Palju võtab kütust Saab 9-5 Griffin 3.0 V6 147 kW ?

Vasta
egonr
the man
Postitusi: 99
Liitunud: N Veebr 26, 2004 11:57
Asukoht:
Auto:

#1

L Veebr 28, 2004 12:44

Ma olen täielik võhik saabide alal, nii et palun mitte ärrituda:

Mind nagu huvitab palju selle aparaadi reaalne kütusekulu on linnas ja palju maanteel. On see vahe suur 2.3 mootoriga?

Mida see Griffin tähendab ...?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

L Veebr 28, 2004 13:48

Griffin tähendab teatud varustusastet(9-3,9-5 puhul Opeli V6 mootorit.Meie
turul on ostjateks enamasti venelased.Mootor ise on saksa toodangule
tüüpiliselt kõrgeid pöördeid armastav.2,3t või T on oluliselt reipama mine-
kuga ja palju remontijasõbralikumad.Bensukulu enam-vähem võrdne,või
veidi 2,3 kasuks.
egonr
the man
Postitusi: 99
Liitunud: N Veebr 26, 2004 11:57
Asukoht:
Auto:

#3

L Veebr 28, 2004 14:03

ma olen nagu ullu dilemma ees ... tahan uut autot alates '98 aasta ja ma mõtlesin et see võiks olla saab ... Mille järgi valida jne ma ei tea absoluutselt ... eelmise auto ostsin ullult kiiresti ja põrusin ... :( seekord otsi kaua ja mõtlen asja läbi ... mingi hetk ma kirjutan sellise kavala programmi, mis tõmbab kõik saabi kuulutused auto24 st ja brc ja soovist ja kuldsest börsist andmebaasi ... siis on hea valida :)

Tegin järelduse et griffin on sitt valik :D
Urmas
Postitusi: 37
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:20
Asukoht:
Auto:

#4

L Veebr 28, 2004 18:38

Vahest mõtleksid näiteks 9-5 Aero peale!;)
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#5

P Veebr 29, 2004 17:27

Algselt postitas: Trionic
Griffin tähendab teatud varustusastet(9-3,9-5 puhul Opeli V6 mootorit.Meie
turul on ostjateks enamasti venelased.Mootor ise on saksa toodangule
tüüpiliselt kõrgeid pöördeid armastav.2,3t või T on oluliselt reipama mine-
kuga ja palju remontijasõbralikumad.Bensukulu enam-vähem võrdne,või
veidi 2,3 kasuks.


tre...

kuidas aga on vastupidavus sellisel mootoril, 9-5 99a.?
või oleks ikka kasulikum 2,3 ecopower osta, 2,0 ei tahaks kuna see natuke nõrgaks jääb!
3,0 V6 jällegi sellest hea et siis tagatud täis varustus...nii et nüüd ei teagi kumba valida!!!
egonr
the man
Postitusi: 99
Liitunud: N Veebr 26, 2004 11:57
Asukoht:
Auto:

#6

P Veebr 29, 2004 17:32

mina opeli mootorisse ei usu ... :P
egonr
the man
Postitusi: 99
Liitunud: N Veebr 26, 2004 11:57
Asukoht:
Auto:

#7

P Veebr 29, 2004 19:40

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=52128

kui see alles on kui ma ostma hakkan ... võtaks kohe ära ...
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#8

P Veebr 29, 2004 21:34

Algselt postitas: egonr
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=52128

kui see alles on kui ma ostma hakkan ... võtaks kohe ära ...


ilus. aga ma just tahaks seda V6 osta...
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#9

E Mär 01, 2004 15:28

olen pärit samast paadist - st sain eelmisega mööda näppe ja nüüd otsisin hoolega, mida osta. Peale pikka netis tuhnimist võin öelda et seda V6 kiruvad kõik kokkupuutunud rahvusest ja nahavärvist olenematult. Kui suudad siis ära muuda seda endale kinnisideeks vaid vali 2,3 T - see on pidu!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

E Mär 01, 2004 21:26

Kui sõita peale 2,3T -d V6-ga ei saa hästi aru kuhu sattunud oled,ta kurat
on nii laisk ja uimane,elu tuleb sisse 5000rpm.juures...
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#11

T Mär 02, 2004 19:51

Algselt postitas: Trionic
Kui sõita peale 2,3T -d V6-ga ei saa hästi aru kuhu sattunud oled,ta kurat
on nii laisk ja uimane,elu tuleb sisse 5000rpm.juures...


sa mõtled aero varianti või, see muidugi liigub ikka kõvasti paremini...aga see 2,3 ecopower vist sama kiire kui 3,0 V6...no andmed vähemalt näitavad seda!
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#12

T Mär 02, 2004 21:04

Algselt postitas: MaxPower
sa mõtled aero varianti või, see muidugi liigub ikka kõvasti paremini...aga see 2,3 ecopower vist sama kiire kui 3,0 V6...no andmed vähemalt näitavad seda!


jutt olnud mootorist 2,3T , ecopoweri tähistuseks oleks 2,3t

2,3T on igati jõulisema veoga kui 3,0V6. Viimase ainsaks eeliseks on veits ühtlasem-sujuvam käik.
Antud näite puhul on 2,3 turbomootorite puhul eeliseks veel asjaolu, et maksimaalne pöördemoment tuleb kätte päris madalatel pööretel (2,3t puhul oli see vist 1800p/min, kui mu mälu mind ei peta), seega ei pea auto liikvelhoidmiseks kogu aeg pöördeid põhjas hoidma;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

T Mär 02, 2004 22:50

Pidasin silmas 2,3t.Aeroga pole üldse midagi mõtet võrrelda.Tehakse ka
2,3T see jääb sinna esimeste vahepeale ja kõikidele turgudele seda ei
pakuta.
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#14

T Mär 02, 2004 23:38

aga kui nüüd tagasi tulla V6 juurde, siis kuidas oleks tema töökindlus, kui see "opel" ikka väga kehv on, eks siis tuleb otsida mõni 2,3-ne...kuigi korralikku ja hea hinnaga suht raske leida!!!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

K Mär 03, 2004 6:29

Opel teeb väga häid mootoreid,ainus viga on pidev võitlus leketega.
V6 hooldus loomulikult ka kallim.Suurim väljaminek on kindlasti hammas-
rima vahetus,koos oma kümne juht-ja pingutusrulliga.Probleeme töökind-
lusega pole rohlem,kui R4-l,lihtsalt tundub mõttetu hankida suurem ja
raskem mootor,mis käib edasi tuntavalt uimasemalt,kui Saabi enda omad.
Tehasevennad suhtusid üpris irooniliselt neisse USA turu poolt nõutud
vidinatesse(topsihoidjad,V6,diisel jne.)
Aga Saab jääb ikka Saabiks,hoopis nukram oleks hankida 1,8 Sportsedan,
vabalthingava opeli konega.
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#16

K Mär 03, 2004 11:24

Algselt postitas: Trionic
Opel teeb väga häid mootoreid,ainus viga on pidev võitlus leketega.
V6 hooldus loomulikult ka kallim.Suurim väljaminek on kindlasti hammas-
rima vahetus,koos oma kümne juht-ja pingutusrulliga.Probleeme töökind-
lusega pole rohlem,kui R4-l,lihtsalt tundub mõttetu hankida suurem ja
raskem mootor,mis käib edasi tuntavalt uimasemalt,kui Saabi enda omad.
Tehasevennad suhtusid üpris irooniliselt neisse USA turu poolt nõutud
vidinatesse(topsihoidjad,V6,diisel jne.)
Aga Saab jääb ikka Saabiks,hoopis nukram oleks hankida 1,8 Sportsedan,
vabalthingava opeli konega.


see on hammasrihmaga või, ma mõtlesin et kõik uuemad saabid ikka ketiga...oi krt siis küll jama, aga mis see hammasrihma vahetus muidu maksab? Siis teab palju auto hinnast alla kaubelda kui peaks ostuks minema!!!
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#17

K Mär 03, 2004 13:59

Algselt postitas: egonr
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=52128

kui see alles on kui ma ostma hakkan ... võtaks kohe ära ...



Käisin selle isendiga sõitmas ja ega eriti ei sümpatiseerinud.
Seest väsinud ja kuna toodud Belgiast, siis mootor elektrooniliselt töödeldud, st 125kW asemel 120kW. Sealse maksusüsteemi sünnitis... ;)

Ise valisin endale 2001 2,3t ja olen pidevalt :D..kuigi tahaks 2,3T!!
egonr
the man
Postitusi: 99
Liitunud: N Veebr 26, 2004 11:57
Asukoht:
Auto:

#18

K Mär 03, 2004 15:42

smargus sul võib täitsa õigus olla pilt enne talve tehtud järelikult kaua seisnud järelikult mingi häda küljes ja keegi pole tahtnud ...:)
vunts
Postitusi: 2
Liitunud: N Mär 04, 2004 15:24
Asukoht:
Auto:

#19

N Mär 04, 2004 15:31

Hmm,käisin ise ka sellega belglasega sõitmas,tavaline kasutatud auto, ei ütleks et niiväga väsinud nagu siin kirjutati.Selle raha eest on autot küllaga kes tahab rahulikult ja ökonoomselt kulgeda.Aga mulle meeldib lihtsalt kolmene power.Muideks talvel paljud autod seisavadki.
egonr
the man
Postitusi: 99
Liitunud: N Veebr 26, 2004 11:57
Asukoht:
Auto:

#20

N Mär 04, 2004 15:52

Räägi palun lähemalt sellest autost. Mis silma jäi ja mis head oli?
vunts
Postitusi: 2
Liitunud: N Mär 04, 2004 15:24
Asukoht:
Auto:

#21

N Mär 04, 2004 16:16

Tavaline kasutatud Saab.Sõitis normaalselt.Teisele on raske soovitada,aga mulle jättis suht sümpaatse mulje.
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#22

R Mär 05, 2004 12:01

Kas keegi oskab kommenteerida olukorda, kus 9000 2,3 T algses tehnilises passis on auto mudeliks märgitud CS, samas aga tehnilise kirjanduse alusel http://www.saabnet.com/tsn/models/1996/
saab see olla ainult CSE
Kuna autol olid ostes kirjad valdavalt pihta pandud on tema identifitseerimine probleemne
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#23

R Mär 05, 2004 14:29

Luukpära 9000 mudelitähis oli kuni 1991 (kui õieti mäletan) CC (nn. Combi Coupe)
Sedaankerega 9000 mudelitähis on CD
Alates 1991 (taaskord, kui mu mälu mind aastaarvu suhtes alt ei vea) toodetud 9000 (madala esitulega) on mudelitähisega CS (nn. Combi Sedan)
E täht mudelitähises (näit. CSE/CDE) näitab lihtsalt veidi ägedama varustustasemega isendit (näituseks ACC, armatuuri puitimitatsioon, teine kompuuter, udutuled jne. standardis).
Erinevatel turgudel, kusjuures, võib see lisavarustus tugevalt erineda. (Amide juures - saabnet seal baseerub, on nägemus E varustustasemest hoopis teine kui Euroopas ja ka pakutavate mootorite valik on veidi erinev)

Identifitseerimiseks VIN koodi alusel vaata:
http://www.saab9000.com/information/vin.php
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#24

R Mär 05, 2004 14:48

Tänud, asi selgus hetkega!
haints
Postitusi: 12
Liitunud: N Mai 13, 2004 7:39
Asukoht:
Auto:

#25

N Mai 13, 2004 7:44

Osta 9-5 Aero ja naudi
250 hobujõudu ja oma võimsuse kohta VÄGA ökonoomne.
Tahaks isegi aga raha nabib, olen vaid proovida saanud ja luban, et sa ei kahetse (kui just konkreetsel autol mingied vigu pole)
Vasta