Head uut aastat!! :drink::drink:
Kas keegi oskab sellist probleemi kommenteerida?
Auto on 9-5 2,3 LPT, manuaal.
Kui sõidu ajal väga järsult gaas põhja vajutada, siis võib juhtuda, et pöörded hüppavad lakke (5-6T peale) ja jäävad sinna mõneks sekundiks vaatamata gaasipedaali vabastamisele. Justkui gaas kiiluks kuhugi kinni? Või/ja lahutab sidur end ära..? Või on viga turbos...?
Ei saa aru.. :fight:
Saabianti ytles, et on vahel harva midagi taolist kuulnud vaid 9000ndetel aga mitte 9-5tel. Ja et ei oska täisautomaatika tõttu kuidagi lihtsasti järgi ka vaadata.
Igatahes tänan soovituste/m6tete eest ette! :notworthy:
9-5 järsult kiirendades gaas kiilub kinni?
Suure poolt mainitud juhtum ka mul läbi elatud. Kuna tollel autol oli põhjust õhulugeja riket oodata, siis jõudsin juba õhulugeja remontimise/vahetamise aja kokku leppida. Kuni siis õhtul sõite lõpetades jäi "pedaali puudumise" anomaalia silma:)
Siinjuures ei ole ju tegemist pedaali kinnijäämisega.... :freak:
Ma pole küll mingi spetsialist Saabide vallas, kuid ehk on tegu varsti saba andva elektroonilise gaasiklapiga (ingl.keeles throttle body). See seadeldis on 9-5 üks järjekordseid nõrki kohti. :wall:
usun, et varsti vastab keegi palju teadlikum sinu postile
Ma pole küll mingi spetsialist Saabide vallas, kuid ehk on tegu varsti saba andva elektroonilise gaasiklapiga (ingl.keeles throttle body). See seadeldis on 9-5 üks järjekordseid nõrki kohti. :wall:
usun, et varsti vastab keegi palju teadlikum sinu postile
Seda peaks katsetama,süsteem on nii tundlik,et iga tõrge viib mootori "limp home" režiimi,kuna siin midagi sellist ei kirjeldata,oleks huvitav teada,mis siis tegelikult toimub.
"throttle body" maksab 9 kilo:wall:
"throttle body" maksab 9 kilo:wall:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: R Nov 04, 2005 16:52
- Asukoht:
- Auto:
Tänan kommentaaride eest. Muidugi võimalus 9T eek'u sellele "throttle body" vidinale kulutada, rõõmsaks ei tee. :wall:
Täpsustan, et gaasipedaal ise ei jää kinni (jalamatt ei puutu ka asjasse :P), küll aga ei tule pöörded enne ca 5 sekundi möödumist 5-6T pealt alla:wall: Kuna sõidan rahulikult, siis on seda juhtunud seni vaid mõnel korral - kui linnas nt.kolmanda käiguga järsult tahta kiirendada. Mingit "limp home" rezhiimi pole tulnud, kompuutri jaoks ilmselt seni justkui kõik korras. Sidur, mida ka algpostituses mainisin, pole kindlasti probleem.
Kas sellise asjaga puhul, tuleks spetsialistide arvates kohe Viking Motorsisse sammud seada, v6i on alternatiividele ka põhjust loota? :poke:
Täpsustan, et gaasipedaal ise ei jää kinni (jalamatt ei puutu ka asjasse :P), küll aga ei tule pöörded enne ca 5 sekundi möödumist 5-6T pealt alla:wall: Kuna sõidan rahulikult, siis on seda juhtunud seni vaid mõnel korral - kui linnas nt.kolmanda käiguga järsult tahta kiirendada. Mingit "limp home" rezhiimi pole tulnud, kompuutri jaoks ilmselt seni justkui kõik korras. Sidur, mida ka algpostituses mainisin, pole kindlasti probleem.
Kas sellise asjaga puhul, tuleks spetsialistide arvates kohe Viking Motorsisse sammud seada, v6i on alternatiividele ka põhjust loota? :poke:
Kolme tegija vahel on valida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989