Saab 9000 ploki ära tundmine

Vasta
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#1

N Nov 22, 2012 9:28

Ehk väidetavalt on ühel 9-5 2,3 turbokal alumine osa 9000 oma, mille järgi see kindlaks teha, et asi tõele vastab?

Ja veel küsimus kui mul endal aero 169kw, siis kas võin võtta tavalise 2,3 9-5 turboka mootori ning tõsta sinna peale enda masina turbo, enda masina pihustilatt koos pihustitega ning samuti ka jääb enda masina SOFT, samuti veel enda masina DI koos küünaldega mis olid minu masinal peal, ehk siis tõstan palja luukere aisade vahele ning sellest ei juhtu midagi halba ning jõudu on ikka samapalju kui varem?
Kuulsin et aerol ja tavalisel on vaid niipalju vahet, et ühel on kasutusel teine klapi ning kolvi materjal
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

N Nov 22, 2012 9:42

Kas sa tõstad asju ühest autost teise või vahetad ainult mootorit enda autos? Kui esimene variant, siis on ECU vaja paari panna teise autoga(muuta ecus immo ja VIN ära). Immo koodid ei ühti omavahel ning auto ei käivitu.
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#3

N Nov 22, 2012 10:35

Mul on komplektne auto, aero 169kw ning tõstan sealt maha palja mootoriploki koos kaanega ning tõstan samuti asemele palja mootori, niiet kasutan uuel mootoril mis ei ole aero pealt pärit, enda sisselaskekollet koos pihustilati ning pihustitetga, enda aero DI koos enda aero mootori küünaldega ja enda aero mootori turbot koos väljalaske kollega. Ühesõnaga kõik jääb sama lihtsalt tõstan palja mootori enda masinale vahele. Kas tohib nii teha? võimu jääks ju ikka loogiliselt 169?
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#4

N Nov 22, 2012 10:42

Tonnise 234 plokki saad kasutada jah. KÕIK ülejäänud vidinad pead panema enda 9-5 küljest. Kasutama pead tonnise kaanetihendit. Võimu jääb ikka samapalju jah. Midagi ei muutu.
helitehnik
Postitusi: 128
Liitunud: R Mai 18, 2012 13:17
Asukoht:
Auto:

#5

N Nov 22, 2012 11:20

Mul oli kaks eraldi küsimust ju:

1: Mille järgi kindlaks teha kas pakutaval 9-5 on tonnise plokk alla visatud, ehk mille järgi ma saan seda eristada 9-5 originaalplokist.

2. Teine küsimus oli see, et kas võin visata lihtsalt tavalise 2,3t 9-5 (125kw) mootori oma masina aiste vahele ning kasutada neid juppe, mis ma juba kirja panin.

Ühesõnaga sellest ma sain juba aru et võin julgelt enda turbo ja kollektorid pihustitega uue mootori külge kruvida. Ning samuti jääb peale minu aero aju .

Kõige rohkem huvitab nüüd see, kuidas plokk ära tunda?
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#6

N Nov 22, 2012 11:31

Võta kolb välja...balansi ketisatsid olid vist erinevad..kolvi pealt markeering... ma pakuks. Kindlasti on ka midagi lihtsat, mis kohe laksust meelde ei tule
Ja võid küll 2,3t plokki kasutada
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#7

N Nov 22, 2012 11:52

Plokid 2*4 ja 2*5 plokid väljast erinevad, kuidas - küsi Trionicult näiteks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

N Nov 22, 2012 21:42

Õlirõhu anduri asukohad on erinevad.
Raskemini märgatavaid erinevusi on kindlasti veel.

edit:
Ehk siis 9000/NG plokil asub andur ploki keskel,gene ja starteri vahel,ning on hästi ligipääsetav.
9-5 andur on starteri taga peidus ja starterit eemaldamata on seda väga raske kätte saada.
Vasta