abi vaja diagnoosi panemisel (pidurdades sureb välja)

Vasta
andresj
Postitusi: 16
Liitunud: K Mai 24, 2006 9:34
Asukoht:
Auto:

#1

tere, saabipere. Peaaegu aasta muretut trollitamist on seljataga ja nüüd esimene mure tekkimas. Sümptomod on järgnevad:

1) Järsul pidurdamisel auto peatumiseni sureb mootor välja. Umbes nagu manuaalkastiga autoga juhtuks kui pidurda ilma sidurit kasutamata. Rahulikul pidurdamisel seda ei juhtu.

2) väljasuremine juhtub ka mõnikord külma mootoriga parklas tagurdades-manööverdades kui rool on maksimaalselt välja keeratud.

2) Külma mootoriga sõites laseb pöörded väga kõrgele (ka rahulikult sõites), nii umbes 4-5 tuhande vahele. Peale 10min sõitu seda enam ei juhtu.
gl0in
Postitusi: 25
Liitunud: R Juul 29, 2005 8:18
Asukoht:
Auto:

#2

Hmm, esimesed 2 sümptomit on ka minu 9-5'l.
Mu Saabi mootor hakkab järsul pidurdamisel puterdama, kirjutasin selle lõdva keti arvele.
Samuti sureb ta mul külma mootoriga manööverdades välja kui rool on välja keeratud. Lisaks sellele annab minu lennuk otsad ka siis kui sooja mootoriga käivitan, siis peab gaasiga mängima, et ta ellu jääks. Mitte küll palju, aga siiski.
Täna on ta Vikingus ketivahetuses, lisaks sellele vahetatakse mingi vända impulsiandur, arvavad, et ehk on see osade eelpoolloetletud vigade põhjuseks, kuna ajust vigu ei leitud.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

Ühes teemas mainiti, et selliste sümptomite põhjuseks võib olla ka väsinud IAC (tühikäigu mootor) klapp, mis ei jõua enam suurtele järskudele koormustele reageerida.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#4

to andresj: Sain abi kui puhastasin tühikäigu klapi. Sümtomid olid samad.
:drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ühes teemas mainiti, et selliste sümptomite põhjuseks võib olla ka väsinud IAC (tühikäigu mootor) klapp, mis ei jõua enam suurtele järskudele koormustele reageerida.

Pole ju 9-5`l sellist vidinat.:freak:
Ärge ajage tonnist ja T-7`ga juhitavaid segi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: andresj
tere, saabipere. Peaaegu aasta muretut trollitamist on seljataga ja nüüd esimene mure tekkimas. Sümptomod on järgnevad:

1) Järsul pidurdamisel auto peatumiseni sureb mootor välja. Umbes nagu manuaalkastiga autoga juhtuks kui pidurda ilma sidurit kasutamata. Rahulikul pidurdamisel seda ei juhtu.

2) väljasuremine juhtub ka mõnikord külma mootoriga parklas tagurdades-manööverdades kui rool on maksimaalselt välja keeratud.

2) Külma mootoriga sõites laseb pöörded väga kõrgele (ka rahulikult sõites), nii umbes 4-5 tuhande vahele. Peale 10min sõitu seda enam ei juhtu.

Kõik viitab suurele õhulekkele(loomulikult on ka muid võimalikke põhjustajaid).
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#7

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: andresj
tere, saabipere. Peaaegu aasta muretut trollitamist on seljataga ja nüüd esimene mure tekkimas. Sümptomod on järgnevad:

1) Järsul pidurdamisel auto peatumiseni sureb mootor välja. Umbes nagu manuaalkastiga autoga juhtuks kui pidurda ilma sidurit kasutamata. Rahulikul pidurdamisel seda ei juhtu.

2) väljasuremine juhtub ka mõnikord külma mootoriga parklas tagurdades-manööverdades kui rool on maksimaalselt välja keeratud.

2) Külma mootoriga sõites laseb pöörded väga kõrgele (ka rahulikult sõites), nii umbes 4-5 tuhande vahele. Peale 10min sõitu seda enam ei juhtu.

Kõik viitab suurele õhulekkele(loomulikult on ka muid võimalikke põhjustajaid).
Nõus, aga kuidas siis mootori soojenedes suur leke ära kaob?
Kütusekulu peaks kah jõhker olema.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#8

Algselt postitas: andres
to andresj: Sain abi kui puhastasin tühikäigu klapi. Sümtomid olid samad.

Tõesti ei mõelnudki selle peale et 9-5, T-7. Olen vait. :red:
:drive:
andresj
Postitusi: 16
Liitunud: K Mai 24, 2006 9:34
Asukoht:
Auto:

#9

Auto käis täna carringis, viga peitus käigukasti madalas õlitasemes mis oli tingitud lekkivast tihendist.

Saabidega tegeleb neil seal ainult üks mees, minule on ta seni väga positiivse mulje jätnud. :thumb:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

tsitaat:Nõus, aga kuidas siis mootori soojenedes suur leke ära kaob?
Kütusekulu peaks kah jõhker olema.

Osa lekkeid temp. tõustes vähenevad,või kaovad(näit.väljalaskes) ,osa suurenevad(näit. sisselaskelollektori tihend).Kütusekulu ei pea taevasse minema,sest seda üritab mootorijuhtimine kontrolli all hoida.(aga võib).
sry,et teemast välja läks.
Vasta