibraga, Muidugi masainaks saab 96, mille tõttu kummiboxides kiruti masinat ja vanu kõveraid velgi ja aastakümneid vanu rehve jne. kord isegi arvati vesi rehvides sees olevat!! Peale seda kui hakkasin ühes teises kohas rehve tegemas käima saan mõnuga kimada mis iganes velgede ja rehvidega ja kiirusega!
Kõige lihtsam on pingi usaldusväärsust kontrollida, kui lased pingis tasakaalu panna ja siis lased pingi küljest ratta lahti ja kinnitad uuesti teises asendis ja nii mitu korda ja kui alati jääb viga +/- 5 grammi ulatusse, siis võib usaldada.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Rehvida tasakaalustamise pingid on juba nii moodsad, et inimene, kes nende taga töötab jääb tavaliselt pingile alla.
Pinke vaja ka reguleerida ja kontrollida jne.
Mul oli pidevalt mingi jama vibraga, Muidugi masainaks saab 96, mille tõttu kummiboxides kiruti masinat ja vanu kõveraid velgi ja aastakümneid vanu rehve jne. kord isegi arvati vesi rehvides sees olevat!! Peale seda kui hakkasin ühes teises kohas rehve tegemas käima saan mõnuga kimada mis iganes velgede ja rehvidega ja kiirusega!
Kõige lihtsam on pingi usaldusväärsust kontrollida, kui lased pingis tasakaalu panna ja siis lased pingi küljest ratta lahti ja kinnitad uuesti teises asendis ja nii mitu korda ja kui alati jääb viga +/- 5 grammi ulatusse, siis võib usaldada.
Ma just sellele töömehele,kes velgede kõveruse tuvastas rääkisin,et tuleb välja siis,et iga mees ikka ei saa velgede tasakaalustamisega hakkama.Ta ütles ,et viga ei pruugi tegijas olla vaid paljudel on aparaadid taatlemata ...
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
natuke liitub teemasse:
mul oli kord juhus, et lasin rehvi seda möginat, mis tagavararatta asemel ballooniga kaasas on. Järgnes massiivne vibra, katsed tasakaalustada ning kummimehe hüsteeria, sest igal katsel näitas pink +50g uude kohta.
Lõpuks selgus, et ollus oli osaliselt tahkestunud ja see, mis vedelaks jäi, võttis loomulikult suvalise asendi sisse. Surnud roti aroomiga mögin tuli rehvi seest välja kallata/kraapida. Viimane kord sel viisil rehvi remontida.
mul oli kord juhus, et lasin rehvi seda möginat, mis tagavararatta asemel ballooniga kaasas on. Järgnes massiivne vibra, katsed tasakaalustada ning kummimehe hüsteeria, sest igal katsel näitas pink +50g uude kohta.
Lõpuks selgus, et ollus oli osaliselt tahkestunud ja see, mis vedelaks jäi, võttis loomulikult suvalise asendi sisse. Surnud roti aroomiga mögin tuli rehvi seest välja kallata/kraapida. Viimane kord sel viisil rehvi remontida.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Järelikult sa ei järginud selle olluse baloonile kirjutatud juhendit !natuke liitub teemasse:
mul oli kord juhus, et lasin rehvi seda möginat, mis tagavararatta asemel ballooniga kaasas on. Järgnes massiivne vibra, katsed tasakaalustada ning kummimehe hüsteeria, sest igal katsel näitas pink +50g uude kohta.
Lõpuks selgus, et ollus oli osaliselt tahkestunud ja see, mis vedelaks jäi, võttis loomulikult suvalise asendi sisse. Surnud roti aroomiga mögin tuli rehvi seest välja kallata/kraapida. Viimane kord sel viisil rehvi remontida.
Kui seda ollust rehvi sisse panna tuleb sõita teatud kiirusega, et jaguneks ühtlaselt mööda rehvi sisepinda.
Kuna sõiduautod stardivad enamasti veoautodega võrreldes palju nobedamalt siis tsentrifugaaljõuga jääb see ollus ühte kohta ja hiljem klombistub sinna.
Samal põhjusel ( va. klombistumine )ei saa ka sõiduauto rattaid tasakaalustada liivaga.
Selle rehvivenna kohta ei oskagi midagi muud öelda kui, et lambaid ikka leidub
Tahan lennata ...
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Nuh, naeruväärne on kujutada ette eesti meest, kes põhimõtteliselt ei loe manuaale , seismas hommikusel tipptunnil teepervel ja uurimas välismaa keelset peent kirja tünnikese peal. Sõita on vaja, just selle kiirusega ja just selline vahemaa nagu parajasti tarvis, et jõuda kohale.
Õnneks on vahepeal leiutatud augunöör ja tööriist selle toppimiseks. EUR 2.50.
Õnneks on vahepeal leiutatud augunöör ja tööriist selle toppimiseks. EUR 2.50.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
natuke loevad, aga nood ei tekita vibrat, ainult vahendavad, ebaõnne korral võimendavad. Vibra allikas on rattas.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Amordid on töökorras?
Tean omast kogemusest, et kui amordid on otsas tekib vibra.Ratas loeb iga väiksemagi augu ära ja väristab autosse.
Käi igaks juhuks sillaregullis ära ja rataste tasakaalustamises siis saad ehk vea teada.
Tean omast kogemusest, et kui amordid on otsas tekib vibra.Ratas loeb iga väiksemagi augu ära ja väristab autosse.
Käi igaks juhuks sillaregullis ära ja rataste tasakaalustamises siis saad ehk vea teada.
Tahan lennata ...