Tegu siis 9-5 2000a aeroga, millel automaatkast ning 205kw soft.
Veakoode pole. Sport asendis põhjagaasiga kiirendades esimeselt käigult teisele vahetades poob korraks kinni, seejärel kiirendab edasi, kuid mitte nii nagu peaks. Samuti on ka sõidu ajal tunda, et kohati kiirendab viletsalt.
Stabiilselt puhub rõhku SIDi järgi kiirendades ca 0,8-0,9 bar, kuid selle softi peaks olema 1,3bar.
Sai veel pingutatud WG varrast, kuid ikka ei midagi.
Oskab keegi ehk miskit veel lisada?
Kiirendusanomaalia aeroga
Võimalik, et aju on pensionäri stiiliga ära adapteerunud ja ei pane kohe tuld alla kui vaja
2 varianti:
a) võta akujuhe mõneks ajaks maha ja proovi siis pisut agressiivsemat sõitu
b) tee järjest tugevamaid kiirendusi x-arv kordi ja varsti peaks pill erksamalt liikuma
2 varianti:
a) võta akujuhe mõneks ajaks maha ja proovi siis pisut agressiivsemat sõitu
b) tee järjest tugevamaid kiirendusi x-arv kordi ja varsti peaks pill erksamalt liikuma
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Naljakas, just eile Tallinna minnes endal ka .. Möödasõidul 120ga S'iga ja põhjas gaas, tuli nagu kellegi kand selga ja auto hakkas järsku kiirendama, selline tunne nagu turbo ei olnud algul korralikult järgi.. ( võimalik, et EVAP'i probleemide pärast ). Kuid peale seda läks 160neni ikka sigakiirelt.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
- Asukoht:
- Auto:
Tegin nüüd veel veidi WG varrast lühemaks. Kummaline on see, et siis kui hinge nagu kinni tõmbab või äkilisus kadunud siis viskab turbo rõhu 1bar peale ning samal hetkel ka mAir vilgatab 1300. Samas kiirendamise ajal numbrid palju madalamad.
Väike video ka, kus väga hästi aru saada.
https://m.youtube.com/watch?v=bBrW4FHE4rI
Väike video ka, kus väga hästi aru saada.
https://m.youtube.com/watch?v=bBrW4FHE4rI
ECMS 23 = Automatic Gearbox Limit
ECMS 29 = Diff Prot (Automatic)
käigukasti (softi?) jamadele vihjab see.
Sebastian oskab ehk mälu värskendada, aga kiirendusel vist pidi ECMS näit olema 17, ehk max airmass ?
Tundub nagu jah käigukasti probleem. mAir ja rõhk ei ulatu kuigi kõrgele.
Kas ja millal üldse kast piirama hakkab...Jupats äkki teab?
Üks võimalus, et õhumõõtja teeb trikke, näitab kastile koletut väänet, aga reaalselt pole rõhku ollagi.
mAir 1300 peaks sinna 1,3-1,4 baari kanti minema.
Kas ja millal üldse kast piirama hakkab...Jupats äkki teab?
Üks võimalus, et õhumõõtja teeb trikke, näitab kastile koletut väänet, aga reaalselt pole rõhku ollagi.
mAir 1300 peaks sinna 1,3-1,4 baari kanti minema.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kui enne või pärast käiguvahetust läheb ratas ringi käima, siis pole ka ime, et kinni poob. Rakendub ECMS 29 ehk diffri kaitse. Kuna aga see limiit on viitega, siis ei tule ka jõud kohe tagasi.
Olenevalt käigukasti mudelist piiratakse jõud 300 - 350Nm juures. Selle vastu tuuningsoftid üldiselt "petavad" näitu. Kui aga see piir ette tuleb tõmmatakse mair reeglina 800-900 peale.
Muul ajal kehva minekut võivad välja paljud faktorid põhjustada. EVAP, wastegate, liiga kiiresti kasvav sisselaste temp, mootori temp andur, by-pass jne.
Olenevalt käigukasti mudelist piiratakse jõud 300 - 350Nm juures. Selle vastu tuuningsoftid üldiselt "petavad" näitu. Kui aga see piir ette tuleb tõmmatakse mair reeglina 800-900 peale.
Muul ajal kehva minekut võivad välja paljud faktorid põhjustada. EVAP, wastegate, liiga kiiresti kasvav sisselaste temp, mootori temp andur, by-pass jne.
Kui enne või pärast käiguvahetust läheb ratas ringi käima, siis pole ka ime, et kinni poob. Rakendub ECMS 29 ehk diffri kaitse. Kuna aga see limiit on viitega, siis ei tule ka jõud kohe tagasi.
Olenevalt käigukasti mudelist piiratakse jõud 300 - 350Nm juures. Selle vastu tuuningsoftid üldiselt "petavad" näitu. Kui aga see piir ette tuleb tõmmatakse mair reeglina 800-900 peale.
Muul ajal kehva minekut võivad välja paljud faktorid põhjustada. EVAP, wastegate, liiga kiiresti kasvav sisselaste temp, mootori temp andur, by-pass jne.
Tere
Tegin küll ise eraldi teema,kuid hing ei anna rahu ja postitan siia clipi oma auto käigukasti käitumisest. Millele selline tegevus viitab (piiraja ...!.?)
https://www.youtube.com/watch?v=Ra-F-yfKYuc
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
- Asukoht:
- Auto:
On keegi pädev inimene Tallinnas, kes paneks auto sõitma? Ise juba tüdinud ja aega samuti napib.
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
- Asukoht:
- Auto:
Keegi hea inimene võiks öelda kuidas on õige sisselaset survestada antud mootoril.
Võtsin õhulugeja küljest suure kummilõdviku lahti ning panin sinna ventiiliga kopruse, kuid millised voolikuotsad tuleb sulgeda?
Võtsin õhulugeja küljest suure kummilõdviku lahti ning panin sinna ventiiliga kopruse, kuid millised voolikuotsad tuleb sulgeda?
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
- Asukoht:
- Auto:
Täna siis panin teise auto pealt by.passi, ning survestamisel selgus et üks väike o rõngas õrnalt immitseb. Peale klapi vahetust on sedasi et kohati kiirendab nagu varem ning kohati kiirendades tuleb kapoti alt sellist praginat ning tõmbab hinge kinni. Samas paaril korral tundsin poole gaasiga seda õiget minekut mis tal peaks olema. Evapi kaotasin ära ning R vooliku panin otse sisselaskesse
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
- Asukoht:
- Auto:
Nüüd midagi uut ja huvitavat.
Enam ei saa kiirendada absoluutselt, niikui vaikselt kiirusel gaasi annan hakkab summutisse plärtsuma ja paukuma. 3 ja 4 silindrile tuleb 1 Knock kummalegi.Koha peal saab vabalt tuuritada, kuid niikui käiguga rõhk hakkab tekkima hakkab plärtsuma ja hing täiesti kinni.
Lisaks veel, et mootorituld põlema ei löö ja ennem kui kuidagimoodi toimis, st. et rõhk oli ainult ala 1bar, siis kütusekulu ka meeletu. rahulikult 100km/h 120km läbi sõites kulus ca 18-20L kütet
Enam ei saa kiirendada absoluutselt, niikui vaikselt kiirusel gaasi annan hakkab summutisse plärtsuma ja paukuma. 3 ja 4 silindrile tuleb 1 Knock kummalegi.Koha peal saab vabalt tuuritada, kuid niikui käiguga rõhk hakkab tekkima hakkab plärtsuma ja hing täiesti kinni.
Lisaks veel, et mootorituld põlema ei löö ja ennem kui kuidagimoodi toimis, st. et rõhk oli ainult ala 1bar, siis kütusekulu ka meeletu. rahulikult 100km/h 120km läbi sõites kulus ca 18-20L kütet
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
- Asukoht:
- Auto:
Niisiis, hetke seis selline. Bensupump enam süüdet sisse keerates järele ei tule ja auto käima ei lähe. Kaitsmed vaatasin üle proovisin uksi lahti kinni ka. Ja koos sellega järgnes ka selline asi, et eest jahutusvent hakkab lihtsalt siis juba tööle, kui süüte sisse keeran.
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
- Asukoht:
- Auto:
Nii, sain auto uuesti käima, ühendust ei andnud tulemüüri küljes olev mootorijuhtmestiku pistik. Imelik on siiski see, et kiirendades viskab korraks Tbar 1400 ja siis kolaki kukub 950 umbes. Ja vahel jääb ka 1150 hoidma. Millest selline kõikumine ei saa aru. Samuti on ka kiirendusega sedasi, et kui vajutad põhja, siis hetke rabab ja kiirendus vajub ära, isegi juhul kui rõhku jääb ca 1,2bar peale hoidma. Kas tõesti võib asi olla bensupumbas? Mingit häirivat heli ta küll teinud pole.
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
- Asukoht:
- Auto:
Lõpuks ometi lõi mootoritule ka põlema ja kasti avariisse, nüüd saab ehk veale jälile. Vaatasin et 2 silindril oli KNOK juba 32, teistel 3-el silindril vaid 1 või 2. Keerasin küünla maha, küünlal oli elektrood küljest läinud, see kõverik, mis keermeosalt siis tuleb. Panin uue küünla ja tegin ajule reseti eemaldades mõneks ajaks nr 17 kaitsme. Sain 10min paar tõmmet teha ja jälle lõi mootoritule põlema. Üritan homme juhtme järele panna.
Seniks küsiks põhjuseid millest kindlal silindril knokid tulevad.
Seniks küsiks põhjuseid millest kindlal silindril knokid tulevad.
Peaksime vist OpenSID-ga originaalsofti panema. Lihtsalt esialgu. Kardan, et kui suht kõrge rõhuga läheb knokkima, lõhud kolvi ära.
Kindlasti peaksid ka mingit kahtlast kõrinat mootorist kuulma kiirendades.
Kas fcod näitab mingit arvu? Silindrite rõhud tuleks ära mõõta.
Kindlasti peaksid ka mingit kahtlast kõrinat mootorist kuulma kiirendades.
Kas fcod näitab mingit arvu? Silindrite rõhud tuleks ära mõõta.
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
- Asukoht:
- Auto:
Niisiis silindrite surved mõõdetud.
1. 14bar
2. 10bar
3. 13,5bar
4. 14bar
Ehk siis jah, 2 silindriga miskit mäda. Kui kolb puru oleks, siis vaevalt sealt ju 10 välja veaks?
Lisaks sain veakoodid ka kätte, milleks on
P0705
P1701
1. 14bar
2. 10bar
3. 13,5bar
4. 14bar
Ehk siis jah, 2 silindriga miskit mäda. Kui kolb puru oleks, siis vaevalt sealt ju 10 välja veaks?
Lisaks sain veakoodid ka kätte, milleks on
P0705
P1701
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Pole kahega mäda, ühega on mäda. 13.5 on täiesti normaalne. Need ei saagi täpselt ühesugused olla. Mind on õpetatud nii, et silindri surve võib 1 bari ulatuses kõikuda. Üle selle, siis juba tasub mõtlema hakata. See rõhk sõltub juba väga palju sellest, kas rõngad on kuivad või õlised.
Pole kahega mäda, ühega on mäda. 13.5 on täiesti normaalne. Need ei saagi täpselt ühesugused olla. Mind on õpetatud nii, et silindri surve võib 1 bari ulatuses kõikuda. Üle selle, siis juba tasub mõtlema hakata. See rõhk sõltub juba väga palju sellest, kas rõngad on kuivad või õlised.
2 oli siin ilmselt tähenduses "teisega".