9-5 1998. a puhub ainult sooja.

Vasta
marko9bbb
Postitusi: 23
Liitunud: T Mai 01, 2012 21:46
Asukoht:
Auto:

#1

T Mai 01, 2012 21:53

Kuna saabiomanik esimest korda, siis ei oska otseselt viga otsida veel. Nimelt puhub salongi ainult sooja. Peal kahetsooniline kliima. Hakkab juba ära tüütama see aken lahti sõitmine:)

Aegajalt ka enamus piksleid kliimaekraanil puudu, kas seal piisab ekraani vahetusega või on vaja vahetada midagi veel/midagi muud?

Terv,
Marko.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

T Mai 01, 2012 22:11

Ainult sooja puhumisega saad abi mõnest Saabidega tegelevast asutusest nagu näiteks Audacer.

Kliima ekraaniga saab aidata näiteks Harteron
marko9bbb
Postitusi: 23
Liitunud: T Mai 01, 2012 21:46
Asukoht:
Auto:

#3

T Mai 01, 2012 22:16

Kuid oskab keegi ka ehk välja tuua mõned võimalikud vead antud situatsioonidele?
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#4

T Mai 01, 2012 22:23

äkki freoon on otsas, või mis sinna kliimasse läheb
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

T Mai 01, 2012 22:24

Sooja puhumisega on kõige tõenäolisem, et klapp mis sooja/külma õhku juhib ei liigu, esindus pakub lahendusena ahju vahetust(vanas rahas ca 60 000), teised asutused suudavad ka oluliselt odavamat lahendust pakkuda.

Kliima display-ga on probleemiks lintkaabel, mis ühendust ei anna.

Aga ära seda nüüd absoluutse tõena võta, Saabide remontimisega ei tegele ma ei töö ega hobikorras;)
marko9bbb
Postitusi: 23
Liitunud: T Mai 01, 2012 21:46
Asukoht:
Auto:

#6

K Mai 02, 2012 7:30

Eks kõige tõenäolisem ole jah, et soojaklapid kinni jäänud, kuid kuskohas need Saabidel asuvad? Ehk kannatab kuidagi ajutiseltki kasvõi manuaalselt kuidagi see jahutusvedeliku vool salongi peatada.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

K Mai 02, 2012 8:24

Milleks midagi "manuaalselt kinni panna" kui probleemile on lahendus olemas ja mitte liiga kallis?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
MATU90
Postitusi: 360
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht:
Auto:

#8

K Mai 02, 2012 20:06

Kui näppude asemel makaronid ei kasva, siis juhiseid saad siit- http://photo.platonoff.com/Auto/20091012.Saab_9-5_Blend_Door_Repair/

Veateate annab muidugi ka Auto + Off nuppude korraga vajutamine, kuid neid koode ei tasu alati uskuda.
marko9bbb
Postitusi: 23
Liitunud: T Mai 01, 2012 21:46
Asukoht:
Auto:

#9

K Mai 02, 2012 21:11

Suured tänud lingi eest, kontrollin nädalavahetusel üle ning lasen vajadusel uued teha, või on kellelgi foorumis pakkuda sarnaseid vidinaid?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

K Mai 02, 2012 22:14

Ma üldiselt ei armasta ennast korrata aga loe 2 postitust kõrgemalt:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
marko9bbb
Postitusi: 23
Liitunud: T Mai 01, 2012 21:46
Asukoht:
Auto:

#11

K Mai 02, 2012 22:26

Eks nädalavahetusel hakkan viga otsima, võmalik et siiski läbi ikkagi soojaklapp, kuna esimesel käivitusel hakkab salongi puhutava temperatuur tõusma vastavalt koos mootori, ehk jahutusvedeliku temperatuuri tõusuga.Klapp ilmselt lahtisesse asendisse kinni jäänud ja ei sulge enam jahutusvedeliku voolu salongi Leidsin ka lingi selle kohta:
http://saabworld.net/f29/solenoid-valve-heat-exchanger-heater-bypass-valve-saab-9-5-workshop-information-system-674/
MATU90
Postitusi: 360
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht:
Auto:

#12

N Mai 03, 2012 6:30

Suured tänud lingi eest, kontrollin nädalavahetusel üle ning lasen vajadusel uued teha, või on kellelgi foorumis pakkuda sarnaseid vidinaid?


Mina tegin oma puuduva tüki 10mm liugplastist(tuli hiljem õhemaks käiata tegelikult), vaja läks tahtmist 2ruutsentimeetrit(umbes) plastikut, 12 mm puuri, rauasae tera(12 mm muidu ei mahu sooni lõikama) ja mingeid vahendeid millega anda hoovale teatud kuju.(Kuna töötan metallitöökojas sain lihtsamalt- giljoni all kolmnurk välja ja peale puurimist lihvisin lintlihvkäia peal nurgad ümmarguseks.) Seda saad teha muidugi ka alumiiniumist, seda vedeleb igal pool ju:)
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#13

N Mai 03, 2012 19:50

Eks nädalavahetusel hakkan viga otsima, võmalik et siiski läbi ikkagi soojaklapp, kuna esimesel käivitusel hakkab salongi puhutava temperatuur tõusma vastavalt koos mootori, ehk jahutusvedeliku temperatuuri tõusuga.Klapp ilmselt lahtisesse asendisse kinni jäänud ja ei sulge enam jahutusvedeliku voolu salongi Leidsin ka lingi selle kohta:
http://saabworld.net/f29/solenoid-valve-heat-exchanger-heater-bypass-valve-saab-9-5-workshop-information-system-674/
hästi vale aruusaam sul, see klapp ei ole seotud jahutusvedelikuga, see vidin mis sul puruks on sulgeb soojaõhu ja puhub sinupoolt tellitavaga jahedama õhu, ma täpselt ei mäleta mis graadipealt ta keerab ennast, aga igatahes mina tegin selle juppi uue aga ikka murdis pooleks, ei teagi kas tegin õigesti, aga kuu aega töötas küll.Samas enam ei viitsinud uurida ja tegin ka mehaaniliselt, suvel küllm talvel kuum, seda kõike muidugi kui puhub sooja juhipoolt, või koguaeg külma, talvel.Äkki sul teine viga ka, sorry!
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#14

N Mai 03, 2012 19:53

Eks nädalavahetusel hakkan viga otsima, võmalik et siiski läbi ikkagi soojaklapp, kuna esimesel käivitusel hakkab salongi puhutava temperatuur tõusma vastavalt koos mootori, ehk jahutusvedeliku temperatuuri tõusuga.Klapp ilmselt lahtisesse asendisse kinni jäänud ja ei sulge enam jahutusvedeliku voolu salongi Leidsin ka lingi selle kohta:
http://saabworld.net/f29/solenoid-valve-heat-exchanger-heater-bypass-valve-saab-9-5-workshop-information-system-674/
hästi vale aruusaam sul, see klapp ei ole seotud jahutusvedelikuga, see vidin mis sul puruks on sulgeb soojaõhu ja puhub sinupoolt tellitavaga jahedama õhu, ma täpselt ei mäleta mis graadipealt ta keerab ennast, aga igatahes mina tegin selle juppi uue aga ikka murdis pooleks, ei teagi kas tegin õigesti, aga kuu aega töötas küll.Samas enam ei viitsinud uurida ja tegin ka mehaaniliselt, suvel küllm talvel kuum, seda kõike muidugi kui puhub sooja juhipoolt, või koguaeg külma, talvel.Äkki sul teine viga ka, sorry!
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
metsapoiss
Postitusi: 169
Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
Asukoht:
Auto:

#15

N Mai 03, 2012 20:29

Tublid poisid :head:, pole herne suurused ajud, et kohe teenindusse jooksete, vaid ise ka väikest remonti teete. :beer:
MATU90
Postitusi: 360
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht:
Auto:

#16

N Mai 03, 2012 21:56

Tublid poisid :head:, pole herne suurused ajud, et kohe teenindusse jooksete, vaid ise ka väikest remonti teete. :beer:


Täpselt, siis jääb õlle jaoks ka raha:cool:
marko9bbb
Postitusi: 23
Liitunud: T Mai 01, 2012 21:46
Asukoht:
Auto:

#17

P Mai 06, 2012 10:22

Viga leitud! Keegi tark on need kopsikud, kus R ja L kirjas(ilmselt nagu aru saan, siis mis keerabki seda klappi) maha keeranud, seega neid polnud, ainult pistikud rippusid seal kõrval juhtme otsas mis neist veel järgi. Sai praegult niikauaks need külma peale keeratud, kuni uued leian. Seega minu poolt võib teema lukku panna.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#18

P Mai 06, 2012 15:27

Lukku paneme siis kui sa need uued "kopsikud" leiad ja kliima tööle hakkab :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#19

P Mai 06, 2012 15:53

Viga leitud! Keegi tark on need kopsikud, kus R ja L kirjas(ilmselt nagu aru saan, siis mis keerabki seda klappi) maha keeranud, seega neid polnud, ainult pistikud rippusid seal kõrval juhtme otsas mis neist veel järgi. Sai praegult niikauaks need külma peale keeratud, kuni uued leian. Seega minu poolt võib teema lukku panna.
ei jõuta kohe enam aidata, ise teeb teema ja siis pange lukku, panid traadiga kinni? No mis järgmiseks siis juhtub,remondid kleeplindi ja puutokkiga abil asju?
Lihtsalt olen omal nahal kõike kogenud saab 9-5 ja neid vidinaid on väga palju mis saab ise parandada, aga kahjuks ebakvaliteetselt, enda auto on ka juba ümber ehitatud omamoodi, lisa juhmete(suunatule kang) ja padrunikestadega(seesama klapp)
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#20

P Mai 06, 2012 17:06

Ja nii saabki lõpuks saabist bellaruss.:P
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#21

P Mai 06, 2012 17:36

Siin teemas käib jutt mingist püsivast veast, et klapp soojas asendis kinni jäänud vms. Aga mis võib minu 9-3'l viga olla, kui vahel läheb lolliks ja puhub ainult sooja õhku, nii et talvel oli ka autos jube palav, suvel on see veel ebameeldivam. Eile sõitsin T-särgi väel ja kogesin ka seda nüüd, et hoopiski sooja ei puhunud ja jahe hakkas, 27 kraadi ACC pealt ei toonud ikka sooja salongi. Enamik aega töötab vist normaalselt see, aga korda peaks asja kindlasti tegema enne suve. Ühtegi veateadet ei anna ja RESET ei aita ka midagi.

Kliima ja freooniga pole siin midagi pistmist, sest sõidan niikuinii alati ECONi peal (v.a kuumad suvepäevad).

Miks on mu kliima nii tujukas?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

E Mai 07, 2012 8:16

Sinul Gals on arvatavasti mõne servomootori hammasrattad paigast "jooksnud".Siin räägitakse 9-5 "ahjude ebakvaliteetsest ehitusest.
Vasta