Tahaks siis süütelukku kätte saada,auto on 2008 aasta 9-5.
Äkki mõni targem inimene oskab öelda kust otsast alustada,et selle keskkonsooli kätte saaks ja lukule ligi pääseks ?
Süütelukk.
Konsooli sain suure nuputamise peale kätte aga edasi on ikkagi "sein" ees sest sütelukk ise on justkui metallkorpusesse valatud.
Kui see nipp väga suur saladus pole siis ehk oleksid nii lahke ja annaksid nõu.
Oleksin südamest tänulik igasuguse info eest,mis aitaks mul selle süüteluku auto küljest kätte saada.
Kui see nipp väga suur saladus pole siis ehk oleksid nii lahke ja annaksid nõu.
Oleksin südamest tänulik igasuguse info eest,mis aitaks mul selle süüteluku auto küljest kätte saada.
No nii,töö tehtud-lukk kätte saadud,parandatud ja tagasi pandud ning kõigele lisaks hulga SAAB'i alast tarkust talletatud.Kuna ise olin loll ja keegi foorumis ka nõu ei andnud siis sai tehtud parajalt palju lolli ja mõtetut tööd .
Tagantjärgi tark olles peab tõdema,et süüteluku eemaldamine on uskumatult lihtne töö ja üllatavalt lihtne on ka süüteluku enda ehitus mis lubab üsna julgelt huvilisel ja hakkajal omal käel lukuremondi ette võtta.
Tagantjärgi tark olles peab tõdema,et süüteluku eemaldamine on uskumatult lihtne töö ja üllatavalt lihtne on ka süüteluku enda ehitus mis lubab üsna julgelt huvilisel ja hakkajal omal käel lukuremondi ette võtta.
Minule Iisak nippi ei avaldanud kuigi lubas saladuskatte all privaatselt pildi saata.
Mina asjast saladust ei tee ja jagan oma teadmisi lahkelt kui kellegil huvi on.
Niisiis süütelluku eemaldamiseks:
1.eemalda süüteluku peal olev kummist kate.Kuidas seda katet kõige õigem oleks eemaldada ma ei tea aga ära tuleb ta igaljuhul lihtsalt sikutades.Mingid nagad hoiavad teda kinni.
2.eemalda luku kaelas olev elektriskeemiga plastvõru (vist peaks immo olema) .Keerates plastkorpust veidi vasakule saad üles tõmmates võru luku ümbert ära tõmmata.Seejärel saad lahti ühendada ka juhtmed.
3.Nüüd on näha metallkorpuse sees milles süütelukk asub paari mm’ne auk.
Selle augu taga asub keeleke ,mis hoiab süütelukku pesas kinni ja ei lase tal ülesse liikuda. Sealt august tuleb katsuda see keeleke sissepoole lükata traadijupiga või mõne muu teravikuga .Traadi peaks painutama mõne cm pikkuselt 90 kraadise nurga alla ,et saaksid ta horisontaalselt august sisse lükata.
Nüüd pane võti süütelukku ja keera esimene nõks e.asendisse OFF.
Proovi traadijupiga tabada seda keelt samal ajal kergelt sikutades võtmest süütelukku ülespoole.Jõudu kasutada pole vaja.
Asi ei pruugi kohe hetkega õnnestuda ja võib vajada veidi pusimist.
Mina asjast saladust ei tee ja jagan oma teadmisi lahkelt kui kellegil huvi on.
Niisiis süütelluku eemaldamiseks:
1.eemalda süüteluku peal olev kummist kate.Kuidas seda katet kõige õigem oleks eemaldada ma ei tea aga ära tuleb ta igaljuhul lihtsalt sikutades.Mingid nagad hoiavad teda kinni.
2.eemalda luku kaelas olev elektriskeemiga plastvõru (vist peaks immo olema) .Keerates plastkorpust veidi vasakule saad üles tõmmates võru luku ümbert ära tõmmata.Seejärel saad lahti ühendada ka juhtmed.
3.Nüüd on näha metallkorpuse sees milles süütelukk asub paari mm’ne auk.
Selle augu taga asub keeleke ,mis hoiab süütelukku pesas kinni ja ei lase tal ülesse liikuda. Sealt august tuleb katsuda see keeleke sissepoole lükata traadijupiga või mõne muu teravikuga .Traadi peaks painutama mõne cm pikkuselt 90 kraadise nurga alla ,et saaksid ta horisontaalselt august sisse lükata.
Nüüd pane võti süütelukku ja keera esimene nõks e.asendisse OFF.
Proovi traadijupiga tabada seda keelt samal ajal kergelt sikutades võtmest süütelukku ülespoole.Jõudu kasutada pole vaja.
Asi ei pruugi kohe hetkega õnnestuda ja võib vajada veidi pusimist.
Minule Iisak nippi ei avaldanud kuigi lubas saladuskatte all privaatselt pildi saata.
Milleks see lause nüüd hea oli:wtf:
Ei ole keegi minu käest küsinud ja ei ole mina lubanud kellelegi "saladuskatte" all pilti saata.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
tegelesin eile oma lukuga. "Tauberi" jutu täienduseks leiab hea pildiseeria sealt:
http://saabworld.net/f29/ignition-switch-cylinder-removal-instructions-saab-9-5-a-26395/
oluline punkt on "OFF"-asend.
kui eemaldamisel on käigukangi puututud, tuleb luku tagasipanekuks (manuaalkasti puhul) kang ikka tagurpidikäigule tagasi panna. Täiesti loogiline, aga kui kohe ei "plahvata", saab natuke aega pusida. Ning pärast ennast kiruda. Mul said mõlemad "lisategevused" kenasti tehtud :)
http://saabworld.net/f29/ignition-switch-cylinder-removal-instructions-saab-9-5-a-26395/
oluline punkt on "OFF"-asend.
kui eemaldamisel on käigukangi puututud, tuleb luku tagasipanekuks (manuaalkasti puhul) kang ikka tagurpidikäigule tagasi panna. Täiesti loogiline, aga kui kohe ei "plahvata", saab natuke aega pusida. Ning pärast ennast kiruda. Mul said mõlemad "lisategevused" kenasti tehtud :)
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas