Selespeed on siis sama mis saabi Sensonic.. Manuaalkast ja 2 pedaali..
Top Gearis nimetatakse enamjaolt neid asju "flappy pedal gearbox", mõni üksik superauto on saanud hinnanguks, et võib kasutada, enamuse puhul tambitakse kogu see kupatus maa sisse. Tahate käsitsi käiku vahetada, ostke manuaalkastiga auto. Need nupud ja värgid on selleks, et pisut piirata automaadi töövabadust (nagu Miku ja KaidoV kahepeale ütlesid..)
Automaatkasti manuaalvõimaluse kasutamine
üldiselt te võite mind siin sõimata ja idikaks tembeldada, a ma vahepeal proovisin (mitte täna-eile ) just seda manuaalivõimalust jne.
1. Asi vahetab 5 käigu asemel 3 käigu piires. Punkt. Ehk siis linnavahel võib töristada.
2. Kõrgemalt madalamale vahetab peaaegu kohe. Kui just asi piirajas ei ole. Kui on, siis ootab õige hetke ja vahetab siis.
3. Madalamalt kõrgemale vahetab täpselt siis, kui tema heaks arvab. Võid seal roolitaga lolliks tampida ennast.
4. Peale nupu vajutust jõuab asi kutile ajudesse läbi ameerika. Postituviga.
Järeldus: Kõlbas asi täpselt ainult Cyber masina Troosti vedamiseks, lihtsalt sõitmiseks ei kõlba, asjaga on rohkem häda, kui mõnu. Ärge nüüd risti lööge, eks
1. Asi vahetab 5 käigu asemel 3 käigu piires. Punkt. Ehk siis linnavahel võib töristada.
2. Kõrgemalt madalamale vahetab peaaegu kohe. Kui just asi piirajas ei ole. Kui on, siis ootab õige hetke ja vahetab siis.
3. Madalamalt kõrgemale vahetab täpselt siis, kui tema heaks arvab. Võid seal roolitaga lolliks tampida ennast.
4. Peale nupu vajutust jõuab asi kutile ajudesse läbi ameerika. Postituviga.
Järeldus: Kõlbas asi täpselt ainult Cyber masina Troosti vedamiseks, lihtsalt sõitmiseks ei kõlba, asjaga on rohkem häda, kui mõnu. Ärge nüüd risti lööge, eks
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Lõunaeesti kiirelt vahelduva profiiliga teedel sobis kui rusikas silmaauku. Võiks öelda et suisa väike hasart tekkis. Ei ütleks, et viivitus oleks seal häirinud. Tekkis mõte, et äkitisi ongi kogu käsitsi vahetus programmeritud sellisest sõidustiilist lähtudes. Ja kõik muud tavaolukorrad (mida on 95% sõidust) ülekäte tehtud. Kumbki automaatsetest režiimidest ei sobinud oma ökonoomsuse tagaajamise tõttu mitte kuidagi. Toimus pidev hullumeelne käiguvahetamine.
Muideks, qdwin, nn trackday'del on proovitud võrrelda kumb on siis kiirem ringi läbimisel, kas automaat või sel automaadil käsitsi vahetades - tulemus oli selline, et oskaja mehega roolis, oli näiteks Porsche 911 tiptronic automaatselt käike vahetades kiirem, kui ise nuppe klõpsides.
Mis tekitab mõtte, et äkki võiks saabidele ka track day organiseerida, rapla kardirajal näiteks, kus saaks proovida ühte- ja teist varianti ja oleks kohe ajaline võrdlus näha..
Mis tekitab mõtte, et äkki võiks saabidele ka track day organiseerida, rapla kardirajal näiteks, kus saaks proovida ühte- ja teist varianti ja oleks kohe ajaline võrdlus näha..
Algselt postitas: qdwin
OT: Aga lõunaeesti teedel, kus tõusud langused vaheldusid iga paarikümne meetri tagant, oli manuaalselt väga palju mõnusam-sujuvam sõita kui täisautomaadiga.
On vahest vajalik küll, (MY.06) Kruusa teel on manualiga ikka palju julgem sõita, kui kurvides vedu pidevalt taga on, D-ga sõites ikka mõtleb mõne sekundi enne. Ja trassi peal rahulikuks möödasõiduks kasutada -M+ 5 käigu vahetus 4 peale versus D kickdown 5-3 on ka vahest palju meeldivam.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Käisin eelmine suvi Norra mägedes, enamus ajast oli M-peal 2 või 3 käik sees
Algselt postitas: Rästas
Ma kujutan ette, et mägedes sõitmisel on see nn manuaal parem, automaadiga võib kiirel laskumisel pidurid läbi põletada.
Kommenteerin ka siia vahele natu, mul bemmil on 6 käigune automaat, manuaalse vahetusvõimalusega. Olen aeg ajalt kasutanud ja kui õieti toimetada siis on effekti küll, kasvõi näiteks kurvi minnes vahetada juba eelnevalt natuke alla, et kiiremini välja kiirendada. Laseb vahetada ilusti kõigi 6 käigu vahel, aga näiteks seistes saab ära minna ainult 1 ja 2-ga. ja kui pöörded hakkavad piirajasse jõudma siis vahetab ise edasi. Viivitus loomulikult on, aga kui emuleerida manuaali ja gaas vahetuse hetkeks maha lasta siis on oluliselt kiirem, vähemalt tundub nii. Mul olemas ka DS funktsioon, see siis sport mode ja üldiselt toimetab hästi kuid ise käike lapates on mugavam vahest, näiteks maanteel möödasõitu tehes.
BMW pakub ka SMG (Sequential Manual Gerabox) kasti kuid sellisele võrrile nagu muoma pole enamus lisana raatsinud seda võtta, järgmiseks peaks sama kerega V8 konega aparaat tulema ja seal tahaks kindlasti SMG-d ka näha. Selle vahetus on nagu teisest maailmast, annab tehase andmetel igasugusel kiirendusel sama numbri mis manuaal kuid omab ka automaatreshiimi.
Aga üldiselt on parim automaatkast millega sõitnud olen, andmete järgi kadu 0-100 on 0,2s, aga ülekanded pole päris samad, niiet võrdlust nagu otseselt ei ole. Ainus kast mis võib üle olla täisautomaatidest on mersu 7g-tronic, aga seda pole au olnud testida.
BMW pakub ka SMG (Sequential Manual Gerabox) kasti kuid sellisele võrrile nagu muoma pole enamus lisana raatsinud seda võtta, järgmiseks peaks sama kerega V8 konega aparaat tulema ja seal tahaks kindlasti SMG-d ka näha. Selle vahetus on nagu teisest maailmast, annab tehase andmetel igasugusel kiirendusel sama numbri mis manuaal kuid omab ka automaatreshiimi.
Aga üldiselt on parim automaatkast millega sõitnud olen, andmete järgi kadu 0-100 on 0,2s, aga ülekanded pole päris samad, niiet võrdlust nagu otseselt ei ole. Ainus kast mis võib üle olla täisautomaatidest on mersu 7g-tronic, aga seda pole au olnud testida.
Saab väga hästi mägedes automaadiga hakkama (ei tee piduritele sugugi rohkem liiga kui manuaaliga) muidugi peab asjale mõistusepäraselt lähenema. Kes see mööda serpentiini üles minnes neid käike jõuab lappida ja SAABi õppivad kastid õpivad pikema aja peale isegi mägedes sõitmise äraMa kujutan ette, et mägedes sõitmisel on see nn manuaal parem, automaadiga võib kiirel laskumisel pidurid läbi põletada.
Algselt postitas: miku
1. Asi vahetab 5 käigu asemel 3 käigu piires. Punkt. Ehk siis linnavahel võib töristada.
9-5 Aero mida mina proovida sain kui ma autot otsisin, toimetas küll kõigi 5 käigu ulatuse, kastil miskit viga äkki?
Algselt postitas: Cyber
Selespeed on siis sama mis saabi Sensonic.. Manuaalkast ja 2 pedaali..
Top Gearis nimetatakse enamjaolt neid asju "flappy pedal gearbox", mõni üksik superauto on saanud hinnanguks, et võib kasutada, enamuse puhul tambitakse kogu see kupatus maa sisse. Tahate käsitsi käiku vahetada, ostke manuaalkastiga auto. Need nupud ja värgid on selleks, et pisut piirata automaadi töövabadust (nagu Miku ja KaidoV kahepeale ütlesid..)
Kleepsule üritan lähiajal järgi tulla, eks siis võid proovida... minu tagasihoidliku hinnangu järgi on sensonic vägagi kasutatav ja parim kompromiss manuaali ja automaadi vahel kui toimib(ptüi-ptüi-ptüi).
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma mõtlesin rohkem neid nuppudest vahetatavaid. Sensonic on pisut teistmoodi (sisuliselt ju ikkagi manuaalkast ja ei vaheta omapäi) ja seetõttu ka kasutatavam.Algselt postitas: napoleon
Kleepsule üritan lähiajal järgi tulla, eks siis võid proovida... minu tagasihoidliku hinnangu järgi on sensonic vägagi kasutatav ja parim kompromiss manuaali ja automaadi vahel kui toimib(ptüi-ptüi-ptüi).
Tooks selle vana teema taas ettepoole.
Siin seletatud küll pikalt laialt nupukeste tööst.
Aga sooviksin teada, kas selline asi on vastupidav?
Ehk kui sõita nüüd pidevalt nuppude najal, kas kast ära ei taha lõppeda või elektroonika järgi anda?
Siin seletatud küll pikalt laialt nupukeste tööst.
Aga sooviksin teada, kas selline asi on vastupidav?
Ehk kui sõita nüüd pidevalt nuppude najal, kas kast ära ei taha lõppeda või elektroonika järgi anda?
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Tooks selle vana teema taas ettepoole.
Siin seletatud küll pikalt laialt nupukeste tööst.
Aga sooviksin teada, kas selline asi on vastupidav?
Ehk kui sõita nüüd pidevalt nuppude najal, kas kast ära ei taha lõppeda või elektroonika järgi anda?
Kõikvõimas elektroonika on su tegevuse seal niivõrd raamidesse surunud, et ei õnnestu sul seda kasti rohkem kannatama panna kui automaatrežiimis.
Isiklikult olen proovinud nii 9-5 kui 9-3 peal neid roolilabakesi ja just see, et sul ikka ei lasta ka selles reziimis päris teha mida ise soovid (näiteks ökotamiseks varem käiku linnas üles vahetada) on mind selle võimaluse haruharvaks kasutajaks muutnud.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)