1. leht 1-st

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: T Dets 04, 2012 13:27
Postitas MATU90
Probleem siis selline, et sai korra käsipidurit näpitud Klotsid või midagi oli vist jääs, ja ratas, rattad, korra blokeerusid, kui tulid loomulikul teel uuesti lahti mingi aeg, aga nüüd põlevad armatuuris need abs ja tcs off... Samas auto liigub, tagumised rattad liiguvad kah kenasti... Lõhkus mõne abs-i anduri ära?

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: T Dets 04, 2012 13:38
Postitas iisak
ABS-viga on ajus sees.
Kui süsteem korras on siis peaks ise ära kustuma.
Kurvem variant on,kui ABS-aju omadega õhtul.
Õnneks saab seda remontida.

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: T Dets 04, 2012 13:50
Postitas yllar
Kui tross pole korralik( laseb niiskust sisse) ei ole mõtet talvel käsipidurit näppida.

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: T Dets 04, 2012 21:15
Postitas MATU90
Kui tross pole korralik( laseb niiskust sisse) ei ole mõtet talvel käsipidurit näppida.

Õige ta on need tagumised otsmised kummilutid omadega õhtal, peabki nende pärast uued trossid panema? Või on mõni muu nupukas variant kuidas remontida? Harva on seda kässarit ikka tarvis

Aga probleem lahenes õnneks iseenesest, tuled kustusid lambist peale natukest sõitmist ära.

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: T Dets 04, 2012 21:35
Postitas 9-5LPT
Kui tross pole korralik( laseb niiskust sisse) ei ole mõtet talvel käsipidurit näppida.

Õige ta on need tagumised otsmised kummilutid omadega õhtal, peabki nende pärast uued trossid panema? Või on mõni muu nupukas variant kuidas remontida? Harva on seda kässarit ikka tarvis..

Mul probleem selles et väikese miinuse korral kipub käsipidur peale jääma, peab siis ka neid kummilutte vahetama, või mida teha annab? Praegu väldin kasutamist, aga üldises plaanis tuleb ikka korda teha..

Terv, Johannes

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: T Dets 04, 2012 22:28
Postitas kermo54
On ju olemas kõiksugu korrosiooni ja niiskuse vastu kaitsvaid kemikaale...

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: T Dets 04, 2012 22:45
Postitas konks222
Kui kummilutid juba katki, on läinud sodi juba trossi kõridesse. Kulutanud ära trossi otste peal oleva plastiku. Kui trossi vahetada ei raatsi osta jalgratta poest uued lutid ja venita peale. Aga neid tuleb rohkem osta, sest osad lähevad pealeajamisel katki. See muidugi niisugune poolenisti ka...ssi lappimine.

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: T Dets 04, 2012 22:56
Postitas MATU90
Selle jalgratta trossi luti peale poleks ise tulnudki, päris hea lahendus :beer: Aga mida sinna kõrisse veel lasta et libedam oleks, vaseliini :D ?

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: K Dets 05, 2012 8:13
Postitas Trionic
Korras trossi puhul sinna ei lasta midagi,kuna tross on teflonkattega.Lasta võidki teflon aerosoolmääret.

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: K Dets 05, 2012 12:45
Postitas D116
On ju olemas kõiksugu korrosiooni ja niiskuse vastu kaitsvaid kemikaale...
Oled neid kasutanud? On aitanud?
Kaheks päevaks võib olla aitab, aga pärast jälle jääb kinni.
Probleemi lahendus ikka uus tross või korrallik kasutatud.

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: K Dets 05, 2012 21:19
Postitas kermo54
Jah olen kasutanud ja aitavad(ei räägi suvalisest tanklast ostetud wd-40-st,vaid tööstuses kasutusel olevatest.)...loomulikult on õige tross ära vahetada,aga vahest pole see kõige otstarbekam....

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: R Dets 07, 2012 14:59
Postitas warum
Talvel ei tohi kasutada käsipidurut, eriti vanematel 9-5tel tüüp viga on ja kui juhtubki et kinni jääb siis aitab tagnt trosse loksutada saab ka lahti, aga jah parem mitte puutuda

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: R Dets 07, 2012 15:44
Postitas konks222
Lgp. Härra, kujutad Sa ette ka mis juhtub käsipiduri kõikide detaildega kui nad terve talve ainult ühes asendis külma ja niiskuse käes seisavad.

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: R Dets 07, 2012 15:57
Postitas heikiw
Käsipiduriga on ikka nii, et kui tahad, et ta korralikult toimiks, siis peab kogu aeg kasutama. Ise tõmban igaks parkimiseks-peatumiseks käsipiduri peale, lisaks käigu ka sisse. Trummelpiduritega oli Fordil küll see häda, et pikema seismise järel ei tahtnud maha tulla, eriti talvel.

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: R Dets 07, 2012 17:48
Postitas triibutu
Talvel ei tohi kasutada käsipidurut
Talvel just ongi käsipidurit rohkem vaja. Kui see krdi ESP ainult ei torgiks oma nina vahele kogu aeg :cool:

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: R Dets 07, 2012 19:07
Postitas que
Kui juba käsipidurite peale jutt läks siis.. olen aastate jooksul kasutanud ainult paar korda :D
Siiamaani töötab nagu kellavärk :beer: ..ptui-ptui-ptui

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: L Dets 08, 2012 13:07
Postitas yllar
Lgp. Härra, kujutad Sa ette ka mis juhtub käsipiduri kõikide detaildega kui nad terve talve ainult ühes asendis külma ja niiskuse käes seisavad.

Juba 6 a seisavad nii,talvel ei kasuta üldse ja suvel väga harva. Lisaks on ka kaitsvad kummilutid katki. Töötab ikka seni.

Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur

Postitatud: L Dets 08, 2012 17:05
Postitas warum
Lgp. Härra, kujutad Sa ette ka mis juhtub käsipiduri kõikide detaildega kui nad terve talve ainult ühes asendis külma ja niiskuse käes seisavad.
millise niiskuse käes talvele ta seisab?Probleem on siis kui on miinus graadid ja trossid jäätuvad ära, mingit niiskust talvel pole, kui on niiskus siis on nii soe et ei jäätu seal midagi, ja pidur toimib.