Tere!
Mure siis järgmine: Avastasin täna hommikul , et mu autol ( Saab 9-5 2,3 T 125 kW 1999a ) väike õlitrips all. Kähku kähku läksin kapoti alla et uurida kas õli sees ( pool normi oli veel täiesti olemas ). Seega hakkasin uurima kust see tripsuke põhja alla saada võis, ei avastanud muud õlist kohta, kui parema ratta taga oleva põhja plastiku vahelt välja tilkumis koht.
Kuna ühtegi tõstukit/kanalit läheduses polnud ei tahtnud lume sees tungraua peale tõstetud auto alla ronida.
Niipalju siis veel et lihtsalt seistes õli ei tilgu, kohapeal käies aga küll ning siis tuleb ka üsna tugev õliving salongi. Samuti hakkas kompuuteri ekraanil põlema "TIME FOR SERVICE" hoiatus. Ei tea kas asjad seotud.
Tean, et autot läbi interneti ei paranda, aga siiski loodaks mõne abinõu saada , et mille kontrollimisest alusatada võiks, sest lähima Saabi asjatundjani on 150 km ja ega siin lähiümbruses niisama asjalikke remondimehigi pole.
Liikumisvahend aga ikka see sama Saab
NB: kes tahab enda pahat päeva minu peal välja elada siis andke tulla, peaksin isegi endale paar kurja sõna ütlema
Tänud juba kõikide heade nõuannete eest ette !
Küsija suu pihta ei lööda ehk järjekordne õlimure
Oli endalgi selline mure, mootor ohtralt õline ja aru ei saanud kust kohast pärineb täpselt.
Toimetasin siis järgnevalt;
puhastasin ja kuivatasin mootori õlist, surusin ilusad valged salfrätitupsud kohtadesse kust leket võimalikuks pidasin ja lasin mootoril minutikese käia, kohe oli pilt selge, et õlirõhuandur vigane.
Toimetasin siis järgnevalt;
puhastasin ja kuivatasin mootori õlist, surusin ilusad valged salfrätitupsud kohtadesse kust leket võimalikuks pidasin ja lasin mootoril minutikese käia, kohe oli pilt selge, et õlirõhuandur vigane.
Sain täna auto kanali peale, põhja plastik alt ära ja peale natukest uurimistööd sai selgeks, et vända simmer vigane, homseks uus tükk olemas ja auto taas liikumis võimeline jälle :)
Tänud kõikide soovituste eest ;)
Tegelt üks küsimus veel, millest see simmer katki minna võis? Tuulutus oli puhas iseenesest
Tänud kõikide soovituste eest ;)
Tegelt üks küsimus veel, millest see simmer katki minna võis? Tuulutus oli puhas iseenesest
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Simmer ei lähegi katki, lihtsalt aeg teeb oma töö. Ja halvimal juhul rikub rihmarattal oleval simmeri tööpinnal tekkinud soon ka järgmise simmeri.
Õlipumba tihend vaheta koos simmeriga kindlasti.
Õlipumba tihend vaheta koos simmeriga kindlasti.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Võin siis õelda mis mu mootorit vaikselt lõhkus: vända otsas oleva rihma rullikul ,väikese soonrihma jaoks, enne ketti , oli pragu sees.
Nüüd muidu otsin ka uut rullikut (varuosade foorumis päring) , et jh võite kirjutada mulle
Nüüd muidu otsin ka uut rullikut (varuosade foorumis päring) , et jh võite kirjutada mulle
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Võin siis õelda mis mu mootorit vaikselt lõhkus: vända otsas oleva rihma rullikul ,väikese soonrihma jaoks, enne ketti , oli pragu sees.
Nüüd muidu otsin ka uut rullikut (varuosade foorumis päring) , et jh võite kirjutada mulle
Nüüd muidu otsin ka uut rullikut (varuosade foorumis päring) , et jh võite kirjutada mulle
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...