Saab 9-5 sinine suits

Vasta
cool_d
Postitusi: 37
Liitunud: L Sept 08, 2012 8:45
Asukoht:
Auto:

#1

K Nov 07, 2012 20:39

Tekkind selline mure, et kui auto tühikäigul kauem käib ja siis sõitma hakates viskab sinist suitsu käiguvahetusel. Käivitusel ei ole probleeme ja ka pidevalt ei ole seda. Kolbide kulumist ei usu ,kuna siis oleks pidevalt suits taga ja sääretihendid kah välistaks kuna külmalt käivitades suitsu ei tule. Küsimus siis selles kust kohast saab õli tulla tühikäigul sisselaskesse või väljalaske torustikku. Või kuhu ta saab koguneda. Sest suits kaob paari kolme käiguvahetusega. Suitsu pahvakad on hetkelised ja sama käiguga edasi sõites suitsu ei tule. Kuid käik üles vahetades ja uuesti gaasipedaali vajutades tuleb taas kerge pahvakas. Pikk segane jutt, kuid probleem on olemas.

Tervitades
anwarr
Postitusi: 27
Liitunud: R Apr 08, 2011 9:28
Asukoht:
Auto:

#2

K Nov 07, 2012 20:59

Mul viskas ka peale käiguvahetust tagant sinist, eriti kui talda andsin. Lõpus nii hullusti, et taga sõitjat polnud näha. Peale turbo vahetust suitsu pole. Muidugi oli ka käivitamisel tiba sinist. Ja vana turbo võll käis nagu talle saba.
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#3

K Nov 07, 2012 21:04

Mul viskab ka sinist vahepeal, mitte küll mingit ulmepahvakat, aga siis kui sportlikumat sõidustiili harrastan, siis ikka on - õli kaob ka vaikselt.
Autoks 9-5 2.3 LPT
Kogenud Aeronaut. :drive:
kermo54
Postitusi: 74
Liitunud: T Apr 04, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#4

K Nov 07, 2012 22:26

mina alustaks turbo kontrollimisest...

Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

N Nov 08, 2012 8:08

Lihtsalt OT- na üks huvitav lõik raamatust, mille sain kaasa saab 900 ng-ga mille juppideks ostsin.
Raamat ise vene keelne ja pealkiri Saab 900/9-3 bensiinimootorid.
Ühesõnaga saabi texno-book ehk saabi ametlik remondi, eksplutatstsiooni ja tehnilise hooldamise raamat.
Ja seal kirjutab niimoodi:

Kui, näiteks, ziguliile oli vaja õli lisada mitte rohkem kui 0,5 liitrit 1000 km peale, siis oli mootori seis väga hea.
Normaalne õlikulu nende (saabi) mootorite puhul KUNI 0,8 L/1000 KM PEALE.
Kui õlikulu suurem, siis otsige viga.

Kommenrtaar: Tundub, et niimoodi ka on .
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#6

N Nov 08, 2012 8:32

OT jätkuks - reaalne kulu oleneb tõenäoliselt sõidustiilist ja veel n+1 asjaolust, kui mul NG900 oli, siis küll ei meenu et oleks olnud vaja vahetusvälpade(10kkm) vahel õli lisada.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#7

N Nov 08, 2012 12:35

Täpselt nii - hoolimata sellest, et NG jagaja võlli vahelt lekib, pole ikka vaja lisada. 9-5-le peab vähemalt liitri peale kallama 10 000 km peale, seda siis viimased 3 välpa. Aga täna nägin ka esimest korda väikest sinist suitsu hommikusel käivitamisel.
cool_d
Postitusi: 37
Liitunud: L Sept 08, 2012 8:45
Asukoht:
Auto:

#8

N Nov 08, 2012 16:03

Siis saab on ikka eriti imelik auto kui sellist õli kadu normaalseks nimetatakse! Ja see sinine suits tagant ei ole kindlasti mitte normaalne. Eks peab ise jälle pulkadeks hakkama kiskuma. Ehk leiab vea.
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#9

N Nov 08, 2012 16:08


Normaalne õlikulu nende (saabi) mootorite puhul KUNI 0,8 L/1000 KM PEALE.
.



Tundub et nii on ka mul umbes..
Kogenud Aeronaut. :drive:
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 812
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#10

N Nov 08, 2012 16:41

Kas oled kindel , et tegu on suitsuga? Öhuniiskus on hetkel suur ja pealegi iga korraliku sisepõlemismootori tööproduktideks on süsihappegaas ja veeaur. Peale käivitamist on väljalase veel külm ja veeaur kondenseerub metalli pinnal. Ja kui nüüd veidi "talda" annad siis soojendab tuli kogu torustikku ja vesi kaob väljalasketorude sisepinnalt. Ka minu 9-5 puhub sõidu alustamisel aurupahvakaid kuid sellisel nullilähedasel välisõhutemperatuuril need kaovad varsti peale kiire sõidu alustamist. Pakasilmadega aga on aurujoru iga korralikult töötava mootoriga auto sabas. Kuigi ma valan ca 4 l õli 10000 km peal juurde siis alles paar päeva tagasi "saabispetside" juures hoolduses käies ei öeldud mootori kohta midagi halba. Peale hooldust sai ka kohe tehnoülevaatus läbitud ja mingeid apse ka seal ei märgatud. Kuid ... .
bumps
Postitusi: 53
Liitunud: E Dets 13, 2010 16:57
Asukoht:
Auto:

#11

N Nov 08, 2012 16:48

4l 10k peale...päris jõhker. Ja õhuniiskusest tekkiv kondents on valge/hall ning, kui sinine suitssiis ei saa kohe kindlasti viga sellesolla ;)
Soovitaja
Postitusi: 79
Liitunud: L Aug 14, 2010 17:28
Asukoht:
Auto:

#12

N Nov 08, 2012 18:43

Pakun kolvirõngaid!
99% !
cool_d
Postitusi: 37
Liitunud: L Sept 08, 2012 8:45
Asukoht:
Auto:

#13

N Nov 08, 2012 20:14

Pakun kolvirõngaid!
99% !



Siis peaks ka surve olema karteris. Ja kolvirõngas kason läbi või ei. Kuna pidevalt probleem ei esine, siis selle välistaks.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#14

N Nov 08, 2012 22:35

Ei ole see nii mustvalge.
Kinnipaakunud õlirõngad tekitavad vägagi arvestatava suitsu.
Surverõngaste "pekkisolekul" tekib surve karterisse :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
cool_d
Postitusi: 37
Liitunud: L Sept 08, 2012 8:45
Asukoht:
Auto:

#15

E Nov 19, 2012 20:23

Viga kadus peale karteri tuulutuse lahtiühendamist.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#16

E Nov 19, 2012 21:39

Mis mõttes "peale lahtiühendamist"???
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#17

E Nov 19, 2012 22:50

Mis mõttes "peale lahtiühendamist"???


See on juba ammu ja paljudele selge, et SAABid olid algusest peale üleprojekteeritud :facts:
Mõni võtab ballanseerimisvõllid mootorist välja, mõni paneb karterituulutuse lendama. Pole neid tõesti vaja, auto ju sõidab :drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

T Nov 20, 2012 8:10

Viga kadus peale karteri tuulutuse lahtiühendamist.


Viga ei kadunud sul kusagile selle vana teada-tuntud võttega.Lihtsalt karterigaasid lased taevasse,mitte mootorisse tagasi.
Omal jõul need gaasid täielikult mootorist välja ei pääse,selleks ongi välja mõeldud igasugused tuulutussüsteemid, kus sisselaske poolt tekitatud õhuvoolude abil tekitatakse tuulutussüsteemis hõrendus,mille jõul siis neid gaase karterist välja imetakse. Paljudel mootoritüüpidel tekitatakse ka karterisse hõrendus
Vasta