Tere,
Talve hilise taasärkamis puhul hakkas minu 9-5 probleemselt külmalt töötama. Nimelt auto käivitub ilusti, kuid ilma gaasi õrna all hoidmiseta ei suuda mootor käima jääda (Ühtegi armatuurlaua tululest põlema ei jää). Kui auto 5 minutit gaasiga soojeneb, siis jääb ta ilusti käima ja sõidab ka probleemivabalt.
Millest võib tuleneda selline probleem?
Ette tänades!
9-5 külmalt ilma gaasita ei jää käima
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: R Apr 06, 2012 1:14
- Asukoht: Suurupi
- Auto: SAAB 9-5 NG '10 Vector
Drosselklapi rike,või ülisuur õhuleke.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Ülisuurt õhulehet võid otsida mootori ja tulemüüri vahelt. Segusiibri tagant läheb kaarega kõrvalistuja poolse tule taha karterituulutusvoolik, mis kipub purunema. Viimase aasta jooksul juba üsna mitmel autol kohanud seda.
EDIT: Küsiks juurde ka, et kas soojalt käib mootor nagu kellavärk?
EDIT: Küsiks juurde ka, et kas soojalt käib mootor nagu kellavärk?
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: R Apr 06, 2012 1:14
- Asukoht: Suurupi
- Auto: SAAB 9-5 NG '10 Vector
Et põhimõtteliselt tuleb masin parandusse viia. :angry: Kui palju see võiks keskelt-läbi maksma minna? Ütleme siis, et drosselklapi vahetus ja selle töö.
"EDIT: Küsiks juurde ka, et kas soojalt käib mootor nagu kellavärk? "
Jah, seni pole ta soojalt pahandama hakanud.
"EDIT: Küsiks juurde ka, et kas soojalt käib mootor nagu kellavärk? "
Jah, seni pole ta soojalt pahandama hakanud.
Ei tule parandusse viia,kui ise remontida oskad:freak: . D.klapi vahetus on alla tunni aja tööd.Detail ise 400-460.- ,sõltuvalt mudelist.
Ja üsna tulutu oletamine,ilma autot nägemata. Vea põhjuseid võib olla kümneid.
Ja üsna tulutu oletamine,ilma autot nägemata. Vea põhjuseid võib olla kümneid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: R Apr 06, 2012 1:14
- Asukoht: Suurupi
- Auto: SAAB 9-5 NG '10 Vector
Saatsin masina Troosti, loodetavasti leiavad selle põhjuse ka üles.
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: R Apr 06, 2012 1:14
- Asukoht: Suurupi
- Auto: SAAB 9-5 NG '10 Vector
Troostis tuli igasuguseid kavalaid asju välja, mida hetkel ei suuda maksta kõike korraga. Gaasita hakkas ta käima, kui lisasin jahutusvedelikku, mis päeva lõpuks oli taaskord täiesti välja voolanud põhja keskemalt poolt.
Kas probleem on tihendites või on midagi tõsisemat? :(
Kas probleem on tihendites või on midagi tõsisemat? :(