Mure süütelukuga.

Vasta
marko9bbb
Postitusi: 23
Liitunud: T Mai 01, 2012 21:46
Asukoht:
Auto:

#1

L Dets 01, 2012 16:39

Nimelt võti lukust välja võttes, ei käi nö ''klõpsu'', mis lülitab välja nt raadio jne. Minnes autot uuesti käivitama võti enam ei keera, peab tükk aega enne klõbistama võtmega nii ühtepidi kui teistpidi kuni lõpuks keerab. See, et võti ei keera, ei ole vahetevahel vaid igal käivitusel. Kust võiks viga otsida või milles üldse asi olla, natuke halb sõita kuhugi, kui ei tea kas ka tagasi saab.
Silver_M
Postitusi: 78
Liitunud: P Nov 29, 2009 12:28
Asukoht:
Auto:

#2

L Dets 01, 2012 17:54

Oli kunagi taoline jama, läks süüteluku põhi vahetusse. Lükkasin asja koguaeg edasi kuni üheltmaalt ei saanud enam midagi teha seisin benakas ja võti ei teinud enam midagi.
Soovitaja
Postitusi: 79
Liitunud: L Aug 14, 2010 17:28
Asukoht:
Auto:

#3

L Dets 01, 2012 18:02

probleem pole kontaktplaadis,vaid südamikus endas!
Ära vedelikke sinna sisse pane(teeb) hullemaks!
Tammsaare 51 on üks mees ,kes "sitast"saia teeb !Küsi Matit ja hingad jälle!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

L Dets 01, 2012 18:11

Remondime ka meie neid-edukalt!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
marko9bbb
Postitusi: 23
Liitunud: T Mai 01, 2012 21:46
Asukoht:
Auto:

#5

L Dets 01, 2012 19:43

mis sellise remondi hinnaks võiks kujuneda umbkaudu või kas oleks võimalik seda ka ise teostada, ehk on netiavarustes mõni step-by-step õpetus?
Silver_M
Postitusi: 78
Liitunud: P Nov 29, 2009 12:28
Asukoht:
Auto:

#6

L Dets 01, 2012 20:37

Mul kuskil 1.5 aastat tagasi läks umb 170-180euri see asi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

P Dets 02, 2012 0:20

mis sellise remondi hinnaks võiks kujuneda umbkaudu või kas oleks võimalik seda ka ise teostada, ehk on netiavarustes mõni step-by-step õpetus?


Kui võti veel natukenegi keerab,pääsed u. 60-80 euriga.
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#8

P Dets 02, 2012 4:03

Soovitan soojalt kiiremas korras master Trionicu ''jutule'' minna ... Seniks kuni ise kohale sõidad pole veel hullu. Üks päev ei keera see võti enam kuidagi ja ongi p*** . Autot liigutab ainult pamper ja kulud kokkuvõttes on kordades suuremad .... :(

Logistasin isegi kunagi ca tund, enne kui võtme keerama sain ja siis joonelt Kadakasse .. .. .. ja korras :cool:
marko9bbb
Postitusi: 23
Liitunud: T Mai 01, 2012 21:46
Asukoht:
Auto:

#9

P Dets 02, 2012 18:14

Homme hommikul siis Trionicu jutule minek, ei jää muud üle, enam ei julge võtit lukust välja võttagi, viimane kord läks logistamine juba liiga pikale.
tauber
Postitusi: 202
Liitunud: R Apr 13, 2012 21:48
Asukoht:
Auto:

#10

P Dets 02, 2012 19:27

Endal olnud sarnane probleem ja sai täitsa omal käel korda tehtud .Süütleuku ehitus iseensest väga primitiivne.Kui vähegi tahtmist ja huvi on saab selle tööga ise hakkama.
Luku südamik käib väga lihtsalt luku korpusest välja.Kui südamik käes siis võid asja julgelt lahti harutada sest midagi keerulist seal ei ole.Endal oli nimelt probleem selles,et seal on üks vedruga pulgake,mis oli korpusele soone sisse kulutanud ja see ei lasknud südamikku üles liikuda.Üles peab südamik liikuma vedru tõukejõu abil.seal tulebki siis natuke lihvida ,et see pulk saak jälle ilusti libiseda mööda korpuse seina.Keeruline ehk praegu aru saada aga kui luku lahti võtad siis saad aru.
Võtme sain endal keerama ka lihtsalt kidade nurki kergelt lihvides.
Hetkel pole kahjuks aega pikemalt ja täpsemalt asja kirjeldada aga muidu olen nõus oma teadmisi jagama kui vaja läheb.:)

marko9bbb
Postitusi: 23
Liitunud: T Mai 01, 2012 21:46
Asukoht:
Auto:

#11

E Dets 03, 2012 17:58

Audaceris tehti töö kiirelt ära ning asi nüüd korras, niiet minu poolt võib asja lõppenuks lugeda.
Vasta