Käisin masinat kiusamas ja lõppes kurvalt.
Just paar päeva tagasi oli summuti kuumakaitse bensupaagi küljest lahti tulnud ning kleepisin selle tagasi. Arvasin, et ju see kiilto ei suutnud ikka kinni hoida ja plekk käib vasta sumpat jälle. Mõtlesin juba mõttes valmis sõidu ajal, et teen teema siia, et teadjamatelt küsida, kuidas seda plastik junni korralikult plastikpaagi külge tagasi kleepida, kui koduväravas üllatuseks tuli kolin hoopis kapoti alt.
Keegi teadja ütleb oma kõrvaga kohe ära milles viga äkki
Video: https://1drv.ms/f/s!AkTbsdBTWZVyjstyrRyYUb7_iNKc3w
Kui gaasi vajutada, siis loomulikult läheb klõbin tihedamaks ning valjemaks. Sõitsin ca 3 km sedasi. Surnuaia laks?
Sepapoisid mootoris
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Jalga lasknud kepsusaale puhul oli mu talve-oopli kapoti all sarnast heli tegev rähn.
kinnituse annab alumise otsa lahtivõtt ja kindlaim on siis varuda kohe ka üks mootor või plaanida olemasoleva remonti.
kinnituse annab alumise otsa lahtivõtt ja kindlaim on siis varuda kohe ka üks mootor või plaanida olemasoleva remonti.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ei ole mitte hea uudis.
Mul küll 9000, aga väga sarnane hääl kostis mootorist pärast ca 3km kiirendamist. Turborõhk võis olla küll 1,7 baari kandis, aga see polnud kindlasti otsene põhjus. Kui põhi maha võeti oli näha ka süüdlane - kepsusaale kriipinud tugevalt väntvõlli. Erinevalt sinu mootorist, oli minu oma üsna paksult tõrva täis ja mõnisada km enne vilksatas paar korda ka õlituli. Tõenäoliselt jäi üks õlikanal kinni migiks ajaks. Väntvõlli lihvimine ja saalede/ploki vahetus aitas ainul lühikeseks ajaks, tugevalt tuunitud mootori jaoks oli see lihtsalt raharaiskamine, millest mind ka hoiatati. Lahenduseks teine (seekord puhas) mootor mootor mis kokkuvõttes tuli isegi odavam, kui see mõttetu vahepealne remont.
Mul küll 9000, aga väga sarnane hääl kostis mootorist pärast ca 3km kiirendamist. Turborõhk võis olla küll 1,7 baari kandis, aga see polnud kindlasti otsene põhjus. Kui põhi maha võeti oli näha ka süüdlane - kepsusaale kriipinud tugevalt väntvõlli. Erinevalt sinu mootorist, oli minu oma üsna paksult tõrva täis ja mõnisada km enne vilksatas paar korda ka õlituli. Tõenäoliselt jäi üks õlikanal kinni migiks ajaks. Väntvõlli lihvimine ja saalede/ploki vahetus aitas ainul lühikeseks ajaks, tugevalt tuunitud mootori jaoks oli see lihtsalt raharaiskamine, millest mind ka hoiatati. Lahenduseks teine (seekord puhas) mootor mootor mis kokkuvõttes tuli isegi odavam, kui see mõttetu vahepealne remont.
900 pöörde peal see turbo hea, et liigubki siis mis see loeb. Ma tegin enne karteri puhtaks ja nüüd on õli peale tuhandet kilomeetritki nagu uus.
Kui aasta peale on mitu omanikuvahetust, siis ma teeks seda kindlasti, sest et võid kindel olla, et ükski neist pole õli vahetanud.
Kui aasta peale on mitu omanikuvahetust, siis ma teeks seda kindlasti, sest et võid kindel olla, et ükski neist pole õli vahetanud.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Lihtsalt nii infoks, et turbo liigub ka 10 mootoripöörde juures. Ta lihtsalt ei tooda veel mitte midagi.
Pesuõlidega peab jah VÄGA ettevaatlik olema, sest kui see midagi lahti peseb ja selle turbosse lükkab, siis selle lõpp on kiire tulema, ka vähese pöörde peal. Otstarbekam on mehaaniline puhastus karteris ja klapikambri kaane all.
Kui sul aga peale 1-2000 km õli nagu uus on, siis ilmselt sa ei vaja ka seda pesuõli.
Pesuõlidega peab jah VÄGA ettevaatlik olema, sest kui see midagi lahti peseb ja selle turbosse lükkab, siis selle lõpp on kiire tulema, ka vähese pöörde peal. Otstarbekam on mehaaniline puhastus karteris ja klapikambri kaane all.
Kui sul aga peale 1-2000 km õli nagu uus on, siis ilmselt sa ei vaja ka seda pesuõli.
Täna siis saabus Troostist kurb uudis. Plokk kõver ja seest ropult mettalipuru täis. Saaled loomulikult läbi ja ei hakka parem mõtlemagi, mis seisus muud osad tänu kõverale plokile. Õlirõhuandur olla lekkinud. Ju polnud survet piisavalt ja lekkiv andur häirekella ka ei andnud.
Sellest mootorist pole muud võtta, kui ülemine ots ja loomulikult hea katsejänes õppimiseks. Õnneks annab see põhjuse B234 alumise otsa peale mõtlemiseks, kui just väga korras B235 kuskilt ei leia.
Kellel MOOTORIT on pakkuda, võib privasse saata!
Sellest mootorist pole muud võtta, kui ülemine ots ja loomulikult hea katsejänes õppimiseks. Õnneks annab see põhjuse B234 alumise otsa peale mõtlemiseks, kui just väga korras B235 kuskilt ei leia.
Kellel MOOTORIT on pakkuda, võib privasse saata!
Viimati muutis caarel, E Okt 30, 2017 20:33, muudetud 1 kord kokku.
See on paras huumor - mootoriblokk kõver !!! Usun ,et lõpuni kulunud saaled olid põhjuseks.( Mul saab kohe 3 a.,kui ostsin kõvera vv-ga ,millel ei tahtnud starter sooja mootorit käima tõmmata,starteri vahetuse käigus selgus ,et starteri külge mineval juhtmel oli mutter peaaegu näppudega keeratav,siiani naine sõidab igapäevaselt.Eelmine omanik käis kah Tln. Saabi spetside juures.) Tuleb olla tähelepanelik ja küsida ,kui midagi jääb arusaamatuks ,või tundub kahtlane..Kui tegu oli kepsusaaledega ,siis on peale vv ja viga saanud kepsu (kepsude) ülejäänud asjad korras (kõrvalt ennustades).Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
selgituseks neile. kes veel pole kuulnud 9-5 205,235 mootori ploki tüüpveast(iga kuu praktiliselt läheb 1 plokk vanarauda, kuna oma kulukuse tõttu ei ole veel kohanud kedagi, kes ploki korda laseks teha) nimelt: väntvõll ise loomulikult vajaks vahetust või remonti (saaled ringi käinud, ebapiisav õlitus reeglina põhjuseks) kuid sellest ei piisa, kuna väntvõlli jooks on paigast ära ja mootori plokk vajab sirgestust, mida paraku eestis ei tehta, küll aga võib vastava töö põhjanaabrite juurest tellida (ca 1000eur koos transpordiga) raami pukid ise kulunud, mida iganes saaled loksuvad sees mitu mm jne. Kui paigaldada isegi uus väntvõll koos saaledega , jookseb mootor suure tõenäosusega kokku ehk kiilub kinni ( meil antud juhuseid esinenud korduvalt)ei midagi üllatavat.Ehk kokkuvõttes - kõike saab korda teha, kuid küsimus on alati rahas.
ja veel meenutuseks- 50% juhtudel autoomanikud tõepoolest ei tea ,et nende autol on ebapiisav õlirõhk kuna rõhuandurid enamjaolt lekivad (näit ebaadekvaatne) ning jõuavad tänud sellele remonti alles siis kui olukord on juba lootusetu.
ja veel meenutuseks- 50% juhtudel autoomanikud tõepoolest ei tea ,et nende autol on ebapiisav õlirõhk kuna rõhuandurid enamjaolt lekivad (näit ebaadekvaatne) ning jõuavad tänud sellele remonti alles siis kui olukord on juba lootusetu.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Teiste sõnadega, vändaliin on kõver. "crankshaft bore alignment" võib googlest otsida..
Täitsa pikk teooriavideo siia juurde https://www.youtube.com/watch?v=FPSOHJRItP0
Täitsa pikk teooriavideo siia juurde https://www.youtube.com/watch?v=FPSOHJRItP0
Ei ole SAABispetsialist kuid auto tüüpveaks saab lugeda ainult konstruktorite poolt täiesti valesti projekteeritud seadmeid - näit. mittetoimiv karterituulutus teatud aastakäigu mootoritel. Enamus vigasid on hoolimatu ekspluatatsiooni tulemus ülipikkade hooldusvälpade ja valede ainete kasutamisel. Ja küll see mootoriplokk ka väändub kui purunenud jahutusvedelikuvooliku kiuste kuumusest särtsuva mootoriga koju sõidetakse vöi olematu solkõlikogusega piitsa antakse ja saaled väntvõlli külge keevitatakse. Ja mida siis veel remontida on mötet? Aa - sellelt mootorilt võtta "ülemine ots". Tegelikult sai see ka viga ja on juba ammu varem ehk viga saanud.
Kuid foorumikasutaja caarel , kuula mida SAABispetsialistid soovitavad ja looda , et suudad õige otsuse teha. Nende meeste poolt minu SAAB ile sobivatest tükkidest ehitatud mootor töötab laitmatult - ptui ptui ptui üle vasaku õla ja ei lähe ka ehk 400 hp saavutamisel ribadeks.
Kuid foorumikasutaja caarel , kuula mida SAABispetsialistid soovitavad ja looda , et suudad õige otsuse teha. Nende meeste poolt minu SAAB ile sobivatest tükkidest ehitatud mootor töötab laitmatult - ptui ptui ptui üle vasaku õla ja ei lähe ka ehk 400 hp saavutamisel ribadeks.
Minu masina mootor pole üle 10K km välpa näinud. Sisse pole kallanud mingit solki, ehk see mootor pole peale Castroli ja Mobil1 midagi näinud. Kui midagi ostan, siis kvaliteetset. Kui kunagi ammu jahutuse voolik purunes, jätsin masina koheselt teeserva (nii kiirelt kui pidur 90 pealt maha võttis) ja edasi sõitsin koju lapitud voolikuga ja koguaeg jahusvedelikku peale valades, niipea, kui armatuuris tuli süttis. Pole mõtet siin mingit kolli näha.
See mootor käis ca 60K km tagasi ketivahetuses, mille käigus ka kolvirõngad vahetati. Ma ei kiida heaks tehtut, kuid omal ajal paremat ei osanud ise loota, kui suurte spetside sõnadele ja tegudele. Ühesõnaga, mina olen soovinud tallata ja rõõmu tunda ning selle nimel olen ka seda saani toitnud. Arveid on ilge pakk selle saani kohta. Kahju, et see 9-5 nii hädine on, nagu olekski üks suur tüüpviga. Kuna olen sinna sisse mõnusalt kulutanud, siis ei taha lasta sel elukal veel surra.
Spetsid Troostist ütlesid, et ülemine ots on korras ja selle saab uuele ümber tõsta kui tarvis. Eks näis.
See mootor käis ca 60K km tagasi ketivahetuses, mille käigus ka kolvirõngad vahetati. Ma ei kiida heaks tehtut, kuid omal ajal paremat ei osanud ise loota, kui suurte spetside sõnadele ja tegudele. Ühesõnaga, mina olen soovinud tallata ja rõõmu tunda ning selle nimel olen ka seda saani toitnud. Arveid on ilge pakk selle saani kohta. Kahju, et see 9-5 nii hädine on, nagu olekski üks suur tüüpviga. Kuna olen sinna sisse mõnusalt kulutanud, siis ei taha lasta sel elukal veel surra.
Spetsid Troostist ütlesid, et ülemine ots on korras ja selle saab uuele ümber tõsta kui tarvis. Eks näis.
9-5 pole jah just kõige õnnestunuma mootoriga isend. Pole ise seda omanud aga kunagi isegi oli plaanis üks ringikäinud saalega koju tirida, uut mootorit andis otsida sest lammutuses on nad ju kõik sama veaga.
Veel raskem variant oleks leida 9000 alumine ots/mootor, mis reaalselt ka vastu peab. Siis sinna oma ülemine ots tõsta, kui tahad (aga ei näe pointi). Vanad tonnise ja ng900 plokid on ikka kõvad, mina annan enda omale korralikult takka ja vastupidiselt 9-5le võin väita, et vägagi kestev masin on ehitatud konstrueerijate poolt.
Kuigi ka B234 plokist saab jagu saada, siis pigem ikkagi konkreetsest hooldamatusest, mitte ehitustehniliste sõlmede nõrkusest.
Jõudu!
Veel raskem variant oleks leida 9000 alumine ots/mootor, mis reaalselt ka vastu peab. Siis sinna oma ülemine ots tõsta, kui tahad (aga ei näe pointi). Vanad tonnise ja ng900 plokid on ikka kõvad, mina annan enda omale korralikult takka ja vastupidiselt 9-5le võin väita, et vägagi kestev masin on ehitatud konstrueerijate poolt.
Kuigi ka B234 plokist saab jagu saada, siis pigem ikkagi konkreetsest hooldamatusest, mitte ehitustehniliste sõlmede nõrkusest.
Jõudu!
Mis seal rasket on b204 mootorit leida ? Neid tonniseid kõik kohad täis 500 eurot maksavad.
Osta siit, kui tahad mine lätti, sealne ei sobi siis vaata Soomest, lõpuks võid omale baltiketi kokku keeta nendest b204 konedest ka kui tahad.
Täna töökaaslane rääkis, et pannakse suitsupaki sisu saale alla. Kui väga kulunud siis kaks kihti, üks üless , teine alla. Pidi väga head mõõtu olema. Ja siis mingi tuhat kilomeetrit kestab ja selle aja sees müüd maha selle. Kui tema suitsupakki näha küsisin, siis sellelgi polnud fooliumi...
Osta siit, kui tahad mine lätti, sealne ei sobi siis vaata Soomest, lõpuks võid omale baltiketi kokku keeta nendest b204 konedest ka kui tahad.
Täna töökaaslane rääkis, et pannakse suitsupaki sisu saale alla. Kui väga kulunud siis kaks kihti, üks üless , teine alla. Pidi väga head mõõtu olema. Ja siis mingi tuhat kilomeetrit kestab ja selle aja sees müüd maha selle. Kui tema suitsupakki näha küsisin, siis sellelgi polnud fooliumi...