Saab 9-5 paar muret

Vasta
Martinez
Postitusi: 11
Liitunud: L Juul 06, 2019 10:08
Asukoht:
Auto:

#1

R Aug 05, 2022 21:19

Tere.
Autoks saab 9-5 aero (2002a)

1. Auto summuti juurest on kosta sellist imelikku praksumist, pigem kohe kui käima panna külma mootoriga, soojaga väga ei ole täheldanud, oskab ehk keegi kommenteerida?

2. 5. Käik nöögib, koormuse all tahab välja hüpata ( manuaal)
Teised käigud kõik ok, kas hoovastiku pukside vahetusega võiks asi paraneda?
Ja ehk keegi oskab soovitada kust neid tellida saab? Või on kellelgi mõõdud ja laseks treida.

Tänud
13piisab
Postitusi: 438
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#2

L Aug 06, 2022 13:28

Martinez kirjutas:
R Aug 05, 2022 21:19
2. 5. Käik nöögib, koormuse all tahab välja hüpata ( manuaal)
Teised käigud kõik ok, kas hoovastiku pukside vahetusega võiks asi paraneda?
oma hiljutise praktika põhjal panen panuse sünkronisaatorile/hammasrattakomplektile:
viewtopic.php?p=262770#p262770

5.käik on mugavasti eraldi kasti otsakaane all - ilmselt sugulus GM/Opeli F16 perekonna kastidega.
Vahetuseks ei pea kasti maha ja lahti võtma - rattakoopast ca tunnikese töö.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 635
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#3

L Aug 06, 2022 14:04

1. Soojuse töttu nn joonpaisumine paneb paljud liited naksuma.

2. Kahjuks MY2002 käiguhoovastikule ei toodeta vist remondikomplekti. Seetöttu seda hoovastikku ostes on ikka tunne kui ostaks mingit NASA kosmoseslaeva detaili hinnaga ca 400 eur kui samas MY2006 uue käiguvahetushoovastiku sain 102 eur i eest. Kuid kui käigud lülituvad ebatäpselt siis suuremal koormusel kannatavad sünkronisaatorid ja hammasrattad. Ei tea kui palju on teema algataja SAAB kilomeetreid läbinud kuid enda 275 kkm läbinud SAABil oli hoovastiku kulumine märkimisväärne ja see asendati ühes SAABide hooldusega tegelevas töökojas uuega. Seda hoovastikku on keegi taastanud ja sinna sobisid mingid valmis puksid mida paigaldati 2 tk järjestikku kuna pikkus oli veidi väiksem kui vaja ja ülejääk löigati teise puksi otsast maha mis plastiku seest välja ulatus. Igale metallitöömehele jöukohane tegevus kes asjaga tegeleda viitsib.
Martinez
Postitusi: 11
Liitunud: L Juul 06, 2019 10:08
Asukoht:
Auto:

#4

P Aug 07, 2022 7:58

Käigud lülituvad täpselt, hoovastikul lõtk sees (ma ei tea kui suur lõtks võiks normaalne olla)
Eile natuke näppisin hoovastikku, läks justkui paremaks. 5 käik läheb paremini sisse, enne pidi väga meelitama kuid üldiselt läks siiski häälekalt .
Maptunes pakub mingeid hoovastiku pukse, on keegi sealt tellinud?
Auto ls on 370xxx
9-5LPT
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#5

P Aug 07, 2022 11:48

Mul làks ka ühekorra see 5da kàigu otsahammakas, ostsin teise kasti ja vahetati ca 1h ära see. Lahtivõtmisel pidi ettevaatlik olema, et seal mingid pudinad laiali ei lenda.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Martinez
Postitusi: 11
Liitunud: L Juul 06, 2019 10:08
Asukoht:
Auto:

#6

P Aug 07, 2022 12:22

9-5LPT kirjutas:
P Aug 07, 2022 11:48
Mul làks ka ühekorra see 5da kàigu otsahammakas, ostsin teise kasti ja vahetati ca 1h ära see. Lahtivõtmisel pidi ettevaatlik olema, et seal mingid pudinad laiali ei lenda.
Kasutatud kaste vist väga ei liigu?
Peab ka hakkama vaikselt silmama. Esimene käik on ka selline häälekas.
Aga see vist pikemat aega nii olnud
9-5LPT
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#7

P Aug 07, 2022 14:04

Manuaale keerulisem leida ilmselt tõesti, aga ei usu et yldse ei liigu. Varuosakeskustesse pàringud.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Vasta