SAAB 9-5, 99a 2.0t 110kw mitte käivitumine, isegi mitte vedades
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Jaan 22, 2009 10:58
- Asukoht:
- Auto:
Nii minu saab andis ka siis esmaspäeva hommikul otsad
Elas üle karmid pakased ja eelmise päeva õhtul sõites ei osanud oodata, et järgmise päev hommikul ei lähe auto käima, arvestades, et -30kraadiste juures läks tööle.
Algu kahtlustasin akut: sai proovitud teise autopealt voolu andes,tulemus 0
Siis sai teise autole sappa pandud proovitud 3, 4 käiguga mitu korda päris pikalt sai jamatud, ikka tulemus 0. Tagasi koduhoovil läks ime kombel korra pudertades käima (pöörded umbes 700-2000 peal, sidur all ja gaasipedaal põhjas ja niimodi ta jeeli jeeli turtsus kuni lõpuks peale 30sec välja suri)
Bensupump läks tööle küll, nii siis midagi kapott lahti seal mootori juures olev ventiilil kork maha keeratud ja süüde sisse ja vajutades ventiili tuli päris korralik surve bensu näkku. Ma korra kasutasin vene 95 kütust nii 25L ja peale seda sai eesti 95 kui ka viimati 98 korralikult piitsa antud.
Torkas pähe, äkki mingi küünal kutu aga vot ei tea mis küünlavõti sinna otsa läheb, kas ei olnud pika varrega ja see peenike ?(küünlad on läbi elanud nii 34 000km ngk omad ja mingi aastal 2009 vahetatud)
Ideid mida veel võiks proovida/katsetada/vaadata?
Elas üle karmid pakased ja eelmise päeva õhtul sõites ei osanud oodata, et järgmise päev hommikul ei lähe auto käima, arvestades, et -30kraadiste juures läks tööle.
Algu kahtlustasin akut: sai proovitud teise autopealt voolu andes,tulemus 0
Siis sai teise autole sappa pandud proovitud 3, 4 käiguga mitu korda päris pikalt sai jamatud, ikka tulemus 0. Tagasi koduhoovil läks ime kombel korra pudertades käima (pöörded umbes 700-2000 peal, sidur all ja gaasipedaal põhjas ja niimodi ta jeeli jeeli turtsus kuni lõpuks peale 30sec välja suri)
Bensupump läks tööle küll, nii siis midagi kapott lahti seal mootori juures olev ventiilil kork maha keeratud ja süüde sisse ja vajutades ventiili tuli päris korralik surve bensu näkku. Ma korra kasutasin vene 95 kütust nii 25L ja peale seda sai eesti 95 kui ka viimati 98 korralikult piitsa antud.
Torkas pähe, äkki mingi küünal kutu aga vot ei tea mis küünlavõti sinna otsa läheb, kas ei olnud pika varrega ja see peenike ?(küünlad on läbi elanud nii 34 000km ngk omad ja mingi aastal 2009 vahetatud)
Ideid mida veel võiks proovida/katsetada/vaadata?
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Jaan 22, 2009 10:58
- Asukoht:
- Auto:
DI? ei ole diisel, bensiin ja manual, profiilis all ka auto link olemas
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
(küünlad on läbi elanud nii 34 000km ngk omad ja mingi aastal 2009 vahetatud)
no mis ideid siin külmaga ikka anda... näha, et kokkuhoidlik olnud ja isegi teadlik sellest.
Mis sa arvad, mis su küünaldest selle aja jooksul saanud on??
ja mida di- veel sellest arvab??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Jaan 22, 2009 10:58
- Asukoht:
- Auto:
(küünlad on läbi elanud nii 34 000km ngk omad ja mingi aastal 2009 vahetatud)
no mis ideid siin külmaga ikka anda... näha, et kokkuhoidlik olnud ja isegi teadlik sellest.
Mis sa arvad, mis su küünaldest selle aja jooksul saanud on??
ja mida di- veel sellest arvab??
Nii viga oligi küünaldes, kõik 4küünald olid ära tuhmunud, ei tea kas vene kütusest või millest,
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Jaan 22, 2009 10:58
- Asukoht:
- Auto:
Peale küünalde vahetus sain sõita nii nädal aega kuni enam jälle auto käima ei läinud. Probleem selles, et läheb käima ja siis kohe plaksti sureb välja.
Kontrollisin küünlaid ok
Diagnost pani taha see näitas, et aind air bag kusagil andur läbi
siis arvasin, et immo peal, aku maha 10min proovisin 3 erinevat võtit ei
Kontrollisin bensu survet, süüde sees ja ventiili vajutades surve praktiliselt olematu.
Enne seda oli linnas sõites oli visanud check engine ette ja sai peale seda parklase pargitud kus tema tee ka lõppes.
Edit: kütet siiski tuleb peale.
Kui peaks immo peal olema kas piisab sellest kui 10min aku klemmid maas on? või peab miskit muud tegema?
Kontrollisin küünlaid ok
Diagnost pani taha see näitas, et aind air bag kusagil andur läbi
siis arvasin, et immo peal, aku maha 10min proovisin 3 erinevat võtit ei
Kontrollisin bensu survet, süüde sees ja ventiili vajutades surve praktiliselt olematu.
Enne seda oli linnas sõites oli visanud check engine ette ja sai peale seda parklase pargitud kus tema tee ka lõppes.
Edit: kütet siiski tuleb peale.
Kui peaks immo peal olema kas piisab sellest kui 10min aku klemmid maas on? või peab miskit muud tegema?
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Jaan 22, 2009 10:58
- Asukoht:
- Auto:
Sai siis auto remonti viidud (tartus kahe raudtee vahele)
Selgus et asi throdeles, puhastati seda kõik kena maksin 80€ ja sõites tundus gaasipedaal imelik mingis asendis käis nagu raskelt või no ise lisab veidi juurde kui hakkad vajutama.
Peale sõitu nii 13km viskas jälle check engine ette, kuid nüüd käib gaasipeaald nii nagu vanasti aga pöörded on peal nii 2,3k. Ega midagi sai siis helistatud ja uus aeg kokku lepitud.
Vahepeal sai tuttava diagnosti laenatud mis näitas ka sama viga, peale kustutamist kõik kena kaunis töötab ilusti kuid jälle peale 10km kordus uuesti sama jama, pöörded kena 2,3k peal
Selgus et asi throdeles, puhastati seda kõik kena maksin 80€ ja sõites tundus gaasipedaal imelik mingis asendis käis nagu raskelt või no ise lisab veidi juurde kui hakkad vajutama.
Peale sõitu nii 13km viskas jälle check engine ette, kuid nüüd käib gaasipeaald nii nagu vanasti aga pöörded on peal nii 2,3k. Ega midagi sai siis helistatud ja uus aeg kokku lepitud.
Vahepeal sai tuttava diagnosti laenatud mis näitas ka sama viga, peale kustutamist kõik kena kaunis töötab ilusti kuid jälle peale 10km kordus uuesti sama jama, pöörded kena 2,3k peal
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Jaan 22, 2009 10:58
- Asukoht:
- Auto:
see throtlebody peetis omal oli sama häda. Mingi hetk kukkusid pöörded ka alla ja siis oli juba jama sõita. Vaata kas ta sul selles limpodes kah on.
Sa mõttled et seal armaturi juures kostuvat klik kliki ? imo peaks peal olema, kui ära nullitud siis seda klik kliki ei olnud kuulda.
Mis te jahute oma immojuttu? "Key not accepted" kiri SID`l on immo rakendumine.
Vajalik on drosselklapi remont,või vahetus.Mingi "puhastamine" suuremat tulu ei too.
Vajalik on drosselklapi remont,või vahetus.Mingi "puhastamine" suuremat tulu ei too.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Jaan 22, 2009 10:58
- Asukoht:
- Auto:
Nii, ei aitan selle remont ka sai siis saabi anti käest kasutatud throdle ostetud täna ära vahetatud ning peale 2km sõitu viskas sama jama ette, kuid nüüd on probleem et pöörded langesid ja sureb välja kui gaasi ei anna (limp mode peal, klik klik kuuled seal armaturi juurest)
Hullumaja, küsiks et vb pistik vigane kas saab olla et pistikust ei sa mingit signaali korralikult kätte? või on kas töötab või mitte ei tööta ning seda kolmandat varjanti ei ole ?
Hullumaja, küsiks et vb pistik vigane kas saab olla et pistikust ei sa mingit signaali korralikult kätte? või on kas töötab või mitte ei tööta ning seda kolmandat varjanti ei ole ?