Lõputu saaga esimese parema pidurikettaga, mis pärast vahetamist peale paari tuhandet kilomeetrit hakkab kõverduma.
Vahetatud:
— korduvalt kettaid, klotse (ATE, Brembo)
— Kolb, mansett
— Sadul
— Rattarumm
— Rattalaager
— Käändtelg
Troostil on mõtted otsas, minul ammugi. Ehk on kellelgi sarnaseid kogemusi ja oskab miskit tarka lisada…
Pidurikettad kõverad
Kas see ketta köverdumine on treipingis näha? Kas rehvid ja veljed on korralikud st. veljed ümmargused ja ainult ümmargused ja rehvid ilma igasuguste vigastuste ja ebaühtlase kulumiseta ? Vabanesin ühel SAAB 9-5 l pidurdamisel vöbinast alles peale pidurisadula liugtappide juhtpukside vahetust. Liugtapid peavad olema puhtaks poleeritud ja määritud spetsiaalmäärdega. Kui aga SAAB Troost Auto töökojas käis siis see viimane vihje vist välistatud.
Ketta viskumine on näha ülevaatuspunkti pukil. Kui on kauem all olnud, siis ka palja silmaga näha ebaühtlast kulumist.
Rehve on all olnud aja jooksul erinevaid ja neid süüdistada ei julgeks. Veljed on taastatud, kuigi välistada ei saa.
Rehve on all olnud aja jooksul erinevaid ja neid süüdistada ei julgeks. Veljed on taastatud, kuigi välistada ei saa.
Kui piduriketta viskumine on silmaga näha on midagi juba väga valesti. Kui laagrinaba pöörleb ilma loperdamata ja piduriketta sisekülje ja laagrinaba vahel roostet vöi muud sodi pole siis peaks ka korralik ketas pöörlema samas tasapinnas. See ketta fiksaatorkruvi keera kinni vaid sörmede jöul. Kui ketas ja laagrinaba on korralikud siis kontrolli sadula loksumist tugiraamis olevate pukside sees , ei oska öelda kui palju vöib loksuda kuid kui on liiga lötv see kinnituspunkt siis tekib resonants ja värin teatud kiirusel pidurdades. rehvi tasakaal pidurdamisel jönksutamist ei tekitanud , lopergune velje siseserv aga küll ja samuti öötshoova kulunud puks (lötkud vedrustuses).
Üles tõstetud ratast käega ringi ajades peaks olema tunda ,et kohati veereb vabamalt ja mõnest kohast poob.Võta ratas alt ja eemalda ketas ,ning vaata,et ketta ja flantsi vahele poleks paigaldusel midagi jäänud ,ehk siis mõlemal on puhtad pinnad.On olnud juhuseid ,kus sõidukuumad kettad on vett saades ära tõmmanud või ka liigse kuumaga(kui klotsid peal).Arvatavasti on sillastend tehtud ja õõtsa puksid korras? Väike kiirus ja tagumikutunnetus viitaks nagu lisaks ka tagarattale.Esiratta probleemid võiks roolil tunda anda. Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
Üsna kindlalt toimub pull vaid ees, ja just paremal poolel.
Paigladusel on kõike puhastatud erilise hoolega, väidetavalt. Arvestades et ka uus rumm ja ketas (või support + ketas) läks korraga, siis seda enam.
Sillaosa on igati normaalses korras, muidu.
Tänan igaljuhul kaasamõtlemast.
Paigladusel on kõike puhastatud erilise hoolega, väidetavalt. Arvestades et ka uus rumm ja ketas (või support + ketas) läks korraga, siis seda enam.
Sillaosa on igati normaalses korras, muidu.
Tänan igaljuhul kaasamõtlemast.
Lase vaadata tagumisi ketaste olukorda, just sisemist poolt. Mul endal oli sarnane jama ja mitte Saabi vaid renaultiga.Pidurdad ja aru ei saa kus täpsemalt vibra tuleb. Ketas väljast vinks-vonks aga kui klotse hakkasin vahetama tagant, siis seespool olid rõvedad roosteaugud sees.
Kas veovõll on vahetatud?
Mõned välismaa Saabi inimesed väidavad seda. Oluline pidi olema ka pooltelje tootja kvaliteet. Keegi vahetas lausa 2 korda enne kui sai toimima. Video pole küll 9-5 agasümptomid ilmselt samad https://www.youtube.com/watch?v=FuuwfrsyNgo