9-5 1998. a puhub ainult sooja.
Kuna saabiomanik esimest korda, siis ei oska otseselt viga otsida veel. Nimelt puhub salongi ainult sooja. Peal kahetsooniline kliima. Hakkab juba ära tüütama see aken lahti sõitmine:)
Aegajalt ka enamus piksleid kliimaekraanil puudu, kas seal piisab ekraani vahetusega või on vaja vahetada midagi veel/midagi muud?
Terv,
Marko.
Aegajalt ka enamus piksleid kliimaekraanil puudu, kas seal piisab ekraani vahetusega või on vaja vahetada midagi veel/midagi muud?
Terv,
Marko.
Sooja puhumisega on kõige tõenäolisem, et klapp mis sooja/külma õhku juhib ei liigu, esindus pakub lahendusena ahju vahetust(vanas rahas ca 60 000), teised asutused suudavad ka oluliselt odavamat lahendust pakkuda.
Kliima display-ga on probleemiks lintkaabel, mis ühendust ei anna.
Aga ära seda nüüd absoluutse tõena võta, Saabide remontimisega ei tegele ma ei töö ega hobikorras;)
Kliima display-ga on probleemiks lintkaabel, mis ühendust ei anna.
Aga ära seda nüüd absoluutse tõena võta, Saabide remontimisega ei tegele ma ei töö ega hobikorras;)
Kui näppude asemel makaronid ei kasva, siis juhiseid saad siit- http://photo.platonoff.com/Auto/20091012.Saab_9-5_Blend_Door_Repair/
Veateate annab muidugi ka Auto + Off nuppude korraga vajutamine, kuid neid koode ei tasu alati uskuda.
Veateate annab muidugi ka Auto + Off nuppude korraga vajutamine, kuid neid koode ei tasu alati uskuda.
Eks nädalavahetusel hakkan viga otsima, võmalik et siiski läbi ikkagi soojaklapp, kuna esimesel käivitusel hakkab salongi puhutava temperatuur tõusma vastavalt koos mootori, ehk jahutusvedeliku temperatuuri tõusuga.Klapp ilmselt lahtisesse asendisse kinni jäänud ja ei sulge enam jahutusvedeliku voolu salongi Leidsin ka lingi selle kohta:
http://saabworld.net/f29/solenoid-valve-heat-exchanger-heater-bypass-valve-saab-9-5-workshop-information-system-674/
http://saabworld.net/f29/solenoid-valve-heat-exchanger-heater-bypass-valve-saab-9-5-workshop-information-system-674/
Suured tänud lingi eest, kontrollin nädalavahetusel üle ning lasen vajadusel uued teha, või on kellelgi foorumis pakkuda sarnaseid vidinaid?
Mina tegin oma puuduva tüki 10mm liugplastist(tuli hiljem õhemaks käiata tegelikult), vaja läks tahtmist 2ruutsentimeetrit(umbes) plastikut, 12 mm puuri, rauasae tera(12 mm muidu ei mahu sooni lõikama) ja mingeid vahendeid millega anda hoovale teatud kuju.(Kuna töötan metallitöökojas sain lihtsamalt- giljoni all kolmnurk välja ja peale puurimist lihvisin lintlihvkäia peal nurgad ümmarguseks.) Seda saad teha muidugi ka alumiiniumist, seda vedeleb igal pool ju:)
hästi vale aruusaam sul, see klapp ei ole seotud jahutusvedelikuga, see vidin mis sul puruks on sulgeb soojaõhu ja puhub sinupoolt tellitavaga jahedama õhu, ma täpselt ei mäleta mis graadipealt ta keerab ennast, aga igatahes mina tegin selle juppi uue aga ikka murdis pooleks, ei teagi kas tegin õigesti, aga kuu aega töötas küll.Samas enam ei viitsinud uurida ja tegin ka mehaaniliselt, suvel küllm talvel kuum, seda kõike muidugi kui puhub sooja juhipoolt, või koguaeg külma, talvel.Äkki sul teine viga ka, sorry!Eks nädalavahetusel hakkan viga otsima, võmalik et siiski läbi ikkagi soojaklapp, kuna esimesel käivitusel hakkab salongi puhutava temperatuur tõusma vastavalt koos mootori, ehk jahutusvedeliku temperatuuri tõusuga.Klapp ilmselt lahtisesse asendisse kinni jäänud ja ei sulge enam jahutusvedeliku voolu salongi Leidsin ka lingi selle kohta:
http://saabworld.net/f29/solenoid-valve-heat-exchanger-heater-bypass-valve-saab-9-5-workshop-information-system-674/
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
hästi vale aruusaam sul, see klapp ei ole seotud jahutusvedelikuga, see vidin mis sul puruks on sulgeb soojaõhu ja puhub sinupoolt tellitavaga jahedama õhu, ma täpselt ei mäleta mis graadipealt ta keerab ennast, aga igatahes mina tegin selle juppi uue aga ikka murdis pooleks, ei teagi kas tegin õigesti, aga kuu aega töötas küll.Samas enam ei viitsinud uurida ja tegin ka mehaaniliselt, suvel küllm talvel kuum, seda kõike muidugi kui puhub sooja juhipoolt, või koguaeg külma, talvel.Äkki sul teine viga ka, sorry!Eks nädalavahetusel hakkan viga otsima, võmalik et siiski läbi ikkagi soojaklapp, kuna esimesel käivitusel hakkab salongi puhutava temperatuur tõusma vastavalt koos mootori, ehk jahutusvedeliku temperatuuri tõusuga.Klapp ilmselt lahtisesse asendisse kinni jäänud ja ei sulge enam jahutusvedeliku voolu salongi Leidsin ka lingi selle kohta:
http://saabworld.net/f29/solenoid-valve-heat-exchanger-heater-bypass-valve-saab-9-5-workshop-information-system-674/
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
- Asukoht:
- Auto:
Tublid poisid :head:, pole herne suurused ajud, et kohe teenindusse jooksete, vaid ise ka väikest remonti teete. :beer:
Viga leitud! Keegi tark on need kopsikud, kus R ja L kirjas(ilmselt nagu aru saan, siis mis keerabki seda klappi) maha keeranud, seega neid polnud, ainult pistikud rippusid seal kõrval juhtme otsas mis neist veel järgi. Sai praegult niikauaks need külma peale keeratud, kuni uued leian. Seega minu poolt võib teema lukku panna.
ei jõuta kohe enam aidata, ise teeb teema ja siis pange lukku, panid traadiga kinni? No mis järgmiseks siis juhtub,remondid kleeplindi ja puutokkiga abil asju?Viga leitud! Keegi tark on need kopsikud, kus R ja L kirjas(ilmselt nagu aru saan, siis mis keerabki seda klappi) maha keeranud, seega neid polnud, ainult pistikud rippusid seal kõrval juhtme otsas mis neist veel järgi. Sai praegult niikauaks need külma peale keeratud, kuni uued leian. Seega minu poolt võib teema lukku panna.
Lihtsalt olen omal nahal kõike kogenud saab 9-5 ja neid vidinaid on väga palju mis saab ise parandada, aga kahjuks ebakvaliteetselt, enda auto on ka juba ümber ehitatud omamoodi, lisa juhmete(suunatule kang) ja padrunikestadega(seesama klapp)
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Siin teemas käib jutt mingist püsivast veast, et klapp soojas asendis kinni jäänud vms. Aga mis võib minu 9-3'l viga olla, kui vahel läheb lolliks ja puhub ainult sooja õhku, nii et talvel oli ka autos jube palav, suvel on see veel ebameeldivam. Eile sõitsin T-särgi väel ja kogesin ka seda nüüd, et hoopiski sooja ei puhunud ja jahe hakkas, 27 kraadi ACC pealt ei toonud ikka sooja salongi. Enamik aega töötab vist normaalselt see, aga korda peaks asja kindlasti tegema enne suve. Ühtegi veateadet ei anna ja RESET ei aita ka midagi.
Kliima ja freooniga pole siin midagi pistmist, sest sõidan niikuinii alati ECONi peal (v.a kuumad suvepäevad).
Miks on mu kliima nii tujukas?
Kliima ja freooniga pole siin midagi pistmist, sest sõidan niikuinii alati ECONi peal (v.a kuumad suvepäevad).
Miks on mu kliima nii tujukas?
Sinul Gals on arvatavasti mõne servomootori hammasrattad paigast "jooksnud".Siin räägitakse 9-5 "ahjude ebakvaliteetsest ehitusest.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989