Kiirendus....

Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#26

K Jaan 16, 2013 22:08

Ise ei saa aru, kuidas Strut Bar ja madalad vedrud saavad otsekiireendust mõjutada :freak:

SAABi automaat käigukastidesse ei panda diffri lukke :wise:

Automaat käigukastid isegi 100% samasugustel autodel käituvad erinevalt. See sõltub juhtide sõidustiilidest viimasel ajal.
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#27

K Jaan 16, 2013 22:35

Lihtsam on kohvipaksu pealt ennustada kui minna ja kastide ylekandeid v6rrelda. Alusta sellest. Vaevalt et 2.0 ja 2.3 täpselt sama kast on.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#28

K Jaan 16, 2013 22:47

Minu mäletamist mööda olid need 4-käigulised(kuni 2001) kõik ühe ülekandega. Sama peaks kehtima ka 5-käigusliste(alates 2002) kohta.
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#29

K Jaan 16, 2013 22:50

Selge, ei teadnud et neil k6ik sama on. Saab on ikka uskumatu...
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#30

K Jaan 16, 2013 22:55

Ega ma nüüd päris 100% kindel pole... Hetkel liiga laisk, et WISist asi järgi uurida.

EDIT: Laiskus läks korraks ära

4-käiguline
1998-2001 9.21 5.27 3.50 2.51 10.09
Aasta, 1.käik, 2.käik, 3.käik 4.käik, Rallikäik

5-käiguline
2002 - 2002 2,44 11,64 7,31 4,78 3,23 2,48 7,89
2003 - 2010 2,44 11,36 7,40 4,83 3,27 2,48 12,48
Aasta, differ, 1.käik, 2.käik, 3.käik 4.käik, 5.käik, Rallikäik
werc
Postitusi: 29
Liitunud: T Dets 04, 2012 11:24
Asukoht:
Auto:

#31

N Jaan 17, 2013 8:38

Kui stendis ei ole käinud, siis kust sa võtad need KW ja NM numbrid?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#32

N Jaan 17, 2013 8:41

Minu mäletamist mööda olid need 4-käigulised(kuni 2001) kõik ühe ülekandega. Sama peaks kehtima ka 5-käigusliste(alates 2002) kohta.

Ei ole kõik sama,alustades turbiinidest ja... .
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#33

N Jaan 17, 2013 11:38

Kas mõlemal autol olid ka samad turbod?
Regular Saab Guy
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#34

N Jaan 17, 2013 13:23

Minu mäletamist mööda olid need 4-käigulised(kuni 2001) kõik ühe ülekandega. Sama peaks kehtima ka 5-käigusliste(alates 2002) kohta.

Ei ole kõik sama,alustades turbiinidest ja... .



Ma arvan ka et vähemalt aerodel peaks olema kiiremad kastid kui tava LPT-del.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
kermo54
Postitusi: 74
Liitunud: T Apr 04, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#35

N Jaan 17, 2013 18:31

Kw. ja nm. on võetud softi järgi mis ecu-le kirjutati(loomulikult ei ole see 100%täpne)

Turbod on erinevad 2-sel mitsu ja 2.3 orginaal

kermo54
Postitusi: 74
Liitunud: T Apr 04, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#36

N Jaan 17, 2013 18:31

Kw. ja nm. on võetud softi järgi mis ecu-le kirjutati(loomulikult ei ole see 100%täpne)

Turbod on erinevad 2-sel mitsu ja 2.3 orginaal

Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#37

N Jaan 17, 2013 19:28

Mitsu võib ju ka originaal olla ...
kermo54
Postitusi: 74
Liitunud: T Apr 04, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#38

R Jaan 18, 2013 11:49

seda küll,aga mõlemad masinad olid algselt lpt.

D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#39

R Jaan 18, 2013 13:10



Turbod on erinevad 2-sel mitsu ja 2.3 orginaal


Kui 2.0 Mitsu turbo ja 2.3 väiksem Garrett, siis kõik selge :)
__In Boost We Trust__
kermo54
Postitusi: 74
Liitunud: T Apr 04, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#40

R Jaan 18, 2013 18:38

Niiet minu mõte suurema lag-i ja ülekande võimekuse kohta võib paika pidada?

Vasta