P0106

Vasta
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#1

Nagu ka oma auto teemas kirjutasin, kimbutas mind CEL. Veakoodiks luges OBD P0106. Kontrollisin vaakumvoolikud, tundus, et eelmine omanik olid need silikoonide vastu vahetanud, lahtiseid otsi, pragusid ei leidnud. Puhastasin MAF-i ning Throttle Body (niipalju, kui ülalt ligi sain) ja vahetasin ka MAP sensori. Viga kadus, tuli oli kustus ja veakood tagasi ei tulnud. Nüüd nädal hiljem viisin auto sooja pesulasse, käivitades süttis CEL uuesti. Nullisin prostalt aju tõmmates kaitsme nr 17 välja, pärast 40km sõitu tuli uuesti ei süttinud.

Kuidas võiksin edasi minna? Võiks vist juhtmed, mis MAP-i jooksevad üle kontrollida, mis veel?

2004 9-5 Aero
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1889
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#2

Eks peab nüüd uuesti CELi ootama ja uuesti lugema, mis näitab.
Googlist tuli ka DI vahetusest juttu, kui töösooja mootoriga seda viga viskab. Peaks proovima teise kassetiga?
Trionic võrdleb MAPi ja laaderõhu/temperatuuriandurit, kuid need vahetatud. Kas on ka kolmas rõhuandur süsteemis, kus? http://saabworld.net/showthread.php?t=25092
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#3

Enamasti viskas külma mootoriga madalal pöördel. Panin ka täna korra käima, tagurdasin maja eest välja, sõitsin mõned meetrid ja süttis (olin kaitsmega kustutanud õhtul). Proovin esmaspäeval kuskilt leket otsida.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#4

Veider on see, et pärast MAP vahetust ja kõige puhastamist sõitsin nädala mureta.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Viitab ikkagi kas suurele õhulekkele, või ei ole kolme rõhunäidu ja õhukogused korrelatsioonis.
Vasta