Piduri vaakumpumba jama

Vasta
lauriclf
Postitusi: 61
Liitunud: P Aug 30, 2009 18:37
Asukoht:
Auto:

#1

K Mai 30, 2012 21:39

Lugu selline, et jätsin auto seisma ja kuulsin, et midagi jäi kapoti all põrisema. Panin auto uuesti käima ja jätsin seisma aga põrin käis edasi. Põrin seiskus ainult käivitamise hetkel.

Kapoti all selgus, et kütusepump põriseb (eeldan et on tegemist kütuse pumbaga, kuna vooliku küljes oli väike kütusefilter. asub 9-5 juhipool ees nurgas, tulede taga).

Ei tea milles teema võib olla. Esialgu ei jäänudki põrin vait. Ühendasin juhtme lahti, et läbi ei kärssaks ja aku tühjaks ei saaks.

Õhtul panin juhtme külge tagasi ja esialgu põrisema ei hakanud, kuid algas jälle mõne aja pärast.

Kas kellelgi on olnud sellist teemat?
Milles asi võib olla?
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

K Mai 30, 2012 22:12

Kütuse pump asub paagis!
Mingi näriliste kaitse võib olla:)
__In Boost We Trust__
saabster
Postitusi: 11
Liitunud: L Okt 01, 2011 21:40
Asukoht:
Auto:

#3

K Mai 30, 2012 22:19

See peaks olema mingi õlisurvepump, pidurite oma vist.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

N Mai 31, 2012 5:53

Pole seal ei õlisurve-,ega kütusepump. Häälitsejaks on vaakumpump,mille rõhuklapp on rikki läinud. Võid algatuseks pumba lahti ühendada,või selle kaitsme eemaldada,kuniks süsteemi ära lased remontida.
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#5

N Mai 31, 2012 8:33

Pole seal ei õlisurve-,ega kütusepump. Häälitsejaks on vaakumpump,mille rõhuklapp on rikki läinud. Võid algatuseks pumba lahti ühendada,või selle kaitsme eemaldada,kuniks süsteemi ära lased remontida.


Enda harimise mõttes küsin, mis otstarvet täidab vaakumpump. Saan aru, et hoiab vaakumit, aga kus? Kütusetorustikus?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

N Mai 31, 2012 8:54

Pidurivõimu jaoks on sul vaakumit vaja.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

N Mai 31, 2012 8:57

Miks see kütusesüsteem sul nii hingelähedane on?
Lisavaakumpumpa kasutab Saab aut.kastiga mootorite puhul (milledel teatud olukordades jääb pidurivõimedi tööks mootori poolt tekitet hõrendusest väheks). Süsteemi "pimedaks" tegemine,nagu mitmed foorumlased seda teinud on,oleks äärmiselt ebasoovitav.
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#8

N Mai 31, 2012 14:35

Palju see varuosana maksab ja kas on ka levinud remondipraktikat?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

N Mai 31, 2012 16:08

Muutsin pealkirja ära.
Muidu hiljem Otsingust tuleb täiesti asjasse mittepuutuv jutt :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
lauriclf
Postitusi: 61
Liitunud: P Aug 30, 2009 18:37
Asukoht:
Auto:

#10

N Mai 31, 2012 22:40

Panen pildi ka juude. Kas kellelgi on olnud selle vaakumpumba remondiga kogemusi? Palju see maksma võib minna?

Räägime siis detailist mis all paremal nurgas.




Ja pilt lähemalt:


Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

R Juun 01, 2012 7:53

Otsid romulast uue(vana) rõhuklapi,vahetad ise ära ja bro.Klapp asub tulemüüri ülaservas.Uus rõhulüliti maksab 93.-.
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#12

K Nov 19, 2014 17:49

Vana teema, aga kaevan ülesse, kuna seda
Probleemi käsitleti nüüd hiljuti

Mul on see juba pikka aega, et keerad süüte välja aga see lisavaakumpump jääb endiselt põrisema. Sellega alati oht, et tõmbab aku tühjaks. Sõitmist ei mõjuta.

Kas lauriclf on saanud jagu sellest probleemist või kas keegi teine omal käel ära lahendanud? Tahaks selle asja ka jonksu saada. Saabi remont kus käin, ootab ka ilmselt mult romulast toodud juppi ja seetõttu on muude asjade kõrval see jäänd juba pikemalt korda tegemata. Kust romulast seda juppi uurida, kas ise saab maha keeratud ilma spetsvarustuseta?

Mul õnnestub kohapeal sõidu lõppedes töötava mootoriga esitulede sisse-välja vilgutamisega mängides saada olukord kus see asjandus enam ei põrise ja saan rahulikult süüte välja keerata. See justkui teoorias viitaks mingi relee probleemile, kuid see pole nii nagu paistab. Mõnikord saan kiirelt tehtud, mõnikord jauran kuni 10 minutit kohapeal, vahel jääb lihtsalt vait mõne minutiga ka siis kui ma tuledega ei mängi. Poes käies vahest jätangi ta surisema kuna lühike aeg ei tee hullu akule. Nii nagu pidurit vajutan, on põrin muidugi tagasi töötava mootoriga.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#13

K Nov 19, 2014 20:21

mul põrises ainult katkendlikult, süüte väljakeeramisel jäi vait, oli katki üks kolimik juhipool üleval kojameeste juures
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
don_mikk
Postitusi: 40
Liitunud: L Mai 17, 2014 17:49
Asukoht:
Auto:

#14

K Nov 19, 2014 21:38

Mul oli sama probleem. Vaakumpump jäi tööle peale süüte välja keeramist. Mitte iga kord, kuid vahest. Kui releele peale vajutasin või koputasin kaitsme karpi kapoti all, siis relee tegi plõksu. Ehk mul oli relee katki. Vahetasin ära ja kõik korras.
Vasta