Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Vasta
MATU90
Postitusi: 360
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht:
Auto:

#1

T Dets 04, 2012 13:27

Probleem siis selline, et sai korra käsipidurit näpitud Klotsid või midagi oli vist jääs, ja ratas, rattad, korra blokeerusid, kui tulid loomulikul teel uuesti lahti mingi aeg, aga nüüd põlevad armatuuris need abs ja tcs off... Samas auto liigub, tagumised rattad liiguvad kah kenasti... Lõhkus mõne abs-i anduri ära?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

T Dets 04, 2012 13:38

ABS-viga on ajus sees.
Kui süsteem korras on siis peaks ise ära kustuma.
Kurvem variant on,kui ABS-aju omadega õhtul.
Õnneks saab seda remontida.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#3

T Dets 04, 2012 13:50

Kui tross pole korralik( laseb niiskust sisse) ei ole mõtet talvel käsipidurit näppida.
MATU90
Postitusi: 360
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht:
Auto:

#4

T Dets 04, 2012 21:15

Kui tross pole korralik( laseb niiskust sisse) ei ole mõtet talvel käsipidurit näppida.


Õige ta on need tagumised otsmised kummilutid omadega õhtal, peabki nende pärast uued trossid panema? Või on mõni muu nupukas variant kuidas remontida? Harva on seda kässarit ikka tarvis

Aga probleem lahenes õnneks iseenesest, tuled kustusid lambist peale natukest sõitmist ära.
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#5

T Dets 04, 2012 21:35

Kui tross pole korralik( laseb niiskust sisse) ei ole mõtet talvel käsipidurit näppida.


Õige ta on need tagumised otsmised kummilutid omadega õhtal, peabki nende pärast uued trossid panema? Või on mõni muu nupukas variant kuidas remontida? Harva on seda kässarit ikka tarvis..


Mul probleem selles et väikese miinuse korral kipub käsipidur peale jääma, peab siis ka neid kummilutte vahetama, või mida teha annab? Praegu väldin kasutamist, aga üldises plaanis tuleb ikka korda teha..

Terv, Johannes
Kogenud Aeronaut. :drive:
kermo54
Postitusi: 74
Liitunud: T Apr 04, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#6

T Dets 04, 2012 22:28

On ju olemas kõiksugu korrosiooni ja niiskuse vastu kaitsvaid kemikaale...

konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#7

T Dets 04, 2012 22:45

Kui kummilutid juba katki, on läinud sodi juba trossi kõridesse. Kulutanud ära trossi otste peal oleva plastiku. Kui trossi vahetada ei raatsi osta jalgratta poest uued lutid ja venita peale. Aga neid tuleb rohkem osta, sest osad lähevad pealeajamisel katki. See muidugi niisugune poolenisti ka...ssi lappimine.
MATU90
Postitusi: 360
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht:
Auto:

#8

T Dets 04, 2012 22:56

Selle jalgratta trossi luti peale poleks ise tulnudki, päris hea lahendus :beer: Aga mida sinna kõrisse veel lasta et libedam oleks, vaseliini :D ?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

K Dets 05, 2012 8:13

Korras trossi puhul sinna ei lasta midagi,kuna tross on teflonkattega.Lasta võidki teflon aerosoolmääret.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#10

K Dets 05, 2012 12:45

On ju olemas kõiksugu korrosiooni ja niiskuse vastu kaitsvaid kemikaale...

Oled neid kasutanud? On aitanud?
Kaheks päevaks võib olla aitab, aga pärast jälle jääb kinni.
Probleemi lahendus ikka uus tross või korrallik kasutatud.
__In Boost We Trust__
kermo54
Postitusi: 74
Liitunud: T Apr 04, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#11

K Dets 05, 2012 21:19

Jah olen kasutanud ja aitavad(ei räägi suvalisest tanklast ostetud wd-40-st,vaid tööstuses kasutusel olevatest.)...loomulikult on õige tross ära vahetada,aga vahest pole see kõige otstarbekam....

warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#12

R Dets 07, 2012 14:59

Talvel ei tohi kasutada käsipidurut, eriti vanematel 9-5tel tüüp viga on ja kui juhtubki et kinni jääb siis aitab tagnt trosse loksutada saab ka lahti, aga jah parem mitte puutuda
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#13

R Dets 07, 2012 15:44

Lgp. Härra, kujutad Sa ette ka mis juhtub käsipiduri kõikide detaildega kui nad terve talve ainult ühes asendis külma ja niiskuse käes seisavad.
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#14

R Dets 07, 2012 15:57

Käsipiduriga on ikka nii, et kui tahad, et ta korralikult toimiks, siis peab kogu aeg kasutama. Ise tõmban igaks parkimiseks-peatumiseks käsipiduri peale, lisaks käigu ka sisse. Trummelpiduritega oli Fordil küll see häda, et pikema seismise järel ei tahtnud maha tulla, eriti talvel.
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#15

R Dets 07, 2012 17:48

Talvel ei tohi kasutada käsipidurut

Talvel just ongi käsipidurit rohkem vaja. Kui see krdi ESP ainult ei torgiks oma nina vahele kogu aeg :cool:
que
Postitusi: 1405
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#16

R Dets 07, 2012 19:07

Kui juba käsipidurite peale jutt läks siis.. olen aastate jooksul kasutanud ainult paar korda :D
Siiamaani töötab nagu kellavärk :beer: ..ptui-ptui-ptui
Everyday Regular SAAB guy!
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#17

L Dets 08, 2012 13:07

Lgp. Härra, kujutad Sa ette ka mis juhtub käsipiduri kõikide detaildega kui nad terve talve ainult ühes asendis külma ja niiskuse käes seisavad.


Juba 6 a seisavad nii,talvel ei kasuta üldse ja suvel väga harva. Lisaks on ka kaitsvad kummilutid katki. Töötab ikka seni.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#18

L Dets 08, 2012 17:05

Lgp. Härra, kujutad Sa ette ka mis juhtub käsipiduri kõikide detaildega kui nad terve talve ainult ühes asendis külma ja niiskuse käes seisavad.
millise niiskuse käes talvele ta seisab?Probleem on siis kui on miinus graadid ja trossid jäätuvad ära, mingit niiskust talvel pole, kui on niiskus siis on nii soe et ei jäätu seal midagi, ja pidur toimib.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Vasta