Lugu selline, et jätsin auto seisma ja kuulsin, et midagi jäi kapoti all põrisema. Panin auto uuesti käima ja jätsin seisma aga põrin käis edasi. Põrin seiskus ainult käivitamise hetkel.
Kapoti all selgus, et kütusepump põriseb (eeldan et on tegemist kütuse pumbaga, kuna vooliku küljes oli väike kütusefilter. asub 9-5 juhipool ees nurgas, tulede taga).
Ei tea milles teema võib olla. Esialgu ei jäänudki põrin vait. Ühendasin juhtme lahti, et läbi ei kärssaks ja aku tühjaks ei saaks.
Õhtul panin juhtme külge tagasi ja esialgu põrisema ei hakanud, kuid algas jälle mõne aja pärast.
Kas kellelgi on olnud sellist teemat?
Milles asi võib olla?
Piduri vaakumpumba jama
Pole seal ei õlisurve-,ega kütusepump. Häälitsejaks on vaakumpump,mille rõhuklapp on rikki läinud. Võid algatuseks pumba lahti ühendada,või selle kaitsme eemaldada,kuniks süsteemi ära lased remontida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Pole seal ei õlisurve-,ega kütusepump. Häälitsejaks on vaakumpump,mille rõhuklapp on rikki läinud. Võid algatuseks pumba lahti ühendada,või selle kaitsme eemaldada,kuniks süsteemi ära lased remontida.
Enda harimise mõttes küsin, mis otstarvet täidab vaakumpump. Saan aru, et hoiab vaakumit, aga kus? Kütusetorustikus?
Miks see kütusesüsteem sul nii hingelähedane on?
Lisavaakumpumpa kasutab Saab aut.kastiga mootorite puhul (milledel teatud olukordades jääb pidurivõimedi tööks mootori poolt tekitet hõrendusest väheks). Süsteemi "pimedaks" tegemine,nagu mitmed foorumlased seda teinud on,oleks äärmiselt ebasoovitav.
Lisavaakumpumpa kasutab Saab aut.kastiga mootorite puhul (milledel teatud olukordades jääb pidurivõimedi tööks mootori poolt tekitet hõrendusest väheks). Süsteemi "pimedaks" tegemine,nagu mitmed foorumlased seda teinud on,oleks äärmiselt ebasoovitav.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Otsid romulast uue(vana) rõhuklapi,vahetad ise ära ja bro.Klapp asub tulemüüri ülaservas.Uus rõhulüliti maksab 93.-.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vana teema, aga kaevan ülesse, kuna seda
Probleemi käsitleti nüüd hiljuti
Mul on see juba pikka aega, et keerad süüte välja aga see lisavaakumpump jääb endiselt põrisema. Sellega alati oht, et tõmbab aku tühjaks. Sõitmist ei mõjuta.
Kas lauriclf on saanud jagu sellest probleemist või kas keegi teine omal käel ära lahendanud? Tahaks selle asja ka jonksu saada. Saabi remont kus käin, ootab ka ilmselt mult romulast toodud juppi ja seetõttu on muude asjade kõrval see jäänd juba pikemalt korda tegemata. Kust romulast seda juppi uurida, kas ise saab maha keeratud ilma spetsvarustuseta?
Mul õnnestub kohapeal sõidu lõppedes töötava mootoriga esitulede sisse-välja vilgutamisega mängides saada olukord kus see asjandus enam ei põrise ja saan rahulikult süüte välja keerata. See justkui teoorias viitaks mingi relee probleemile, kuid see pole nii nagu paistab. Mõnikord saan kiirelt tehtud, mõnikord jauran kuni 10 minutit kohapeal, vahel jääb lihtsalt vait mõne minutiga ka siis kui ma tuledega ei mängi. Poes käies vahest jätangi ta surisema kuna lühike aeg ei tee hullu akule. Nii nagu pidurit vajutan, on põrin muidugi tagasi töötava mootoriga.
Probleemi käsitleti nüüd hiljuti
Mul on see juba pikka aega, et keerad süüte välja aga see lisavaakumpump jääb endiselt põrisema. Sellega alati oht, et tõmbab aku tühjaks. Sõitmist ei mõjuta.
Kas lauriclf on saanud jagu sellest probleemist või kas keegi teine omal käel ära lahendanud? Tahaks selle asja ka jonksu saada. Saabi remont kus käin, ootab ka ilmselt mult romulast toodud juppi ja seetõttu on muude asjade kõrval see jäänd juba pikemalt korda tegemata. Kust romulast seda juppi uurida, kas ise saab maha keeratud ilma spetsvarustuseta?
Mul õnnestub kohapeal sõidu lõppedes töötava mootoriga esitulede sisse-välja vilgutamisega mängides saada olukord kus see asjandus enam ei põrise ja saan rahulikult süüte välja keerata. See justkui teoorias viitaks mingi relee probleemile, kuid see pole nii nagu paistab. Mõnikord saan kiirelt tehtud, mõnikord jauran kuni 10 minutit kohapeal, vahel jääb lihtsalt vait mõne minutiga ka siis kui ma tuledega ei mängi. Poes käies vahest jätangi ta surisema kuna lühike aeg ei tee hullu akule. Nii nagu pidurit vajutan, on põrin muidugi tagasi töötava mootoriga.
Mul oli sama probleem. Vaakumpump jäi tööle peale süüte välja keeramist. Mitte iga kord, kuid vahest. Kui releele peale vajutasin või koputasin kaitsme karpi kapoti all, siis relee tegi plõksu. Ehk mul oli relee katki. Vahetasin ära ja kõik korras.