mis oleks hea õli. hetkel täissünt.autoks 1999 125 kw
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
segane oled või,et kui odavamalt saan siis on mingi jama?mis ajast hind kvaliteeti määrab?Näide,sain gastrol edge 5w-40 4L remonditöökojast 40 euriga,kuigi poes oli sama õli üle 60 euri,kas mu ostetud õlis oli hoopis risso rapsiõli?Poehinnast saab alati odavamalt kui mõni tutvus olemas,see ei tähenda et kaup kehvem on
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Toetan siinkohal pva väidet. Ostsin isegi noname poest Mobil1 õli, et mootorsae ketiõlina kasutada. Maksis ta kusagi 60-100kr, mõned aastad tagasi. Peale talvel garaažis seismist oli kevadeks alles vaid tume kohupiim. Võta nüüd kinni, olen mina segane või keegi teine...
pistyk, igal asjal oma hind. On ka maaletooja hinnad, maaletoojaid palju pole ja kõik käib nende läbi.
Kui poe hind on odavam igasugu hulgihinnast - kas ei tekita küsimusi?
Mul tekkis küsimus siis, kui 0,5L juurdevalamise pärast hakkas õli kaduma. Vahetasin õli, 5L maksis üle 70 - ei kao enam.
Turbode hinnad algavad 500st - kas ma olen segane sest ei säästa 20 euri õli pealt?
Tegelt sama 45-50 eest tasub siis mingi lihtsam õli võtta, mis on garanteeritult see, mis kirjas.
Ja kas tasub Mobil/Castrol ostma - AR JTSsse läheb ainult 10-60, ja tegelt ainult Castrol. Keskuses pandi mulle kord Shell 10-60 (et neil on leping ja blablabla) - 1kkm pärast 1L põles ära, õli muutis täiesti s..taks ja vaatamata sellele et ma vahetasin Castroli vastu ja veel 500km Castroli vastu ja alati Castroli vastu auto surigi väga musta mootoriga. Et ikkagi Castrol/Mobil ja kõike teise tootjate reaga on vahe.
Vene foorumites on levinud naftakeemikute (neid on palju Venemaal) arvamus, et päris sünt õli teevadki ainult Mobil ja Castrol. Muu on peaaegu sünt saadud naftast palju odavamalt - sest ka hinnavahe.
Kui poe hind on odavam igasugu hulgihinnast - kas ei tekita küsimusi?
Mul tekkis küsimus siis, kui 0,5L juurdevalamise pärast hakkas õli kaduma. Vahetasin õli, 5L maksis üle 70 - ei kao enam.
Turbode hinnad algavad 500st - kas ma olen segane sest ei säästa 20 euri õli pealt?
Tegelt sama 45-50 eest tasub siis mingi lihtsam õli võtta, mis on garanteeritult see, mis kirjas.
Ja kas tasub Mobil/Castrol ostma - AR JTSsse läheb ainult 10-60, ja tegelt ainult Castrol. Keskuses pandi mulle kord Shell 10-60 (et neil on leping ja blablabla) - 1kkm pärast 1L põles ära, õli muutis täiesti s..taks ja vaatamata sellele et ma vahetasin Castroli vastu ja veel 500km Castroli vastu ja alati Castroli vastu auto surigi väga musta mootoriga. Et ikkagi Castrol/Mobil ja kõike teise tootjate reaga on vahe.
Vene foorumites on levinud naftakeemikute (neid on palju Venemaal) arvamus, et päris sünt õli teevadki ainult Mobil ja Castrol. Muu on peaaegu sünt saadud naftast palju odavamalt - sest ka hinnavahe.
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
kui oskad otsida saad odavamalt lihtsalt kui esimesest ettejuhtuvast poest ostes.Julgen väita,et saan turbo ka oluliselt odavamalt kui 500 eur ja kas ta sellepärast on jama?
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
pva nii Castroli, kui Mobili maaletoojaid on Eestis hetkel vähemalt 4. Ja hinnasõda mis käib on päris vägev. See, et kui on odavam siis kohe mingi võlts värk ei ole kohe kindlasti pädev arvamus. Hetkel on sinu jutt puhas jama. Ei tea kus see sinu võlts Mobil ja Castrol küll tehtud on siis? Kas sa ise töötad mingi maaletooja juures, et väidad, et poe hind on odavam igasugu hulgihinnast?
... Keskuses pandi mulle kord Shell 10-60 (et neil on leping ja blablabla) - 1kkm pärast 1L põles ära, õli muutis täiesti s..taks ja vaatamata sellele et ma vahetasin Castroli vastu ja veel 500km Castroli vastu ja alati Castroli vastu auto surigi väga musta mootoriga. Et ikkagi Castrol/Mobil ja kõike teise tootjate reaga on vahe...
Selle info põhjal, mille sa esitasid, mina küll ei julgeks väita, et just see 1500 km Shelliga selle mootori "väga mustaks" määris.
Aga üldiselt - selle asemel, et osta mõni eriti haibitud õli, ma pigem panustaks sellele, et õv välbad oleksid lühemad. Väheke teisest ooperist näide ... aga oma 4t kaherattalisel ma vahetan õli 10 tunni tagant. Ja nii mõnigi mees vahetab iga 3h tagant. Sest see on kõige odavam viis kulukaid mootoriremonte edasi lükata. (manuaal soovitab 15h või peale iga võistlust.)
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Castroli levib võltsitud, olen sattunu sellepeale:gun: klappid hakkasid häält tegema ja õli ruttu välja. Mõne saja km-iga oli mingi solk sees.
Peale seda kasutasin ainult Liqui Moly, ka väga tuntud firma. 45k km mida 9k Aeroga ära sõitsin 5aastaga, turbo ja mootor laiali ei lendanud, õlivahetus kah 7-8k km-i pärast.
Praegu Mobil ESP 5W-30, mis peaks väga hea olema diizel mootritele. http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil_1_ESP_Formula_5W-30.aspx
OT. Kus levivad ued turbot alla 500euri PISTYK:poke:
Peale seda kasutasin ainult Liqui Moly, ka väga tuntud firma. 45k km mida 9k Aeroga ära sõitsin 5aastaga, turbo ja mootor laiali ei lendanud, õlivahetus kah 7-8k km-i pärast.
Praegu Mobil ESP 5W-30, mis peaks väga hea olema diizel mootritele. http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil_1_ESP_Formula_5W-30.aspx
OT. Kus levivad ued turbot alla 500euri PISTYK:poke:
__In Boost We Trust__
Toetan Pva-d ja D116-t.
Võltsitud Castrol levis siin vahepeal päris usinalt.
Tähendab,pakend oli kastruli oma aga sisuks oli jumal teab mis s..t:wall:
-10`C juures muutus juba kleepuvaks tatiks :bs:
Võltsitud Castrol levis siin vahepeal päris usinalt.
Tähendab,pakend oli kastruli oma aga sisuks oli jumal teab mis s..t:wall:
-10`C juures muutus juba kleepuvaks tatiks :bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
AndresV, kui õli põleb ja kaotab omadusi, muutub ta mustaks sittaks. Pärast mootor on neid tükikesi täis.
Seda on lihtne saavutada, kui valada sisse õli, mis ei vasta nõuetele. Saabil töötemperaturid on madalad, rohkem muret teeb turbo.
Aga Alfa JTS mootorid tahavad ainult 10-60 - suuremat teist numbrit ma ei teagi, ja seda nõuavad ainult ///M ja JTS (ferrari jne ei tea :))
Seda on lihtne saavutada, kui valada sisse õli, mis ei vasta nõuetele. Saabil töötemperaturid on madalad, rohkem muret teeb turbo.
Aga Alfa JTS mootorid tahavad ainult 10-60 - suuremat teist numbrit ma ei teagi, ja seda nõuavad ainult ///M ja JTS (ferrari jne ei tea :))