9-5 järsult kiirendades gaas kiilub kinni?

Vasta
diskreetne
Postitusi: 3
Liitunud: R Nov 04, 2005 16:52
Asukoht:
Auto:

#1

T Jaan 03, 2006 16:14

Head uut aastat!! :drink::drink:

Kas keegi oskab sellist probleemi kommenteerida?
Auto on 9-5 2,3 LPT, manuaal.

Kui sõidu ajal väga järsult gaas põhja vajutada, siis võib juhtuda, et pöörded hüppavad lakke (5-6T peale) ja jäävad sinna mõneks sekundiks vaatamata gaasipedaali vabastamisele. Justkui gaas kiiluks kuhugi kinni? Või/ja lahutab sidur end ära..? Või on viga turbos...?
Ei saa aru.. :fight:
Saabianti ytles, et on vahel harva midagi taolist kuulnud vaid 9000ndetel aga mitte 9-5tel. Ja et ei oska täisautomaatika tõttu kuidagi lihtsasti järgi ka vaadata.

Igatahes tänan soovituste/m6tete eest ette! :notworthy:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

T Jaan 03, 2006 17:56

Mul jäi näiteks gaasipedaal mati serva taha kinni ükskord :)
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#3

T Jaan 03, 2006 19:44

Suure poolt mainitud juhtum ka mul läbi elatud. Kuna tollel autol oli põhjust õhulugeja riket oodata, siis jõudsin juba õhulugeja remontimise/vahetamise aja kokku leppida. Kuni siis õhtul sõite lõpetades jäi "pedaali puudumise" anomaalia silma:)
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#4

K Jaan 04, 2006 8:47

Siinjuures ei ole ju tegemist pedaali kinnijäämisega.... :freak:

Ma pole küll mingi spetsialist Saabide vallas, kuid ehk on tegu varsti saba andva elektroonilise gaasiklapiga (ingl.keeles throttle body). See seadeldis on 9-5 üks järjekordseid nõrki kohti. :wall:

usun, et varsti vastab keegi palju teadlikum sinu postile
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

N Jaan 05, 2006 6:48

Seda peaks katsetama,süsteem on nii tundlik,et iga tõrge viib mootori "limp home" režiimi,kuna siin midagi sellist ei kirjeldata,oleks huvitav teada,mis siis tegelikult toimub.

"throttle body" maksab 9 kilo:wall:
diskreetne
Postitusi: 3
Liitunud: R Nov 04, 2005 16:52
Asukoht:
Auto:

#6

N Jaan 05, 2006 14:37

Tänan kommentaaride eest. Muidugi võimalus 9T eek'u sellele "throttle body" vidinale kulutada, rõõmsaks ei tee. :wall:

Täpsustan, et gaasipedaal ise ei jää kinni (jalamatt ei puutu ka asjasse :P), küll aga ei tule pöörded enne ca 5 sekundi möödumist 5-6T pealt alla:wall: Kuna sõidan rahulikult, siis on seda juhtunud seni vaid mõnel korral - kui linnas nt.kolmanda käiguga järsult tahta kiirendada. Mingit "limp home" rezhiimi pole tulnud, kompuutri jaoks ilmselt seni justkui kõik korras. Sidur, mida ka algpostituses mainisin, pole kindlasti probleem.

Kas sellise asjaga puhul, tuleks spetsialistide arvates kohe Viking Motorsisse sammud seada, v6i on alternatiividele ka põhjust loota? :poke:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

N Jaan 05, 2006 22:54

Kolme tegija vahel on valida.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

N Jaan 05, 2006 22:57

Üks tegija on muidugi Trionic ise. Mine tema juurde.:thumb:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#9

N Jaan 05, 2006 23:04

Troostauto
VM
Anti

Terv.
Qdwin (harjutab bbkoodi kasutamist)
Vasta