SAAB 9-5 MOOTOR
Tere.
SAAB 9-5 2003A 110KW 2,0t
Selline mure ja küsimus
Eile panin auto käima külmaga,mõni minut käis ilusti,pöörded langesid normi sinna 900 kanti umbes ja siis lõi põlema hüüumärgi ja mootoriõli tule ja mootorisse tuli klõbin sisse.
Sain ka veidi infot et siis asi puhta mäda.
Nüüd küsimus et kuna õli oli normis aga oleks tulnud üle vaadata karterituulutus mis tegemata jäi siis kui nüüd peaks olema tegemist mootori kap remondiga sooviks ligilähedastki infot mis see asi mulle maksma võib minna ja kes selle töö ette võtaks ja kui kaua selle teostamiseks aega kulub.
Ette tämades Margus järvamaalt
SAAB 9-5 2003A 110KW 2,0t
Selline mure ja küsimus
Eile panin auto käima külmaga,mõni minut käis ilusti,pöörded langesid normi sinna 900 kanti umbes ja siis lõi põlema hüüumärgi ja mootoriõli tule ja mootorisse tuli klõbin sisse.
Sain ka veidi infot et siis asi puhta mäda.
Nüüd küsimus et kuna õli oli normis aga oleks tulnud üle vaadata karterituulutus mis tegemata jäi siis kui nüüd peaks olema tegemist mootori kap remondiga sooviks ligilähedastki infot mis see asi mulle maksma võib minna ja kes selle töö ette võtaks ja kui kaua selle teostamiseks aega kulub.
Ette tämades Margus järvamaalt
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ära igaks juhuks rohkem proovi ennem kui mõni tõeline spets asja üle vaatab; ehk annab niimoodi veel midagi päästa
võiks eemaldada karteripõhja ja sõela uurida.
kõva klõbin on väga paha.
ma arvan, et loe siit natuke 9-5 remoni teemasid ja saad aru, et see on tavaline selle masina puhul, et mootorid surevad. ja nende elustamine on paganama kallis.
võiks eemaldada karteripõhja ja sõela uurida.
kõva klõbin on väga paha.
ma arvan, et loe siit natuke 9-5 remoni teemasid ja saad aru, et see on tavaline selle masina puhul, et mootorid surevad. ja nende elustamine on paganama kallis.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Plaanis teha ka õlivõtusõela puhastuse .Leidsin netist huvitava lehe kus joodetakse külge laiemate avadega sõel ning paigaldavad võimsa magneti metallijääkide korjamiseks.Väidetavasti koosneb enamus sodist süsinku /söe graanulitest .Seejärel läbivad graanulid õlipumba ning kogunevad õlifiltrisse.
Jutt loogiline aga kas keegi on seda praktikas proovinud?
link: http://www.saabservices.com/saab_engine_failure.html
Jutt loogiline aga kas keegi on seda praktikas proovinud?
link: http://www.saabservices.com/saab_engine_failure.html
ei ole seal midagi loogilist. suurema võre tõttu imeb mootor ju õlikanalitesse rohkem sodi sisse. Ja magnetist pole mingit tolku, sest sellist metalli mootoris ringi ei hõlju, mis magneti külge hakkaks. Memde "ime-leiutiste" asemel puhasta sõel, paigalda toimiv karterituulutuse kit ning vaheta regulaarselt mootori õli. Korra aastas või 10000km tagant, siis ei tohiks küll seda sodi mootorisse tekkida.
varuosade foorum on mootori rikke tõttu väga umbes, ka minu saabi mootor langes ära, ei teagi kas üldse kui lagunema hakkab või sümtomid tekivad üldse saab ta korrda?mingi aeg peale remonti nagu töötab aga ikka on lõpp mingiaeg, tüüp viga.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ikka iga päev saab selle 9-5 mootoriga nalja, niipalju või õigemini vähe, kui mina nedndega kokku puutun. :)
just 2 nädalat tagasi sain jutulõnga heietada ühe mehega, kes enale äsja oli ostnud 9-5. väga uhke ja hea ja ilusa jne...
lobisesime natukene headest ja veadest...
nüüd 2 nädalat hiljem sain kõvasti naerda kui tyyp ütles, et 2 nädalat ta autoga sõita sai ja siis viskas õlitule põlema.
kuna tegemist autoasjatundjaga, siis kohe masin seisma ja töökotta ja kus selgus - õlivõtusõel ummitunud.
sellel värskel saabiomanikul jäi suur kahju kandmata tänu heale ettevalmistusele saab 9-5 murede koha pealt.
Igaljuhul palju muretuid kilomeetreid nüüd!
just 2 nädalat tagasi sain jutulõnga heietada ühe mehega, kes enale äsja oli ostnud 9-5. väga uhke ja hea ja ilusa jne...
lobisesime natukene headest ja veadest...
nüüd 2 nädalat hiljem sain kõvasti naerda kui tyyp ütles, et 2 nädalat ta autoga sõita sai ja siis viskas õlitule põlema.
kuna tegemist autoasjatundjaga, siis kohe masin seisma ja töökotta ja kus selgus - õlivõtusõel ummitunud.
sellel värskel saabiomanikul jäi suur kahju kandmata tänu heale ettevalmistusele saab 9-5 murede koha pealt.
Igaljuhul palju muretuid kilomeetreid nüüd!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Las sõela avad jäävad ikka oma orginaalsuuruse juurde...korralikult puhastades ja õlivahetus-välpadest kinni pidades on mootorile nii kõige parem!!Kuid magneti mõte pole paha...halba ta ei tee miskit,ning vajadusel püüab miskit kinni.Kasutavad ju paljud autotootjad magneteid oma automaatkastides,ning seal on nad alatasa tugeva pa.akihi all,mis nad on suutnud kinni püüda.....
Mootoris pole magnetiga midagi teha,nagu eelpool mainiti. Võimalikud "treilaastud" ei magneetu.
Hõredam sõel on tegelikult kuritegu mootori vastu. Isegi oem võrgust läbipääsev sodi suudab õlipumba rikkuda, samuti red. klapi.
Hõredam sõel on tegelikult kuritegu mootori vastu. Isegi oem võrgust läbipääsev sodi suudab õlipumba rikkuda, samuti red. klapi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ehk siis teema mis hakkas silma et kui juba läheb karteripõhja lahtimonteerimiseks. Kas poleks mõtet teha või soetada nö põrandaluugiga variant.
näide lingis : http://www.dzlsabe.com/sitebuilder/images/Image038-600x366.jpg
Üsna edev
näide lingis : http://www.dzlsabe.com/sitebuilder/images/Image038-600x366.jpg
Üsna edev
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Edev ehk jah, aga mis ta maksab? Mõni aasta tagasi ühel Saabiüritusel üks taanlane näitas ka sellist - ilusa ümmarguse luugiga jigati viisaka väljanägemisega. Aga kui hinda küsiti, siis ei olnud tal kahju ka 400€ küsida..:P :wall: Ausõna ma ei tea, mida ta tarbis...
Kirurgid vaatavad enne lahtikoukimist sondiga ,hea klipp :
http://www.youtube.com/watch?v=PtQHtJt6lcA
ja ka teine õpetlik klipp ,võttes maha klapikambrikaane näed juba suures osas mis toimub sinu moto põhjas.
http://www.youtube.com/watch?v=D6FkFI3sel8
ning nii näeb välja isekeevitatud variant põhjast
http://i56.photobucket.com/albums/g177/jvkrocak/Shop%20photos/SmashedAero018.jpg
:headbang:
http://www.youtube.com/watch?v=PtQHtJt6lcA
ja ka teine õpetlik klipp ,võttes maha klapikambrikaane näed juba suures osas mis toimub sinu moto põhjas.
http://www.youtube.com/watch?v=D6FkFI3sel8
ning nii näeb välja isekeevitatud variant põhjast
http://i56.photobucket.com/albums/g177/jvkrocak/Shop%20photos/SmashedAero018.jpg
:headbang:
Kui turgu oleks,siis ju võiks isegi toota selliseid asju...aga arvan,et tavalisele saabiomanikule on suht raske sellist asja müüa...
Muidugi teenusena võiks pakkuda,et põhi alt ära,ilusti puhtaks,õlivahetus ja kena luuk sinna alla...
Muidugi teenusena võiks pakkuda,et põhi alt ära,ilusti puhtaks,õlivahetus ja kena luuk sinna alla...