9-5 98a ACC
Hiljuti hakkas alles silma, et ACC lülitab seisma jäädes õhu siseringluse ise sisse ja liikudes välja. Olen veel täheldanud, et mingitel kellaaegadel seda ei juhtu... või oleneb see hoopis temperatuurist. Ühesõnaga googeldasim mis ma googledasin aga konkreetset vastust ei leidnud. Oskab keegi kommenteerida mis värk selle siseringlusega AUTO reziimis toimub?
Minu kogemus näitab, et jahutava konditsioneeri töö effektiivsemaks muutmise tarbeks läheb ACC siseringile automaatreziimis ainut eriti palava-päikeselise ilmaga. Ise panen käsitsi ka muudel juhtumitel siseringi peale juhul kui konditsioneer töötab, et salongiõhk puhtam oleks linnaliikluses. Kui jahutavat konditsioneeri ei kasuta, tuleks alati sisering välja lülitada, et vältida udu tekkimist klaasidele.
Kas kalibreerimine on tehtud ACC-le?
Kas kalibreerimine on tehtud ACC-le?
on tehtud. praegu loomkatsete tulemus näitab seda, et kui töölt lahkun (hetkel pole teab mis palavad ilmad) siis viskab siseringluse peale kui auto peatub, lülitab välja kui sõidan. väga efektiivne, et ära hoida ummikutes vingugaasi pääsemist salongi. õhtuti aga ta seda ei tee (ilm kipub praegu temperatuuri mõttes samasse kanti jääma)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
See on acc plokist sätitav (sisse välja lülitatav) funktsioon, et ummikus esimese mehe sumpsist toss Sulle otse tuppa ei tuleks.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
mulle kah palun üks pikem ACC-viide või lausa jutt :)
hädasid on justkui mitu, aga mis neid ikka kirjeldada - võimalik, et probleemi põhjuseks on, et rooli ja istme vahel ei sprecheta Betriebsanleitungi keelt :D
(ja olgem ausad - ACCga suhtlemine ei ole just loogilisim tegevus...)
hädasid on justkui mitu, aga mis neid ikka kirjeldada - võimalik, et probleemi põhjuseks on, et rooli ja istme vahel ei sprecheta Betriebsanleitungi keelt :D
(ja olgem ausad - ACCga suhtlemine ei ole just loogilisim tegevus...)
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Midagi niisugust...
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
aitäh.
sain oma ACC koode puhuma (moto käima, seejärel "OFF" ja "Auto" üheaegselt alla ja ehk ka hoida tiba. Nii.):
koodiseletused leiab sealt. Mul:
08 ehk "Stepping motor, air-mixing flap LH /RH, loose flap". Vast siin foorumiski kirjeldatud plastihävinemine. Kas kummalgi pool peaks temp kehvemini reguleeruma ja see on pool, mida uurida?
21 ehk "Direct current motor, air recirculation flap B+ open circuit or shorted to ground". See seletab vist siseringluse mitterakendumise? Pikalt hoides lülib küll ACC Speed Control ja normal vahel, ringluskujutist aga süttima ei saa. Põhjusest annab vast väike kruvikaviibutamine aimu.
plastvigurite skeeme-pilte jagab guugel lahkelt - küllap need üles leiab, lahti ja aru saab.
sain oma ACC koode puhuma (moto käima, seejärel "OFF" ja "Auto" üheaegselt alla ja ehk ka hoida tiba. Nii.):
koodiseletused leiab sealt. Mul:
08 ehk "Stepping motor, air-mixing flap LH /RH, loose flap". Vast siin foorumiski kirjeldatud plastihävinemine. Kas kummalgi pool peaks temp kehvemini reguleeruma ja see on pool, mida uurida?
21 ehk "Direct current motor, air recirculation flap B+ open circuit or shorted to ground". See seletab vist siseringluse mitterakendumise? Pikalt hoides lülib küll ACC Speed Control ja normal vahel, ringluskujutist aga süttima ei saa. Põhjusest annab vast väike kruvikaviibutamine aimu.
plastvigurite skeeme-pilte jagab guugel lahkelt - küllap need üles leiab, lahti ja aru saab.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
See on acc plokist sätitav (sisse välja lülitatav) funktsioon, et ummikus esimese mehe sumpsist toss Sulle otse tuppa ei tuleks.
Kasulikku lugemist. Küsiks veel ka sellist asja, et kui on kõik siseringluse peal, aga esimese mehe-naise sumpsi toss tungib ikkagist tuppa, mida siis vahetama peab? Salongiõhu filter? Või ei sulgu mingid labad korrektselt?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Esimese variandina pakuks, et vaheta rida või hoia pikivahet :eureka:
Edit: Kalibreerimine peaks siis ka midagi näitama...
Edit: Kalibreerimine peaks siis ka midagi näitama...