Et siis paistab selline nähtus on Saabil tekkinud:LINK PDF failile
Siit küsimus, kas see vahelulla, mis sinna pannakse on midagi spetsiifilist või võib selle asendada mõne käepärasema vahendiga? Või on mõistlikum see padja moodul üldse ära vahetada. Ta mul tundub, et kohe üldse ei soojene üles.
K: Külm rool 9-5-el
Mind üllatab, et see on suisa tüüpviga nii nagu aru saan
Tegelikult olen endamisi mõelnud, et mugavusvarustusest talvistes oludes on Saab 9-5 ainult roolisoojendus puudu Ilmselt siis asja pärast on mulle talvel rool külm tundunud nagu näha.
Esialgu on nahast kindad ka abiks! Tänane ilm ja sõit kinnitab mõlemat.
Tegelikult olen endamisi mõelnud, et mugavusvarustusest talvistes oludes on Saab 9-5 ainult roolisoojendus puudu Ilmselt siis asja pärast on mulle talvel rool külm tundunud nagu näha.
Esialgu on nahast kindad ka abiks! Tänane ilm ja sõit kinnitab mõlemat.
Mina ei suuda ära oodata, millal autodele hakatakse pedaalisoojendusi panema. Kuidas need tootjad aru ei saa, et mu varbakestel on talvel jahe?! :angry:
-
- Pealik
- Postitusi: 4259
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Lühidalt on antud pdf-i tõlge järgmine:
Õhkpadi ei soojene talvel nii kiiresti kui muu auto ja seetõttu võib sõidu alguses kätele ja jalgadele tulla külma tuult.
Õhkpadi on suure massi ja kogusega seega see soojeneb aeglaselt.
Seetõttu võtad rooli lahti, õhkpadja eest ja siis paned sinna "mingi" ilmastikukindla kleepsu-riba peale näidatud kohale ja siis kruvid kinni tagasi - ja enam ei tule jahedat õhku. :facts:
Õhkpadi ei soojene talvel nii kiiresti kui muu auto ja seetõttu võib sõidu alguses kätele ja jalgadele tulla külma tuult.
Õhkpadi on suure massi ja kogusega seega see soojeneb aeglaselt.
Seetõttu võtad rooli lahti, õhkpadja eest ja siis paned sinna "mingi" ilmastikukindla kleepsu-riba peale näidatud kohale ja siis kruvid kinni tagasi - ja enam ei tule jahedat õhku. :facts:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Saan aru, et see jupp soojendab roolis olevat airbagi moodulit, et see külma ei kiirgaks. Otseselt see rooli ei soojanda vaid aitab kaasa rooli soojenemisele.
EDIT: vvs jõudis ette :)
Ise küll ei kurda, et rool nii külm oleks - rool nagu rool ikka ja palju meil siin Eestis ikka üle -20 külma on.
EDIT: vvs jõudis ette :)
Ise küll ei kurda, et rool nii külm oleks - rool nagu rool ikka ja palju meil siin Eestis ikka üle -20 külma on.
-
- Pealik
- Postitusi: 4259
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
No lihtsam on nahkkinnastega roolist kinni hoida, sama hea pidavus kui käel ja käed on soojas.
Muu kinnas eriti ei kõlba.:cool:
...aga nahkkinnas kulutab rooli naha vääga kiiresti läbi :wise:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
No lihtsam on nahkkinnastega roolist kinni hoida, sama hea pidavus kui käel ja käed on soojas.
Muu kinnas eriti ei kõlba.:cool:
...aga nahkkinnas kulutab rooli naha vääga kiiresti läbi :wise:
Kui ainult esimese 5 min kasutad siis juhtu midagi, peale seda auto väga soe ja saab ilma hakkama.
Saabil lasin kolm talve nahkkinnastega ja rool oli väga korralik ja nüüd Mitsul pole midagi juhtunud. Vist 9-5 halb nahk roolil :freak:
www.tmuuga.eu