9-5 ümberehitus diisliks

Vasta
IS-D
Postitusi: 166
Liitunud: R Aug 24, 2007 13:57
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

T Sept 11, 2012 12:24

Tere foorumlased,

tekkis selline uitmõte ja otsides abi ei saanud. Mõttekuse kohta hetkel ei küsiks, kuid kui keeruline oleks tõsta 3.0TDi mootor koos tehnika ja manuaalkastiga 2,3 T automaadi peale eeldades, et doonor on olemas ning oleks ainult tõstmise ja ühendamise vaev. Milline turbo on diislil peal, kas võivad tekkida mingisugused tehnilised ja / või elektroonilised komplikatsioonid pill pärast käima saada? Manuaaliks tegemine peaks lihtsam olema, kui vastupidi ju? Kui töömahukas protsess võiks see eeldatavalt professionaalil olla ( ajaliselt )? Kas 3.0 ga tasub üldse jamada -- lugedes siin teemasid, siis rahvas on suht positiivselt meelestatud, samas TM soovitab kaarega mööda minna, tõde on kusagil vahepeal?

P.S. ärge palun küsige, MIKS seda vaja on.
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#2

T Sept 11, 2012 12:34

No ringi pead tõstma ju lisaks mootorile ka juhtmestiku (koos mootori juhtimisega) ning spidomeetri ploki, kütuse paagi ja torustiku, radiaatori ja jahutus süsteemi torustiku, cooleri, väljalaske süsteemi, pedaalid jne jne- tähelepanu peab pöörama praktiliselt tervele autole, mitte ainult mootorile.
Tähelepanu peaksid pöörama ka sellele, mis aastakäigu 3,0 diiselmootoriga sul tegu on. Esimese otsa mootorid polnud just kõige vastupidavamad.
Võimsust pole kunagi piisavalt
IS-D
Postitusi: 166
Liitunud: R Aug 24, 2007 13:57
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

T Sept 11, 2012 12:54

Jah, väga hea vastus juba, ma ei mõelnudki ainult mootori ümbertõstmist, pigem huvitakski, kogu tervik, et milliseid eripärasusi arvestama peab. Facelifti mootoriga tegu. Kas on võimalus, et elektroonika võib hakata mitte tööle ( mingid klappimised millegil millegagi) ?.
IS-D
Postitusi: 166
Liitunud: R Aug 24, 2007 13:57
Asukoht: Tallinn
Auto:

#4

T Sept 11, 2012 12:59

Üks põhjus, miks teema püstitasin, oleks pikemas perspektiivis 9-5 edasi kasutamine ( kuna antud mudel tõesti meeldib ja on kahju loobuda korraliku kerega autost lõplikult avensiste kasuks), muutes ta kütusejoomiselt ökonoomsemaks ja käigukasti poolelt töökindlamaks ( automaadilt manuaalile). Samas, kas see 3.0 teda töökindlamaks muudab?
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

T Sept 11, 2012 13:03

Kui ökonoomsemalt tahad, kas oled kaalunud ka gaasiseadme paigaldamist? Peavalu on sellega kindlasti kordades vähem kui bensukat diisliks ehitades, lisaboonusena jääb alles võimalus paaki bensiini panna ja kõik hobused valla päästa.
IS-D
Postitusi: 166
Liitunud: R Aug 24, 2007 13:57
Asukoht: Tallinn
Auto:

#6

T Sept 11, 2012 13:37

Hetkel pole eesmärgiks ökonoomsus kui selline omaette, pigem minna üle diisli peale ja manuaali peale. Vaadates asja sellest vaatenurgast. Aga see on alles uitmõte ja kui on veel ka negatiivseid tähelepanekuid, siis need ka teretulnud ( a la et pole mõtet jne). Müüa pole autot aga hetkel pointi arvestades, palju sinna raha sisse pandud on, rääkimata vaimsest energiast.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

T Sept 11, 2012 14:36

Lihtsam on osta see diiselauto ja bensukas maha müüa. Ilmselt on see variant ka majanduslikus mõttes soodsam.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
IS-D
Postitusi: 166
Liitunud: R Aug 24, 2007 13:57
Asukoht: Tallinn
Auto:

#8

T Sept 11, 2012 14:46

Esmapilgul ehk küll, samas Saabi müümine pole Passati müük, ja võileiva hinna eest saaks ta tõesti müüdud. Iseasi, kui kasumlik ta siis oleks. Teisipidi saaks kasutada mõningaid doonoridetaile varuosadena ( mitte diislitehnika nt. ). Aga kui see jebimine on tõesti liiga töömahukas ja seega ka rahakulukas, siis tõesti vist... on sinu mõttel jumet.
IS-D
Postitusi: 166
Liitunud: R Aug 24, 2007 13:57
Asukoht: Tallinn
Auto:

#9

T Sept 11, 2012 19:46

ootan veel huviga arvamusi
strife
Postitusi: 264
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#10

K Sept 12, 2012 8:09

Minu vaatenurk asjast:

esiteks et asju ümber tõsta peaksid sa põhimõtteliselt ostma teise auto veel, kus oleks kõik vajalikud asjad, seega ma ei näe erilist mõtet, kuna teise auto soetamine oleks nii ehk naa?
Kuid teisalt, kui sa oled nokitseja tüüp ja vaba aega palju, siis lase käia, kui ennast huvitab :)

Igatahes kokkuvõtvalt, ei näe mõtet. :)
Fly High!
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#11

K Sept 12, 2012 12:00

Mina olen ise ehitanud ümber paar autot ühelt süsteemilt teisele.
karburaator autost pritseks sealt edasi turbo autoks jne. See võtab päris palju aega ja vaeva.
Samas olen ühe auto ehitanud ka bensiinist diisliks See ei olnud küll saab aga asjad tuli enamus ümber tõsta.
selleks et seda teha peabki sul olema kaks auto ühte mida ehitad ja teine kus sa saad kõik vajaminevad jupid. Tähtis on ka see et sull oleks olemas vastavad ruumid kus seda tööd teha.
Kui autod on olemas siis kõigepealt pead tegema igajuhuks erinevatest sõlmetest asjadest pildid. seejärel ära märkima voolikud ja pistikud mis võivad sassi minna jne.
Töötunde võib kuluda nii umbes 50 kanti kui sind aegaajalt mõni sõber abistab. üksi vist ei saagi kõike teha.
Kui on tahtmist siis saab seda teha küll.
Vasta