2000.a.2,3 ja 136kw ,hoiatustuled armatuuris põlevad !!

Vasta
entson
Postitusi: 407
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#1

R Juul 09, 2021 19:33

Mure siis selline .Armatuuris lähevad põlema hoiatustuled: hüüumärk kolmnurgas , piduri hoiatusmärk , abs hoiatusmärk ja airbag hoiatusmärk ja samal ajal ei tööta suunatuli (vähemalt relee plõksu pole kuulda ,väljas ei vaadanud). Alguses vilgatasid sõidu ajal korraks , aega edasi jäid vähe pikemalt põlema ,nii et jõudsin fikseerida milledega tegu , arvasin ,et tegu mingisuguse ABS anduri juhtme kehva ühendusega (kõikidel kordadel on olnud kuiv ilm ehk siis vihmaga 0 probleemi ). Täna avastasin seose mootori pööretega , ehk siis pidurdades kõik tuled kustuvad ja ka suund hakkab tööle , kui kohapeal seistes tühikäigul mootori pöördeid tõsta ,siis lööb need hoiatustuled ilusasti põlema ,pedaali vabastades lähevad kustu . Küsimus : kas pean hakkama otsima juhet , mille isolatsioon on vastu mootorit ära hõõrdunud või on viga mingisuguses juhtplokis ?? Tänud nendele ,kes pika jutu viitsisid läbi lugeda ja veel suuremad neile ,kes suudavad mind õigele teele suunata ! Tegu automaadiga.
Saan harva sõita SAABIGA.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 454
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#2

R Juul 09, 2021 21:11

Tundub nagu oleks mingi maandus läinud. Tee kõikide funktsioonide põhjalik kontroll, mis töötab, mis mitte või mis töötab osaliselt ja siis peab hakkama ühist nimetajat otsima. Võib ka mingi toite ikaldus olla ( +15 , +54 läbi süüteluku). Mängi süütelukuga. Midagi sarnast müstilist olen näinud kui pagassis üks massipunkt ainult rooste abil veel kerega ühenduses oli. Edu
entson
Postitusi: 407
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#3

R Juul 09, 2021 23:14

Viga vist pingereglaatoris ,mis lubab pingel tõusta 17 + voldini ,mil 17,4v juures lähevad tuled armatuuris põlema ja lükkab ka kliima kompressori välja , (mingi juhtorgan läheb lolliks või on see just selline kaitsefunktsioon). Igatahes pärast vahetust ja mõnepäevast sõitu annan teada. Aitähh SaabiJumal ,kontrollin ka mõned maandused üle.
Saan harva sõita SAABIGA.
Anont
Postitusi: 2
Liitunud: N Juul 22, 2021 11:16
Asukoht: Tallinn
Auto:

#4

N Juul 22, 2021 11:23

Viki kirjutas:
R Juul 09, 2021 21:11
Tundub nagu oleks mingi maandus läinud. Tee kõikide funktsioonide põhjalik kontroll, mis töötab, mis mitte või mis töötab osaliselt ja siis peab hakkama ühist nimetajat otsima. Võib ka mingi toite ikaldus olla ( +15 , +54 läbi süüteluku). Mängi süütelukuga. Midagi sarnast müstilist olen näinud kui pagassis üks massipunkt ainult rooste abil veel kerega ühenduses oli. Edu
ma pole sellest kunagi kuulnud, aitäh jagamast: D
entson
Postitusi: 407
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#5

P Juul 25, 2021 22:44

Pärast pingeregulaaori vahetust generaatoril, tänaseni kõik korras ,ilmselt oligi viga regulaatoris ,mis laskis pingel taevasse kerkida . Akul on elektrolüüdi tase kontollitav korkide eemaldamise teel ja neli purki 6-st olid kuivad ,valasin dest.vett kõikidel normini. Nüüd kõik O.K.
Saan harva sõita SAABIGA.
Vasta