Klobin mootoris 2,3 turbo 169kw

ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#51

K Okt 31, 2012 7:24

Ei ole vajadust olnud näha seda tihendit veel :D
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#52

K Okt 31, 2012 17:35

Too on jah sellise kübaraga koos juba, niiet klapivedru jääb teda hoidma paigale.
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#53

R Nov 09, 2012 20:58

Mis kuradi jama nende väntvõllidega on, millest nad kõveraks lähevad, panin nüüd teise mootori oma plokikaanega kokku ning mootor poob, panin käima, käis töösoojaks ning siis gaasi andes oli juba kerget raamsaale kolksu kuulda, sama kepp mis mu eelmise mootoriga, samuti vänt kõver. Ajuvabadus lihtsalt, kusjuures väntvõlli kui ploki sisse panin oli juba näha et nagu kergelt pooks, aga siis ei tõmmanud nii suurt tähelepanu selllele kuna ei oleks suutnud uskuda et järgmine väntvõlli kõver on.
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#54

R Nov 09, 2012 21:33

Ei vea sul ka üldse..
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#55

R Nov 09, 2012 21:39

lihtsalt müstika; millega sa tegeled! ;))

mäletad, ma ütlesin sulle ennem, kui sa seda autot ostama läklsid, et mootorit sa kuskilt ei leia...
nüüd oled kuu aega vähamalt jamanud ja su jamadel ei ole veel lõppu näha.

kui kolks sees, siis oleks võinud mõõta salesid ja väntvõlli, et kui suured lõtkud on. ja kas saaled kõik ühepaksused ja vända kaelad samuti kõik ühes kulumise või mida iganes mõõdus.

vanade mootorite puhul, ja eriti kui neid "spetsialistid" teinud, ei ole ime, kui pannakse sisse mis kätte satub ehk täiesti suvalistes mõõtudes ja paksustes saalesi jne...
ja muidugi saalede kaaned peavad ka õiged olema ja mitte ringi käinud saale pealt jne...

samas kui sa panid uue vana vända koos kõikide uute saaledega, mis sa pärnust said, ja kui see mootor töötas ennem ilma kõlksuta ja kui vänta sul kokku pannes käega ringi vedada jõudsid , siis ei ole saale kõlks. siis näiteks kolvisilm ja sõrm hoopis.

ühesõnaga mul 2.0 täiskomplektne töökorras mootor olemas ja pakkuda .:beer:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#56

R Nov 09, 2012 21:48

Mis teha, ennem jonni ei jäta, kui aparaat käib.
Kuu aega on asjast möödas küll, aga iga päev just möllanud pole, lihtsalt kui on olnud aega käed õliseks teha. Ma pole veel 100% kindel aga mis seal muud ikka olla saab, kui kõver vänt, kui juba paljas plokis kinni pingutatuna kergelt poos.
Lihtsalt ma ei mõista millest nad kõveraks lähevad, eelmine vänt nüüd see.
TÕmman tal karteripõhja mingi päev alt ära jälle, eks sealt saab ehk rohkem vastuseid.
kermo54
Postitusi: 74
Liitunud: T Apr 04, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#57

R Nov 09, 2012 22:38

Mootor töötas tõesti ilma igasuguse kolksuta,ketiklõbin oli,aga muidu käis nagu siid...

Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#58

R Nov 09, 2012 23:06

egas niimoodi ongi kui vända paika paned, et vahest päris raskesti käib ringi. aga käe jõul tavalise padrunvõtme saba abil peab jõudma ringi keerata.
ja saaled pead täpselt need panema, mis olid ja täpselt samadesse kohtadesse.
raamsaale häält ma 9-5 puhul nagu eriti uskuma ei kipu, sest seal raamsaalesid tihedalt. tegelt üldse ei usu. kepsusaale peaks päris heledat klõbinat tegema. ja kolvisõrme hääl peaks olema selline paarisklõbina moodi , kah hele ja mootori ülevalt poolt.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
kermo54
Postitusi: 74
Liitunud: T Apr 04, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#59

L Nov 10, 2012 18:21

raamsaale kolksu pole mina kunagi kuulnud...autodega olen ca 10 aastat tegelenud...loomulikult ei väida et sellist asja olemas pole.....aga tavaliselt,kui raamid ära,siis lihtsalt kaob ka õlisurve...mingit kobinat pole tähendanud....

helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#60

P Nov 11, 2012 17:51

Usun ta võis töödata muidugi, võtsin sinu motol saaled välja ning täpselt samadest kohtadest olid minu uued saaled samuti kulunud, ehk siis 2 paari olid nagu uued ning 3 paari siis väga otsas.
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#61

N Nov 15, 2012 3:36

Ehk keegi pakub variandi millest väljalaske kolle tulipunaseks läheb? mõne kilomeetri sõiduga? ja ei piinanud, kuni 3000rpm ning käiguvahetus. Vaatasin nukamärgid paistavad paigas olevat.
Või tuleks proovida väljalaske nukka vastupäeva ühe hamba jagu keerata? et kett paigal ning ketiratast siis 1 hamba jagu vastupäeva.

Küünlaid pole veel jõudnud vaadata.
Katalüsaatori ummistusse pole usku kuna tagant puhur gaase küll.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#62

N Nov 15, 2012 8:33

See,kui sa käega katsudes midagi tunned,ei ole mingi näitaja.
99% on katalüsaator või summuti umbes.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#63

N Nov 15, 2012 9:07

On mõni moodus kuidas seda summuti umbsust kindlaks ka teha? tean et kui KAT umbes, siis peaks tagumine pütt ka kuumaks minema.
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#64

N Nov 15, 2012 9:35

On mõni moodus kuidas seda summuti umbsust kindlaks ka teha? tean et kui KAT umbes, siis peaks tagumine pütt ka kuumaks minema.



Näiteks tuttav inimene rääkis et tal audi 1,8T läks samuti kolle punaseks, tal oli viga olnud turbo surve õhuregulaatri klapis.
See peaks siis olema see kuhu kolm vaakumvoolikut külge läheb ning pistik samuti?

Ise kahtlen hetkel selle summuti umbsuses, kuna selle eelmise mootoriga millel kolb läbi karteri tuli, andsin korralikult minna ja kaks korda pikema maa ning siis kapoti alla vaadates ei olnud kolle punane
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#65

N Nov 15, 2012 10:03

Kolle punastab, sest temperatuur seal läheb liiga kõrgeks. See on ju lihtne eksole. Väljalaske gaaside temperatuuri liiga kõrgeks minemisel on erinevaid põhjusi. Näiteks ei ole neil kuhugi minna (katt/summuti umbes). Siis liiga lahja segu näiteks, aga et su auto ajude kallal pole käidud, siis vaevalt. Siis näiteks jätkub põlemine väljalaskes... See eeldaks paigast ära nukkvõlle, aga ilmselt siis ei käi ka see auto eriti ilusti, kuigi erinevad mootorijuhtimise süsteemid suudavad väga erineval määral kompenseerida seda... Ilmselt läheb sul see kolle punaseks ka kohapeal käies. Kõike seda arvestades, on sul seal midagi valesti kokku pandud või siis nagu öeldud, katt umbes. See viimane pole ka ime, kui sinna otsa paar mootorit laiali lastud ja seda parasjagu õlitatud on.

See BPC klapp ilmselt ei suuda sul midagi selliselt pekki keerata, et kolle punastama hakkaks. Ta manipuleerib rõhku sisselaskes, mitte väljalaskes...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#66

N Nov 15, 2012 10:28

Okei mõistan, kuid kas on mõni moodus kuidas seda umbes summutit kindlaks teha? Ja mis paun see enne katti veel on summutil?

Ütleme nii, et ta viletsalt ei käi tõesti. kuid eelmise väntvõlliga sai ühe hamba võrra ketimärke muudetud, siis mingit vahet nagu väga ei täheldanud. Saan ma õigesti aru et muuta võiks neid proovida nii, kas väljalaske nukka vastupäeva keerates või jätta see puutumatta ning keerata sisselaske nukka päripäeva?
Emma-kumma nuka märk jäi veidi mööda küll, kuid tundus, et kui keerata siis läheb sama palju teisele poole märki üle.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#67

N Nov 15, 2012 12:24

Mida sa nendest nukkadest keerad? :wtf:
Nukkadel on märgid peal ja paika käivad need AINULT ÜHES ASENDIS!!!!!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#68

N Nov 15, 2012 18:26

nonii, 1 hamba võrra sisselaske nukk vale.

Nüüd aga pull selles et mootor täielikult soojaks lastes, läheb jälle õlisurve tuli põlema, ei mõista miks see õlitus võrgaks jääb siis, saaled on uued, õlipump oli korralik,

Balansivõlle mul sees pole, seal panin kõik vajalikud augud kinni, sellega ei saa probleem olla.

On mingeid ideid?

Loomulikult ma oleks juba ammu tüdinenud sellest autost, aga mul liikuv masin olemas, siis võib näppe õlitada
anwarr
Postitusi: 27
Liitunud: R Apr 08, 2011 9:28
Asukoht:
Auto:

#69

N Nov 15, 2012 21:03

Äkki laseb turbo kolinal õli tagasivoolu? Või tihendid karteris(ilmselt võtturist mingi toru).
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#70

R Nov 16, 2012 1:50

On seda võimalik kuidagi kindlaks ka teha, et põhjustajaks just turbo?
Lõtk on tal sees küll, mitte just kõige väiksem ka, aga olen hullemat näinud ja pole õlisurve probleemi tekitanud.
Torusid pead silmas neid kahte, üks mis karterist õli tõmmab läbi sõela ning teine mis risti üle väntvõlli jookseb ja turbosse läheb?
Hakkangi ise ka mõtlema et see ei saagi olla tõenäoliselt midagi mootorist kuna kui auto osta sai siis selle sõrma kolinaga sai samamoodi mingi 20km sõita ning lõi tulema põlema.
Praegu samamoodi, et lööb põlema, suretan auto välja ning panen kasvõi kohe uuesti käima ja võib vabalt 5minti käia jälle, alles siis lööb uuesti põlema jälle.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#71

R Nov 16, 2012 9:29

Õli survet ikka mõõdetakse mitte ei vaadata ainult märgu tuld armatuuris. Kui on kuulda kuuma mootoriga hüdrotõukurite klõbinat siis on kindlasti surve liiga madal.
Tavaliselt esimese asjana tuleb reaalselt surve mõõta ära.
Pane surve kell külge külmale mootorile ja lase mootor soojaks, samas pidevalt surve kella jälgides nii saad aimu kas ja mis on valesti. kuuma mootoriga võiks surve olla vähemalt nii 1 Bar.
Hetkel ise uurin hetkel ühte saab 900 NG 2,0 turbo. millel ka kuumast peast surve kukkub 0,2 Bar Mootori osandamine on alles ees.
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#72

R Nov 16, 2012 10:55

Jätsin mainimata et tõukuri tigin tuligi sisse jah, niiet mõõta pole vajadust kuna surve kindlasti madal.
Vasta