Saabi saaled
Tervist!
Mureks siis siuke lugu et vaja vahetada saabil saaled. Kas keegi oskab öelda palju maksma võib minna ning soovitada mingit kohta kus kirvest selga ei visata?
Mureks siis siuke lugu et vaja vahetada saabil saaled. Kas keegi oskab öelda palju maksma võib minna ning soovitada mingit kohta kus kirvest selga ei visata?
Täna võid end ületada ja teha kõike seda, millest eile veel unistasid.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
öelge mehed, kes te neid kapsusaalesid vahetanud olete sellise 100, või 150 eest, kas teil kepsud kah üle treiti??
või lapalti niisama kokku??
muidugi ma eeldan, et saaled läksid vahetusse seepärast , et asi ikkagi kokku jooksis... või???
või lapalti niisama kokku??
muidugi ma eeldan, et saaled läksid vahetusse seepärast , et asi ikkagi kokku jooksis... või???
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mina sain vahetatud kepsu saaled 100, või oli 150 ei mäleta euroga, kõik hinnas, õli jne.
Selle peale ei oskagi enam midagi öelda...
Kepsusaale 5.60X8=44.80
Õli+filter=55.-
Tööraha oli sel juhul siis 0.20 või 50.20:wtf:
Palun näidake mulle seda töökoda kus sellise "heategevusega" tegeletakse:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vot seda ma pole kuulnud veel oma kõrvaga, et saaled müüakse 1 kaupa, ehk isegi mitte paariga.
need mis ise ostnud, ikka komplekti kaupa 4- või 6 silindrile, või siis 1 paari kaupa. aga , et üksikult...
no pagan küll, miks müüa 1 saale??
need mis ise ostnud, ikka komplekti kaupa 4- või 6 silindrile, või siis 1 paari kaupa. aga , et üksikult...
no pagan küll, miks müüa 1 saale??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Aga näed müüakse.
Võta nüüd teadmiseks:eureka:
võtangi; kuigi ma ei tea, mis selle teadmisega nüüd peale hakata, et saalesid saab 1 kaupa. :?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Nüüd oled targem selle teadmise võrra :)
Aga mis värk selle kepsu treimisega on? Esimest korda kuulen! Mida seal kepsul treida küll on?
laagri pesa, ehk see koht kuhu saaled sisse käivad;
muidu suht lootusetu, et taas kokku ei jookse.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
vot seda ma pole kuulnud veel oma kõrvaga, et saaled müüakse 1 kaupa, ehk isegi mitte paariga.
need mis ise ostnud, ikka komplekti kaupa 4- või 6 silindrile, või siis 1 paari kaupa. aga , et üksikult...
no pagan küll, miks müüa 1 saale??
Alati on saanud osta ka ühekaupa.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nüüd oled targem selle teadmise võrra :)
Aga mis värk selle kepsu treimisega on? Esimest korda kuulen! Mida seal kepsul treida küll on?
Vaevalt sa targem oled sellest:freak: . Saalesid ei vaheta ükski normaalne mehaanik,ilma,et ei oleks üle lihvinud väntvõlli.Seda esiteks.Teiseks puudub igasugunegi loogika "kepsu treimise" puhul.
Ise olen küllaltki tihti vahetanud saalesid preventiivselt,kui tööpinnad nii vändal-plokil-kepsudel on enam-vähem võrdselt "väsinud". Lähtun alati tõenäosusteooriast (matemaatiliselt mõteldes).
Kui sellest 9`st saalepaarist ,mida R4 mootor evib,on kasvõi üks paar enam kahjustet,kui ülejäänud,,pole enam mõtet "lolli mängida ning end petta",sest pinnad on kahjstet ja tavaliselt ka v.võll tasakaalust väljas.
Kui on kahjustet ploki-,või kepsudepoolsed tööpinnad,pole Eestist pädevat abi võimalik leida,sest meie maal ENDISELT PUUDUB JOONHOONIMISE PINK,kuigi nii mõnigi supertark on siin foorumis vastupidist väitnud.
Aga ka selline pink oleks kasutu,kui sa ei "tekitaks" teistsuguse paksusega saalesid,kui igasugused originaal- ning remontmõõdud,sest pinnad on ju mõlemal "poolel" kahjustet.
Turbomootori puhul rakendub silindri töötakti ajal saalekompleki alumistele saaledele 3 kuni 4+ tonnine löögijõud.Sealt edasi peaks ka veidi väetima ajuolluse kontsentratsiooniga indiviid järeldada suutma;) .
Milleks neid lolluseid genereerida? Mina seda ei tea. Ometigi on ju 4 taktiline üle 120 aasta vana ja peaks olema kõigile asjassepühendunutele tuttava ehitusega:drive:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
tehti ja arvatavasti kiiresti ja sitasi, peale 2000 km on jälle mootor pees, ei oska ma midagi rohkem sellepeale öelda, väidetavalt läks aega 4 tundi ja midagi ei olnud vaja lihvida, kas ka tegelikult sellepärast jälle mootoril surve puudu ei oska öelda, saab on üks õnnetu masin üldse.mina sain vahetatud kepsu saaled 100, või oli 150 ei mäleta euroga, kõik hinnas, õli jne.
Selle peale ei oskagi enam midagi öelda...
Kepsusaale 5.60X8=44.80
Õli+filter=55.-
Tööraha oli sel juhul siis 0.20 või 50.20:wtf:
Palun näidake mulle seda töökoda kus sellise "heategevusega" tegeletakse:poke:
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Oled sa üldse kindel, et sul need saaled ära vahetati?
Viisid kuhugi nurga tagusesse kohta, "säästu" eesmärgil"?
Vahet pole, mis auto sul on, kui sa tema eest hoolt ei kanna
läheb see nagunii piiiks.
Mul läbielatud sama seis, ikka nägu naerul :)
Ühest asjast olen arusaanud, et auto puhul on kõik sõltuv
"vedamisest" 99.9% vähemalt ..see 0.1 on sinu enda suhtumine autosse :)
Seda kisa krt nt lada foorumis :gun:
Viisid kuhugi nurga tagusesse kohta, "säästu" eesmärgil"?
Vahet pole, mis auto sul on, kui sa tema eest hoolt ei kanna
läheb see nagunii piiiks.
Mul läbielatud sama seis, ikka nägu naerul :)
Ühest asjast olen arusaanud, et auto puhul on kõik sõltuv
"vedamisest" 99.9% vähemalt ..see 0.1 on sinu enda suhtumine autosse :)
Seda kisa krt nt lada foorumis :gun:
Everyday Regular SAAB guy!
nägin siniseid saalesid, peale selle ei tea midagi, lukksepp on tegelt parim mis minu kandis on, ja ma arvan et automootor peaks viimane asi olema mida remontida pidevalt, mu vanamehel on sama asta golf 1.4 ja sõidab muretult, mina aga olen hädas selle masinaga, ei tea mis moodi ma teda sinuarvates lõhun siis?Oled sa üldse kindel, et sul need saaled ära vahetati?
Viisid kuhugi nurga tagusesse kohta, "säästu" eesmärgil"?
Vahet pole, mis auto sul on, kui sa tema eest hoolt ei kanna
läheb see nagunii piiiks.
Mul läbielatud sama seis, ikka nägu naerul :)
Ühest asjast olen arusaanud, et auto puhul on kõik sõltuv
"vedamisest" 99.9% vähemalt ..see 0.1 on sinu enda suhtumine autosse :)
Seda kisa krt nt lada foorumis :gun:
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
ei jooksnud kokku, vaid õli tuli hakkas vilkuma ja nagu sa ise kuskile teemase kirjutasid et tõukurid hakkasid klõbisemaöelge mehed, kes te neid kapsusaalesid vahetanud olete sellise 100, või 150 eest, kas teil kepsud kah üle treiti??
või lapalti niisama kokku??
muidugi ma eeldan, et saaled läksid vahetusse seepärast , et asi ikkagi kokku jooksis... või???
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
eh,,,, aga kas nad karteripõhjas oleva õlivõtusõela ära puhastasid??
oleks jumalasti huvitav teada....
sest seda sõela kohe ei näe, seal üks tykk plekki ees on.
oleks jumalasti huvitav teada....
sest seda sõela kohe ei näe, seal üks tykk plekki ees on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
warum hästi öeldud "lukksepp on tegelt parim mis minu kandis on":head:
2000km peale mootori remonti ja mootor pe...s :wall:
Selliseid meistreid tuleks suurekaarega möödaminna ja teistele kah mainida kuhu ei tohi autot remonti anda!
Ei ole SAAB nii õnnetu auto, kui õieti hooldad teda ja õigeaegselt.
Ja kuidas kepsusaaled mõjutavad õlirõhku???
www.autoosad.ee kepsusaalede komplekt 27.36€ mitte 44.80€
2000km peale mootori remonti ja mootor pe...s :wall:
Selliseid meistreid tuleks suurekaarega möödaminna ja teistele kah mainida kuhu ei tohi autot remonti anda!
Ei ole SAAB nii õnnetu auto, kui õieti hooldad teda ja õigeaegselt.
Ja kuidas kepsusaaled mõjutavad õlirõhku???
www.autoosad.ee kepsusaalede komplekt 27.36€ mitte 44.80€
__In Boost We Trust__
Tsitaat:
"Ja kuidas kepsusaaled mõjutavad õlirõhku???"
Ja huvitav,kuidas need EI PEAKS mõjutama õlirõhku:freak: ?
"Ja kuidas kepsusaaled mõjutavad õlirõhku???"
Ja huvitav,kuidas need EI PEAKS mõjutama õlirõhku:freak: ?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
nägin siniseid saalesid, peale selle ei tea midagi, lukksepp on tegelt parim mis minu kandis on, ja ma arvan et automootor peaks viimane asi olema mida remontida pidevalt, mu vanamehel on sama asta golf 1.4 ja sõidab muretult, mina aga olen hädas selle masinaga, ei tea mis moodi ma teda sinuarvates lõhun siis?Oled sa üldse kindel, et sul need saaled ära vahetati?
Viisid kuhugi nurga tagusesse kohta, "säästu" eesmärgil"?
Vahet pole, mis auto sul on, kui sa tema eest hoolt ei kanna
läheb see nagunii piiiks.
Mul läbielatud sama seis, ikka nägu naerul :)
Ühest asjast olen arusaanud, et auto puhul on kõik sõltuv
"vedamisest" 99.9% vähemalt ..see 0.1 on sinu enda suhtumine autosse :)
Seda kisa krt nt lada foorumis :gun:
Mul oli kunagi Golf 1.3 mootoriga. Käisin oma autoga ka nö nurgataguses paranduses. Võin rahumeeli öelda, et sel ajal läks mul "autoteeninduses" rohkem kulu, kui mul on läinud saabidega. Saabi puhul on see, et mootori kallale saab lasta ainult kindlad näod..
Kui sa mõtled, et su auto on õnnetu.. siis ta ONGI seda. Osta omale siis golf ja naudi sõitu :thumb:
Everyday Regular SAAB guy!
selle sõela puhastasin muidu isiklikult kunagi, aga kas ka saalete vahetusel seda puhastati uuesti ei tea, samas peale minu puhastamist kuskil 15000 km möödas, nüüd järgmine nv kakun ise jälle lahti et vaadata mis seal all üldse toimub, ehk siis annan teada mis nüüd siis viga.eh,,,, aga kas nad karteripõhjas oleva õlivõtusõela ära puhastasid??
oleks jumalasti huvitav teada....
sest seda sõela kohe ei näe, seal üks tykk plekki ees on.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
no lukkseppa kohta ei tahaks halba öelda sest tal on pidevalt 15 autot järjekorras, võibolla on ta muutunud lohakamaks kuna ei ole aega korralikult teha, see minu arvamus, aga võibolla polegi tema süü, äkki on lihtsalt õli võttur jälle umbes või õlipump rikkis...warum hästi öeldud "lukksepp on tegelt parim mis minu kandis on":head:
2000km peale mootori remonti ja mootor pe...s :wall:
Selliseid meistreid tuleks suurekaarega möödaminna ja teistele kah mainida kuhu ei tohi autot remonti anda!
Ei ole SAAB nii õnnetu auto, kui õieti hooldad teda ja õigeaegselt.
Ja kuidas kepsusaaled mõjutavad õlirõhku???
www.autoosad.ee kepsusaalede komplekt 27.36€ mitte 44.80€
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja