Saabi saaled

IceHead
Postitusi: 4
Liitunud: N Mär 22, 2012 11:47
Asukoht:
Auto:

#1

R Apr 27, 2012 14:02

Tervist!

Mureks siis siuke lugu et vaja vahetada saabil saaled. Kas keegi oskab öelda palju maksma võib minna ning soovitada mingit kohta kus kirvest selga ei visata?
Täna võid end ületada ja teha kõike seda, millest eile veel unistasid.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

R Apr 27, 2012 14:08

http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4939
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#3

R Apr 27, 2012 16:25

mina sain vahetatud kepsu saaled 100, või oli 150 ei mäleta euroga, kõik hinnas, õli jne.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

R Apr 27, 2012 17:02

öelge mehed, kes te neid kapsusaalesid vahetanud olete sellise 100, või 150 eest, kas teil kepsud kah üle treiti??
või lapalti niisama kokku??

muidugi ma eeldan, et saaled läksid vahetusse seepärast , et asi ikkagi kokku jooksis... või???
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

R Apr 27, 2012 17:22

mina sain vahetatud kepsu saaled 100, või oli 150 ei mäleta euroga, kõik hinnas, õli jne.

Selle peale ei oskagi enam midagi öelda...
Kepsusaale 5.60X8=44.80
Õli+filter=55.-
Tööraha oli sel juhul siis 0.20 või 50.20:wtf:

Palun näidake mulle seda töökoda kus sellise "heategevusega" tegeletakse:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

R Apr 27, 2012 17:25

aga Ot, edasi veereb vaikselt:

kuhu 8 kepsusaalet läheb??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#7

R Apr 27, 2012 17:29

aga Ot, edasi veereb vaikselt:

kuhu 8 kepsusaalet läheb??


mootorisse ikka, ikka mootorisse:cool:
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

R Apr 27, 2012 17:33

vot seda ma pole kuulnud veel oma kõrvaga, et saaled müüakse 1 kaupa, ehk isegi mitte paariga.

need mis ise ostnud, ikka komplekti kaupa 4- või 6 silindrile, või siis 1 paari kaupa. aga , et üksikult...

no pagan küll, miks müüa 1 saale??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

R Apr 27, 2012 17:36

Aga näed müüakse.
Võta nüüd teadmiseks:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#10

R Apr 27, 2012 17:37

raamsaalega samamoodi.
Küsiks teema jätkuks, miks vahetada ainult kepsusaalet- võiks ikka raami samuti vahetada- korraga tegemine ikkagi.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

R Apr 27, 2012 17:44

Aga näed müüakse.
Võta nüüd teadmiseks:eureka:


võtangi; kuigi ma ei tea, mis selle teadmisega nüüd peale hakata, et saalesid saab 1 kaupa. :?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
jupid
Postitusi: 113
Liitunud: K Mai 07, 2008 12:15
Asukoht:
Auto:

#12

R Apr 27, 2012 19:23

Nüüd oled targem selle teadmise võrra :)
Aga mis värk selle kepsu treimisega on? Esimest korda kuulen! Mida seal kepsul treida küll on?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

R Apr 27, 2012 19:41

Nüüd oled targem selle teadmise võrra :)
Aga mis värk selle kepsu treimisega on? Esimest korda kuulen! Mida seal kepsul treida küll on?


laagri pesa, ehk see koht kuhu saaled sisse käivad;
muidu suht lootusetu, et taas kokku ei jookse.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

R Apr 27, 2012 20:34

vot seda ma pole kuulnud veel oma kõrvaga, et saaled müüakse 1 kaupa, ehk isegi mitte paariga.

need mis ise ostnud, ikka komplekti kaupa 4- või 6 silindrile, või siis 1 paari kaupa. aga , et üksikult...

no pagan küll, miks müüa 1 saale??


Alati on saanud osta ka ühekaupa.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

R Apr 27, 2012 21:12

Nüüd oled targem selle teadmise võrra :)
Aga mis värk selle kepsu treimisega on? Esimest korda kuulen! Mida seal kepsul treida küll on?

Vaevalt sa targem oled sellest:freak: . Saalesid ei vaheta ükski normaalne mehaanik,ilma,et ei oleks üle lihvinud väntvõlli.Seda esiteks.Teiseks puudub igasugunegi loogika "kepsu treimise" puhul.

Ise olen küllaltki tihti vahetanud saalesid preventiivselt,kui tööpinnad nii vändal-plokil-kepsudel on enam-vähem võrdselt "väsinud". Lähtun alati tõenäosusteooriast (matemaatiliselt mõteldes).

Kui sellest 9`st saalepaarist ,mida R4 mootor evib,on kasvõi üks paar enam kahjustet,kui ülejäänud,,pole enam mõtet "lolli mängida ning end petta",sest pinnad on kahjstet ja tavaliselt ka v.võll tasakaalust väljas.

Kui on kahjustet ploki-,või kepsudepoolsed tööpinnad,pole Eestist pädevat abi võimalik leida,sest meie maal ENDISELT PUUDUB JOONHOONIMISE PINK,kuigi nii mõnigi supertark on siin foorumis vastupidist väitnud.

Aga ka selline pink oleks kasutu,kui sa ei "tekitaks" teistsuguse paksusega saalesid,kui igasugused originaal- ning remontmõõdud,sest pinnad on ju mõlemal "poolel" kahjustet.

Turbomootori puhul rakendub silindri töötakti ajal saalekompleki alumistele saaledele 3 kuni 4+ tonnine löögijõud.Sealt edasi peaks ka veidi väetima ajuolluse kontsentratsiooniga indiviid järeldada suutma;) .

Milleks neid lolluseid genereerida? Mina seda ei tea. Ometigi on ju 4 taktiline üle 120 aasta vana ja peaks olema kõigile asjassepühendunutele tuttava ehitusega:drive:
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#16

E Apr 30, 2012 8:33

mina sain vahetatud kepsu saaled 100, või oli 150 ei mäleta euroga, kõik hinnas, õli jne.

Selle peale ei oskagi enam midagi öelda...
Kepsusaale 5.60X8=44.80
Õli+filter=55.-
Tööraha oli sel juhul siis 0.20 või 50.20:wtf:

Palun näidake mulle seda töökoda kus sellise "heategevusega" tegeletakse:poke:
tehti ja arvatavasti kiiresti ja sitasi, peale 2000 km on jälle mootor pees, ei oska ma midagi rohkem sellepeale öelda, väidetavalt läks aega 4 tundi ja midagi ei olnud vaja lihvida, kas ka tegelikult sellepärast jälle mootoril surve puudu ei oska öelda, saab on üks õnnetu masin üldse.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
que
Postitusi: 1407
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#17

E Apr 30, 2012 8:54

Oled sa üldse kindel, et sul need saaled ära vahetati?
Viisid kuhugi nurga tagusesse kohta, "säästu" eesmärgil"?
Vahet pole, mis auto sul on, kui sa tema eest hoolt ei kanna
läheb see nagunii piiiks.
Mul läbielatud sama seis, ikka nägu naerul :)
Ühest asjast olen arusaanud, et auto puhul on kõik sõltuv
"vedamisest" 99.9% vähemalt :D ..see 0.1 on sinu enda suhtumine autosse :)

Seda kisa krt nt lada foorumis :gun:
Everyday Regular SAAB guy!
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#18

E Apr 30, 2012 10:10

Oled sa üldse kindel, et sul need saaled ära vahetati?
Viisid kuhugi nurga tagusesse kohta, "säästu" eesmärgil"?
Vahet pole, mis auto sul on, kui sa tema eest hoolt ei kanna
läheb see nagunii piiiks.
Mul läbielatud sama seis, ikka nägu naerul :)
Ühest asjast olen arusaanud, et auto puhul on kõik sõltuv
"vedamisest" 99.9% vähemalt :D ..see 0.1 on sinu enda suhtumine autosse :)

Seda kisa krt nt lada foorumis :gun:
nägin siniseid saalesid, peale selle ei tea midagi, lukksepp on tegelt parim mis minu kandis on, ja ma arvan et automootor peaks viimane asi olema mida remontida pidevalt, mu vanamehel on sama asta golf 1.4 ja sõidab muretult, mina aga olen hädas selle masinaga, ei tea mis moodi ma teda sinuarvates lõhun siis?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#19

E Apr 30, 2012 10:15

öelge mehed, kes te neid kapsusaalesid vahetanud olete sellise 100, või 150 eest, kas teil kepsud kah üle treiti??
või lapalti niisama kokku??

muidugi ma eeldan, et saaled läksid vahetusse seepärast , et asi ikkagi kokku jooksis... või???
ei jooksnud kokku, vaid õli tuli hakkas vilkuma ja nagu sa ise kuskile teemase kirjutasid et tõukurid hakkasid klõbisema
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#20

E Apr 30, 2012 10:30

eh,,,, aga kas nad karteripõhjas oleva õlivõtusõela ära puhastasid??
oleks jumalasti huvitav teada....
sest seda sõela kohe ei näe, seal üks tykk plekki ees on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#21

E Apr 30, 2012 12:18

warum hästi öeldud "lukksepp on tegelt parim mis minu kandis on":head:
2000km peale mootori remonti ja mootor pe...s :wall:
Selliseid meistreid tuleks suurekaarega möödaminna ja teistele kah mainida kuhu ei tohi autot remonti anda!
Ei ole SAAB nii õnnetu auto, kui õieti hooldad teda ja õigeaegselt.
Ja kuidas kepsusaaled mõjutavad õlirõhku???

www.autoosad.ee kepsusaalede komplekt 27.36€ mitte 44.80€
__In Boost We Trust__
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

E Apr 30, 2012 16:37

Tsitaat:
"Ja kuidas kepsusaaled mõjutavad õlirõhku???"

Ja huvitav,kuidas need EI PEAKS mõjutama õlirõhku:freak: ?
que
Postitusi: 1407
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#23

E Apr 30, 2012 20:46

Oled sa üldse kindel, et sul need saaled ära vahetati?
Viisid kuhugi nurga tagusesse kohta, "säästu" eesmärgil"?
Vahet pole, mis auto sul on, kui sa tema eest hoolt ei kanna
läheb see nagunii piiiks.
Mul läbielatud sama seis, ikka nägu naerul :)
Ühest asjast olen arusaanud, et auto puhul on kõik sõltuv
"vedamisest" 99.9% vähemalt :D ..see 0.1 on sinu enda suhtumine autosse :)

Seda kisa krt nt lada foorumis :gun:
nägin siniseid saalesid, peale selle ei tea midagi, lukksepp on tegelt parim mis minu kandis on, ja ma arvan et automootor peaks viimane asi olema mida remontida pidevalt, mu vanamehel on sama asta golf 1.4 ja sõidab muretult, mina aga olen hädas selle masinaga, ei tea mis moodi ma teda sinuarvates lõhun siis?

Mul oli kunagi Golf 1.3 mootoriga. Käisin oma autoga ka nö nurgataguses paranduses. Võin rahumeeli öelda, et sel ajal läks mul "autoteeninduses" rohkem kulu, kui mul on läinud saabidega. Saabi puhul on see, et mootori kallale saab lasta ainult kindlad näod..
Kui sa mõtled, et su auto on õnnetu.. siis ta ONGI seda. Osta omale siis golf ja naudi sõitu :D :thumb:
Everyday Regular SAAB guy!
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#24

T Mai 01, 2012 8:42

eh,,,, aga kas nad karteripõhjas oleva õlivõtusõela ära puhastasid??
oleks jumalasti huvitav teada....
sest seda sõela kohe ei näe, seal üks tykk plekki ees on.
selle sõela puhastasin muidu isiklikult kunagi, aga kas ka saalete vahetusel seda puhastati uuesti ei tea, samas peale minu puhastamist kuskil 15000 km möödas, nüüd järgmine nv kakun ise jälle lahti et vaadata mis seal all üldse toimub, ehk siis annan teada mis nüüd siis viga.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#25

T Mai 01, 2012 8:48

warum hästi öeldud "lukksepp on tegelt parim mis minu kandis on":head:
2000km peale mootori remonti ja mootor pe...s :wall:
Selliseid meistreid tuleks suurekaarega möödaminna ja teistele kah mainida kuhu ei tohi autot remonti anda!
Ei ole SAAB nii õnnetu auto, kui õieti hooldad teda ja õigeaegselt.
Ja kuidas kepsusaaled mõjutavad õlirõhku???

www.autoosad.ee kepsusaalede komplekt 27.36€ mitte 44.80€
no lukkseppa kohta ei tahaks halba öelda sest tal on pidevalt 15 autot järjekorras, võibolla on ta muutunud lohakamaks kuna ei ole aega korralikult teha, see minu arvamus, aga võibolla polegi tema süü, äkki on lihtsalt õli võttur jälle umbes või õlipump rikkis...
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Vasta