Sooviks nõu mida teha ?
Lugu järgmine : Eelnevalt oli probleem ainult aeglaselt allakukkuvate pööretega . Kuid täna hakkasid muret tegema tühikäigu pöörded . Nimelt peale ühtlast sõitu kukuvad pöörded vahepeal alla ning paaril korral suri auto välja .
Vahepeal süttis check engine tuli peale akujuhtme mahavõtmist läks kustu .
Võtsin maha drosseli puhastasin suruõhu ja brakecleaneriga ära , vahetasin drosselist minevad vaakum voolikud välja uute vastu . Tulemus sama .
Mida veel võiks ise kontrollida või katsetada enne töökotta minekut ?
Ja kas diagnosti tehes näitab ära kui DI kassett või drossel on vigased ?
2.0T 110kw check engine !!!
Veakoodi näitavad need suvalised junnid ära kindlasti, endal oli ka eile just drosseliga probleeme, p1230 on selle veakood. Ehk siis juhe sappa ja googelda koodi, need odavad hiina jullad ei pruugi õiget diagnoosi mäârata.
Kogenud Aeronaut.
Tegelikult toodeti vähesel määral ka siniseid. Neid kasutati ainult testimasinatel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
- Asukoht: Ida-Virumaa
- Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw
Diagnost tehtud ja sain tulemuseks veakoodi P1658 (bypass klapi viga )
Nüüd siis järgmine küsimus targematele .
mis pistik jookseb sinna klapi alla ? Ja Mida see teeb ?
Kuna klappi endasse peale kahe vaakumi midagi ei jookse .
Nüüd siis järgmine küsimus targematele .
mis pistik jookseb sinna klapi alla ? Ja Mida see teeb ?
Kuna klappi endasse peale kahe vaakumi midagi ei jookse .
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1890
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Pistik las olla ühendatud, kontrolli üle. Otsi lahtist vaakumvoolikut ja ühenda see sinna bypassi külge tagasi. Tõenäoliselt jääb see volla ikka lahti hüppama. Vaja uut vollat ja ühendustorud vaja mustusest puhastada. Bypassi juhtsolenoidi äheb kolm voolikut. Üks drosselklapist, üks bypass klapist endast ja kolmas jookseb soojendusekolmikusse. Googelda Saab 9-5 bypass hack ja saab ühest kasutust vidinast lahti. Peale seda võiks mõne käivitusega CEL kustuda või aku kuhe mõneks minutiks maha. Lisaks peaks kontrollima ka bypass klapi diafragmat vaakumi pidamise osas. Kui bypass klapi vaakumi voolikust meda-puhuda, siis ei tohiks midagi läbi tulla.
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
- Asukoht: Ida-Virumaa
- Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw
Ei käi sinna rohkem ühtegi voolikut. Kehvasti seletasin lihtsalt.
Kõik nii nagu peab olema üks peenem taha tulemüüri juurde , üks tuleb turbojiurest ja kolmas läheb sinna jämedasse torusse mis coolerist drosselisse läheb. Vaakum voolikud kõik eile üle kontrollitud ja visuaalselt viletsad välja vahetatud uute vastu .
Veakood kustutati ära ja check engine ei põle enam.
Kõik nii nagu peab olema üks peenem taha tulemüüri juurde , üks tuleb turbojiurest ja kolmas läheb sinna jämedasse torusse mis coolerist drosselisse läheb. Vaakum voolikud kõik eile üle kontrollitud ja visuaalselt viletsad välja vahetatud uute vastu .
Veakood kustutati ära ja check engine ei põle enam.
Viimati muutis -Mattis-, R Mai 24, 2019 20:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1890
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Turbost ei tohiks ühtki vaakumit tulla.
Diagramm https://images.app.goo.gl/CkkHQiDjzB9JsGBr9
Diagramm https://images.app.goo.gl/CkkHQiDjzB9JsGBr9
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
- Asukoht: Ida-Virumaa
- Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw
Jep see sama vaakum klapp mis on tulemüüri küljes ... selle pistik oli kuidagi lahti tulnud.
Nüüd tundub kõik ok olevat,toimib nii nagu vaja .
Seega võib selle teema lõppenuks lugeda.
Tänud kõigile kes viitsisid kaasamõelda .
Nüüd tundub kõik ok olevat,toimib nii nagu vaja .
Seega võib selle teema lõppenuks lugeda.
Tänud kõigile kes viitsisid kaasamõelda .