Mootor suitseb ja imelik helin
tervist!
Pole juba pikemat aega mingit muret ja täna siin jälle üks mure...milles viga?
Käivitasin mootori, käima läks ilusti ei midagi erilist.
Mootor soojenes, alustasin sõitmist, sain liigutud kuskil 20 m siis kostus mootorist imelikud mütsud, intervalliga kuskil 2 sek. Ja hakkas tagant suitsu välja ajama, sellist imelikku musta valget ja kõik segamine.polnud suitsul sellist kindlat värvi. Ja hakkas ka vilkuma korraks õli tuli, ning hoiatus mätguanne, ning kustus jälle ära...Sõit katkestatud liigutud vaikselt tagasi omale kohale, aga viga ikka sama. käivitub ideaalselt, suits tuleb ohtralt, pöörded üle 2600 ei lähe ja mütsumine kostub ikka eest. mütsumise piirkond on õhufiltri juures kus roolivõimendi pump ja rullid asuvad. MIlles viga. Kas võib karterituulutuses viga olla või milles?
Tänan!
Autoks Saab 9-5 2.0 110 kw 1997 aasta
Pole juba pikemat aega mingit muret ja täna siin jälle üks mure...milles viga?
Käivitasin mootori, käima läks ilusti ei midagi erilist.
Mootor soojenes, alustasin sõitmist, sain liigutud kuskil 20 m siis kostus mootorist imelikud mütsud, intervalliga kuskil 2 sek. Ja hakkas tagant suitsu välja ajama, sellist imelikku musta valget ja kõik segamine.polnud suitsul sellist kindlat värvi. Ja hakkas ka vilkuma korraks õli tuli, ning hoiatus mätguanne, ning kustus jälle ära...Sõit katkestatud liigutud vaikselt tagasi omale kohale, aga viga ikka sama. käivitub ideaalselt, suits tuleb ohtralt, pöörded üle 2600 ei lähe ja mütsumine kostub ikka eest. mütsumise piirkond on õhufiltri juures kus roolivõimendi pump ja rullid asuvad. MIlles viga. Kas võib karterituulutuses viga olla või milles?
Tänan!
Autoks Saab 9-5 2.0 110 kw 1997 aasta
Sealt leiab alati õli ja tavaliselt mitte vähe. Karterituulutusest tulevad õliaurud lastakse ju täpselt turbo sisendisse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
ok...aga voolikut pole lahti võtnud aga üks mees katsus natsa see kummi voolik mis mootori ülevalt jookseb siis seal tekib ilge vaakum et tõmbab lausa kummi lohku millest see tuleb nagu kuskil oleks mingi tükk ees...Õhtul tuleb kohalik diagnostik ja lükkab arvuti taha eks siis olen äkki targem ja kui ei siis auto tallinnapoole kuskile teenindusse..aga loodan et saab siin niipalju tehtud et sõita annab
Turbo häving on tagajärg mitte põhjus :wise:
Kui see voolik kokku tõmbab siis on ilmselgelt karterituulutus umbes.
PS: juhul muidugi kui ma õigesti aru sain mis voolikust jutt käib:eureka:
Kui see voolik kokku tõmbab siis on ilmselgelt karterituulutus umbes.
PS: juhul muidugi kui ma õigesti aru sain mis voolikust jutt käib:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Ma just paigaldasin enda autole karterituulutuse kit i ,ostsin Tartu Carringust 74 euri Saabi orig osa.
Kui kõik sujub on paigaldus 20 min aga soovitan teha ka klapikambrikaane puhastuse koos tihendi vahetusega.
Kui kõik sujub on paigaldus 20 min aga soovitan teha ka klapikambrikaane puhastuse koos tihendi vahetusega.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
pane uus kit 85 euri vikingist , õli ja küünlad, võta netist joonis ja pane ise peale. Väga lihtne töö tegelikult.
Poolt :thumb: Uued asjad ikka ... Vanad on pehmod ... väljast võib olla ok, aga seest täiesti närakad ... ja võib olla ka miski vana versioon asjast üldse :)