Leidsin äsja sellise uudise: http://autoweek.com/article/recalls/200 ... ata-recall
9-5NG ja ka 9-3 Saabe kutsutakse tagasi seoses võimalike turvapadja probleemidega.
9-5NG tagasikutsumine - turvapadi
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Siia ka - recall puudutab ameerika päritolu autosid. Kas teie autot puudutab - uurige järgi siit - https://my.gm.com/recalls
terv, teager
terv, teager
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Hea link teager! Selle järgi ütles ilusti nii 9-3 kui ka 9-5 puhul, et tagasikutsumisi ei ole:
"Currently, there are no recalls or programs associated with your 2011 SAAB SAAB 9-5
VIN: YS3G..................
Results last updated: Feb 18, 2016"
Sellise lingi olemasolust, kus seda ise kontrollida polnud aimugi. Vähemalt niipidi kasu, et igaüks saab asja ise kontrollida.
"Currently, there are no recalls or programs associated with your 2011 SAAB SAAB 9-5
VIN: YS3G..................
Results last updated: Feb 18, 2016"
Sellise lingi olemasolust, kus seda ise kontrollida polnud aimugi. Vähemalt niipidi kasu, et igaüks saab asja ise kontrollida.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kelle padjad euroopa Saabidel kasutusel on? Ma sain sedapidi aru, et kõik siin nimekirjas olevad masinad kasutavad seda sama mittetoimivat patja Takatalt? Või tõesti US specs masinad saavad padjad teiselt riiulilt?
http://www.safercar.gov/rs/takata/takatalist.html
Edit: tagasikutsumise algataja on ju US, seega miks peaks ta EU-s autosi tagasi kutsuma?
SUMMARY:
General Motors LLC (GM) is recalling certain model year 2003-2011 Saab 9-3 vehicles manufactured May 31, 2002, to February 15, 2011, 2010-2011 Saab 9-5 vehicles manufactured June 23, 2010, to February 21, 2011, and 2008-2009 Saturn Astra vehicles manufactured April 11, 2007, to July 24, 2008. Upon deployment of the driver's frontal air bag, excessive internal pressure may cause the inflator to rupture.
CONSEQUENCE:
In the event of a crash necessitating deployment of the driver's frontal air bag, the inflator could rupture with metal fragments striking the driver or other occupants resulting in serious injury or death.
REMEDY:
GM will notify owners, and dealers will replace the driver's frontal air bag inflator on Saab 9-3 and 9-5 vehicles and will replace the driver's frontal airbag module on Saturn Astra vehicles, free of charge. The manufacturer has not yet provided a notification schedule. Owners may contact Saab customer service at 1-800-955-9007 or Saturn customer service at 1-800-553-6000. GM's number for this recall is 28810.
NOTES:
Owners may also contact the National Highway Traffic Safety Administration Vehicle Safety Hotline at 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), or go to www.safercar.gov.
http://www.safercar.gov/rs/takata/takatalist.html
Edit: tagasikutsumise algataja on ju US, seega miks peaks ta EU-s autosi tagasi kutsuma?
SUMMARY:
General Motors LLC (GM) is recalling certain model year 2003-2011 Saab 9-3 vehicles manufactured May 31, 2002, to February 15, 2011, 2010-2011 Saab 9-5 vehicles manufactured June 23, 2010, to February 21, 2011, and 2008-2009 Saturn Astra vehicles manufactured April 11, 2007, to July 24, 2008. Upon deployment of the driver's frontal air bag, excessive internal pressure may cause the inflator to rupture.
CONSEQUENCE:
In the event of a crash necessitating deployment of the driver's frontal air bag, the inflator could rupture with metal fragments striking the driver or other occupants resulting in serious injury or death.
REMEDY:
GM will notify owners, and dealers will replace the driver's frontal air bag inflator on Saab 9-3 and 9-5 vehicles and will replace the driver's frontal airbag module on Saturn Astra vehicles, free of charge. The manufacturer has not yet provided a notification schedule. Owners may contact Saab customer service at 1-800-955-9007 or Saturn customer service at 1-800-553-6000. GM's number for this recall is 28810.
NOTES:
Owners may also contact the National Highway Traffic Safety Administration Vehicle Safety Hotline at 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), or go to www.safercar.gov.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Viking Motors vastas nii:
"Antud kampaania kehtib ainult Ameerikas ja Kanadas.
Juhul, kui see peaks puudutama ka muud maailma, antakse sellest teada.
Meeldivate kohtumisteni
VikingMotors
Eero Küüra, Järelteenindusjuht SAAB"
Ehk tõesti paistab, et USA-s on lihtsalt nõutud, et tootja kutsuks autod tagasi. Mujal seda aga ei tehta. Võimatu pole, et kunagi tehakse.
"Antud kampaania kehtib ainult Ameerikas ja Kanadas.
Juhul, kui see peaks puudutama ka muud maailma, antakse sellest teada.
Meeldivate kohtumisteni
VikingMotors
Eero Küüra, Järelteenindusjuht SAAB"
Ehk tõesti paistab, et USA-s on lihtsalt nõutud, et tootja kutsuks autod tagasi. Mujal seda aga ei tehta. Võimatu pole, et kunagi tehakse.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Hea küsimus tõesti. Nagu seegi, kas ikka USA ja EU turu turvapadjad erinevad. Kui mitte, siis miks ühelpool lompi neid vahetatakse ja teisel pool mitte?
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Ise küsin, ise vastan. Ei ole erinevad öeldi täna Vikingist. Lihtsalt USA turul on GM tarnija sunnitud autosid tagasi kutsuma ja selle eest maksma. Kuna siin EL-is pole seda, kes maksaks ja ka seda, kes tagaskutsumist nõuaks, siis pole siin ka kampaaniat. Ehk kui tahad olla tagasikutsutud, sõida Saabiga USA-sse.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Üheselt pole ikka vastust kas 9-5NG sisaldab Takata turvapatja või mitte.
Mis aga võib juhtuda, kui sisadab on kirjas siin: http://arileht.delfi.ee/news/uudised/mi ... d=74728291
Mis aga võib juhtuda, kui sisadab on kirjas siin: http://arileht.delfi.ee/news/uudised/mi ... d=74728291
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 850
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Süvenesin pisut (sest mul peres MPV 2002, millel väidetavalt 2004 alates Takata padjad, aga mine tea) ja asi pole nagu roosiline. Põhiline, millega puusse teadlikult (kokkuhoid) Takata pani, on lõhkelaengu materjal, mis niiskuse toimel muutub pulbriks ja tulemuseks enam mitte kontrollitud plahvatus vaid ikka "pomm" autos. Kusjuures probleem süveneb ajas, mida vanem masin, seda suurem risk.
Ja ka oht, kui sisetemperatuur liiga kõrgeks muutub, täiesti lambist plahvatus.
Samas õnneks kokkuvõttes seni vist kogu-tõenäosus selle juhtumiseks pole suur.
Ja paistab, et puudutab nagu kõiki viimaseid (ca. 10 a. vanuseid) 9-3 ja 9-5 (ka eelmise põlvkonna lõpp) masinaid.
Ja ka oht, kui sisetemperatuur liiga kõrgeks muutub, täiesti lambist plahvatus.
Samas õnneks kokkuvõttes seni vist kogu-tõenäosus selle juhtumiseks pole suur.
Ja paistab, et puudutab nagu kõiki viimaseid (ca. 10 a. vanuseid) 9-3 ja 9-5 (ka eelmise põlvkonna lõpp) masinaid.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Selline info on nüüd tekkinud USA-s, et Saab 9-5NG's ikkagi ei ole probleemseid Takata padja täitelaenguid.
Allikas: 9-5 Facebook leht.
Igatahes on see head uudis! Kohe rahulikum sõita.
Lisatud failid
Allikas: 9-5 Facebook leht.
Igatahes on see head uudis! Kohe rahulikum sõita.
Lisatud failid
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid