Tere!
Palun abi:
2006. aasta 9-5 2.3t ei taha käivituda korralikult, starterit veab kaua, vahepeal nagu lubab ja saab korraks mootori käima, siis aga sureb kohe välja. Kui käivitamise ajal ja mõnda aega pärast seda veidi gaasi anda, siis jääb mootor käima. Kui mootor juba käib, on sõidu ajal kõik normaalne, vahele ei jäta, välja ei sure. Ka soojade ilmadega oli käivitamine üsna uimane, aga külmemate ilmade tulles on olukord hullemaks läinud.
Ehk oskab keegi pakkuda mis võiks võimalik põhjus olla?
9-5 käivitub raskesti
Jäi eelnevalt mainimata, et sooja mootoriga pole käivitamisel mingit probleemi. Kas süütekassetti jamaga ei peaks ka siis käivitamine raskendatud olema?
Igatahes, DIC vahetamiseks tuleb teenindusse pöörduda, ma eeldan? Kui suur väljaminek seal ees ootab umbes?
Igatahes, DIC vahetamiseks tuleb teenindusse pöörduda, ma eeldan? Kui suur väljaminek seal ees ootab umbes?
Aku on üsna uus. Küünlate seisukorda ei oska hetkel kommenteerida, kuid kas nende vea puhul ei peaks mitte sõidu ajal ka erinevust tunda olema?
Sai mõeldud ka kütusepumba vea üle, aga ka siis võiks pärast käivitamist mootori töö ebaühtlane olla - seda probleemi aga ei ole.
Sai mõeldud ka kütusepumba vea üle, aga ka siis võiks pärast käivitamist mootori töö ebaühtlane olla - seda probleemi aga ei ole.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kulla mees, kui sa masina küünalde seisukorda ei tea, siis jätaks muud asjad esialgu kõrvale.
ja kui sa neid esimese asjana yle ei vaata, siis järgmisena läheb di kah ja di hind võrreldes küünalde hinnaga on ikka karm. samas di vahetamine on lihtsam tunduvalt kui küünalde vahetamine. seega sinu valik!:)
ja kui sa neid esimese asjana yle ei vaata, siis järgmisena läheb di kah ja di hind võrreldes küünalde hinnaga on ikka karm. samas di vahetamine on lihtsam tunduvalt kui küünalde vahetamine. seega sinu valik!:)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kui pikad su sõidud päeval on? Kui lühikesed jupid tööle vms, kus mootor alles jõuab üles soojeneda ja siis jälle seisma jääb, siis aku lihtsalt ei lae. Mis aasta masin sul on? Minu 2004a masina kohta öeldi Troostis kunagi, et mul ongi nö "laisk" starter. Kui veel lisada lühikesed otsad linnas, siis saadki raskesti käivituva masina. Eelmine aasta tegin keset talve Renovaaris ühe 24h akulaadimise.
-
- Pealik
- Postitusi: 4255
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Mul on samuti auto ostust saadik (~2 aastat juba) külmalt käivitamine uimane. Aku on korralik, küünlad samuti.
Kui juba käima on läinud ning teistkordselt proovida - läheb hõlpsamalt Kas mitte pole nii, et starter peab mingi x-aeg käiama kuna õli surve on vaja üles saada :freak:
Saab 9-5 Aero, 2003 :drive:
Kui juba käima on läinud ning teistkordselt proovida - läheb hõlpsamalt Kas mitte pole nii, et starter peab mingi x-aeg käiama kuna õli surve on vaja üles saada :freak:
Saab 9-5 Aero, 2003 :drive:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Endal on samuti 9-5 Aero elu aeg külmast peast üsna aeglaselt kerinud ja pikka meelitamist tahtnud, s.h. kunagi tutikana. Hetkel samuti uhiuus Bosch Silver aku, hiljuti vahetatud küünlad ja külmkäivitus ikka pikk ja uimane. Samas on ta lõpuks alati käima läinud.
Mul on samuti auto ostust saadik (~2 aastat juba) külmalt käivitamine uimane. Aku on korralik, küünlad samuti.
Kui juba käima on läinud ning teistkordselt proovida - läheb hõlpsamalt Kas mitte pole nii, et starter peab mingi x-aeg käiama kuna õli surve on vaja üles saada :freak:
Saab 9-5 Aero, 2003 :drive:
See on hea küsimus. Ootaks ka targematelt kommentaari selle õlisurve kohta.
Kuigi, teemaalgataja probleem on veidi teine. Tal ju nimelt puterdab käima minnes ja ei taha alati minna.
Tundub, et probleem oli siiski akus, vana aku pealt eile õhtul käima ei saanudki, aga uue akuga läks hommikul ilusti. Sai ka küünlad ära vahetatud igaks juhuks. DI-kasseti siseküljel oli väike mikromõra, kas selle pärast peaks muret tundma?
Tänud igatahes kõigile, kes aitasid!
Tänud igatahes kõigile, kes aitasid!
Minu kogemus 9-5 aeroga - külmalt peab ikka mingi 3 sekundit käiama, siis läheb. AGA kui annan korraks (alla sekundi) starterit, siis ootan mõne hetke, süüde sees, ja siis uuesti käivitan - läheb pmst sama kiiresti, kui sooja mootoriga. Ehk siis 1-1,5 sekundiga.
Mingi aastajagu tagasi see auto kippus külmalt kuidagi puterdama - esimene sekund-poolteist peale käivitumist. Ja vahel juhtus ka seda, et suri lausa välja. Aga seda pole ammu olnud, mingi imeline tervenemine? :freak:
Mingi aastajagu tagasi see auto kippus külmalt kuidagi puterdama - esimene sekund-poolteist peale käivitumist. Ja vahel juhtus ka seda, et suri lausa välja. Aga seda pole ammu olnud, mingi imeline tervenemine? :freak: