1. leht 1-st

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: K Juul 18, 2012 21:42
Postitas vilosoof
Sai soetatud selline aparaat nagu 9-5 Aero 184 KW, mis ilmavalgust näinud 2004 aasta viimasel kuul. Nagu ikka värskelt soetatud asja puhul, plaanis teostada vajalikud ja ähk tulevasi probleeme ennetavad hooldustööd. Kuna elukoht saabispetsialistidest kaugel Eestimaa lõunaosariikides, siis tuleb mõne kohaliku meistrimehe ja oma peaga vist hakkama saada nende töödega. Seega mõned küsimused..
Siit- sealt kuulnud, et õli vahetus sellel masinal tuleks vähe põhjalikumalt teostada. Nimelt tuleks selle käigus puhastada ka vigur, mida välismaa keeles nimetatakse oil slump`iks. Samas kusagilt lugesin, et mingist aastast tehases tehtud vist mingid muudatused ja see probleem ei olevat enam nii terav? Sama kehtivat ka muidu probleemse karterituulutuse kohta? Kas vastab tõele või tegu netiavarustes liikuva külajutuga? Mis kriitilisi sõlmi veel parandatud võrreldes mudeli esimeste tootmisaastate eksemplaridega, mille puhul võib vähe kergemalt hingata?
Kas automaatkasti õli tohib/tuleks vahetada? Mõnedel markidel (nn. hooldusvabad jne.)kipub selle vedeliku näppimise tagajärg kurvalt lõppema?
Äkitse oskab keegi soovitada mõnd osavate kätega vennikest Võru kandist või siis Tartus, keda võiks julgelt siukse aparaadi ihuarstiks usaldada?

Staasikaikaid saabiomanike ette tänades...

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: K Juul 18, 2012 21:48
Postitas turuplats
tartus esindab saabi carring

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: N Juul 19, 2012 22:43
Postitas vilosoof
Eks seda kohta teavad muidugi kõik. Mingis teemas ei taha Sa aga ise ka väga selle asutuse teenust kasutama tõtata? :D Et hinna/kvaliteedi suhe tiba paigast jne.

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: R Juul 20, 2012 10:06
Postitas Cyber
Oil sludge on see inglise keelne asi. Ja see tekib sulle karterisse kehva karterituulutuse ja pikkade õlivälpade koostöös. 2004 peaks vist juba olema pisut parandatud karterituulutusega mudel (parandage, kui eksin), aga konktrollida tasuks sellegipoolest. Põhimõtteliselt karteripõhi alt ja puhastada ära karter ja õlivõttur. Edaspidi siis vähemalt kindlam tunne.

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: L Juul 21, 2012 2:01
Postitas valka
Ise käin Tartus CrossAuto-s. Olen seal ka teisi Saabe päris tihti näinud. Ei ole küll ametlik esindus aga see eest on hinna-kvaliteedi suhe paigas + tööd võetakse südamega. Tech2-te pole aga arvutiga oskavad Saabi ühendada ja veakoode lugeda küll.

terv,
valka

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: T Juul 31, 2012 3:28
Postitas Skol
Mul on täpselt selline - 2004, 184kw aero.
Ei ole küll tihemini õli vahetanud kui muidu. Ikka 15000km tagant hooldanud.
Ostsin ta siis kui 121000 oli saksamaal läbi sõidetud. Nädalavahetusel lõi maagilise ls ette - 222222km. Seega 100.000km läbitud. Rahul. Töökindel. Pole veel teele jätnud. Läheb käima iga ilmaga. Parandamine ei ole kallis.
Olen kuulnud jah, et eelmiste aastanumbritega võrreldes oli tehtud mitu viga korda, see karterituulutus oli üks neist. Ehk siis enne uue mudeli tegemist eemaldati sellelt mudelilt veel viimased teada vead.
Kõik see aeg olen käinud Saabianti juures. Nad kasutavad parandamisel orig. juppe ning tegelevad päevast päeva ainult SAABidega. Nii, et mõnikord piisab kõnest, kus kirjeldan mõnda heli, mida kuulsin ja nad ütlevad, milles asi.
Soovitan käia korralises hoolduses samuti Saabianti või sarnase SAABidega tegeleva tuntud kohas, igapäevaseid väikeprobleeme võid kodu lähedal kohaliku mehega lahendada. Korralise hooldusega lihtsalt hoiad ära suuremad jamad ja asja kohaliku vana juurde oleks selle võrra vähem.

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: T Juul 31, 2012 3:29
Postitas Skol
Aga igal juhul õnnitlused, ma arvan, et tegid parima valiku ja sõidad sellega pikalt.

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: K Aug 01, 2012 20:40
Postitas vilosoof
Sai eelmisel nädalal ikkagi Tartu Carring-is ää käidud. Noh, et ikkagist margispetsialistid või nii asja üle vaataks. Mingeid suuremaid vigu ei leitud. Ära sai lastud vahetada enamik vedelikke ja filtreid.. küünlad kah. Kurikuulsa mootori õlivõtu sõela puhastamine läks meelest öelda. Eks eeldasin, et kui see nönna probleemne asi, siis ehk teavad isegi. Kui töö juba käis, alles siis sai küsitud, et kas see saab kah ikka üle vaadatud? Selle peale kehitati õlgu, et see olevat eelkõige vana 9000 probleem. Et seal tükk tööd kah, et ei jõua niimoodi ilma ette hoiatamata. Teagi siis, on see probleem või mitte... eks nüüd tuleb hinge kinni pidades järgmise õlivahetuseni ära kulgeda.

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: K Aug 01, 2012 23:15
Postitas AndresV
...
Olen kuulnud jah, et eelmiste aastanumbritega võrreldes oli tehtud mitu viga korda, see karterituulutus oli üks neist. Ehk siis enne uue mudeli tegemist eemaldati sellelt mudelilt veel viimased teada vead...
Sellise pealkirjaga teemas oleks sobilik need 2004 MY ülejäänud (parandatud) vead ka üles lugeda, kui neid on. Kas on mõni asi veel?

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: N Aug 02, 2012 0:14
Postitas Thor
Tead sa ka mis marki küünlad asemele läksid ?
.. küünlad kah.

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: N Aug 02, 2012 19:46
Postitas vilosoof
Tead sa ka mis marki küünlad asemele läksid ?
.. küünlad kah.

Ei tea. Usaldasin spetsialiste! Kuri kahtlus puges küll sisse juba sealt ära sõites, et mõned asjad jäeti tegemata, millest juttu oli. Peaks vist üle vaatama jah! ;)

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: N Aug 02, 2012 21:16
Postitas Executive
Sellise pealkirjaga teemas oleks sobilik need 2004 MY ülejäänud (parandatud) vead ka üles lugeda...
Võiks ka need uuendused üles lugeda, mis iga aastaga tegid üheksaviie kehvemaks :gun:

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: N Aug 16, 2012 22:05
Postitas mortenx
kas on olemas ka mingit vaakumvoolikute remondikomplekti, et välja vahetada ära väsind ühendused/voolikud?

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: R Aug 17, 2012 8:32
Postitas Cyber
kas on olemas ka mingit vaakumvoolikute remondikomplekti, et välja vahetada ära väsind ühendused/voolikud?
ostad poest meetriga?? Jämedad, mis BPC klapi küljes on, need on suht püsivad ja ilmselt ei vaja vahetust, aga ülejäänud võtad aga paraja jupi ja paned asemele. Oli vist ca 3m euto peale? Parandage, kui eksin

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: R Aug 17, 2012 14:33
Postitas mortenx
tundub et voolikud ise on enamvähem aga ühenduskohad kus metall ja plastik on koos on kuidagi logisevad.. vb peavadki olema ei tea.. nt see ühendus kus nukvõlli otsast läheb vaakum sisselaskesse ja pidurivõimu.

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: R Aug 17, 2012 14:40
Postitas Homersimpson
Need on kiirliited seal. Logisevad jah pisut ...

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: R Aug 17, 2012 14:50
Postitas mortenx
aga kas see login ongi normaalne ?

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: R Aug 17, 2012 18:47
Postitas Homersimpson
No sesmõttes, et ta liigub pisut ... Kui ikka logiseb hullusti, ega siis pole seal pidamist ka enam ..

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: T Jaan 22, 2013 20:55
Postitas mortenx
nonii täna vaatasin on täiesti lahti tulnd, mis teha kust uue ühenduskoha võiks saada? sinna ei saa niisama klambriga toru ka otsa panna...

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: T Jaan 22, 2013 21:34
Postitas iisak
Neid saab eraldi osta.
Küll paraku ainult originaalvaruosana:(
Ja vahetada on "ilge geberniit" :wall:
Kirjuta mulle millist sul täpsemalt vaja on.

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: K Jaan 23, 2013 16:38
Postitas mortenx
äkki superatakk ajaks asja ära?

9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Postitatud: K Jaan 23, 2013 18:06
Postitas 9-5LPT
Ei ole üldse hea mõte..