Saab 9-5 98-05 vastupidavus
Mina ostsin auto mis oli sõitnud 250 000 km, lasin mootoris asjad ära vahetada ja siiamaani on veel raha kulunud õli ja kässari klotsidele. (Mootori remont ei tulnud üllatusena.)
Vigasi, mille üle vinguda, leiaks kindlasti. Aga kuna sõitmist ei sega, siis ei pea ka väga suureks probleemiks. Lihtsalt mõned elektrilised lisad mida oleks vaja putitada. Ajapuudesest lihtsalt ei ole aega olnud.
Vigasi, mille üle vinguda, leiaks kindlasti. Aga kuna sõitmist ei sega, siis ei pea ka väga suureks probleemiks. Lihtsalt mõned elektrilised lisad mida oleks vaja putitada. Ajapuudesest lihtsalt ei ole aega olnud.
200 000 km ei ole veel täis aga ehk on abiks. Viimase 6 aasta jooksul (ehk alates ostutehingust) on lisaks tavapärastele veermikutöödele külge pandud kõhutuulekitt, uus välistemp.andur, ABS-i aju ja ukseklaasi rullikud. 10k km välba peale tuleb peale kallata ~1,5 L õli ehk siis päris korras asjad ei ole. Ülehomme plaanin küünlad ära vahetada.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Tekib küsimus miks sa selle teema siia üldse tegid kui oled kasutajate teemad läbi lugenud? Mis sellel volvos siis nii erilist on? Standard hädade nimekiri on pikk ja minu arust jupid ka kallimad, osta on ehk pisut odavam. Juhitavuse poolest on Saab igas olukorras parem, volvoga manööverdamine on omaette ooper. Seniks aga edu!
Samas need 1000-1500€ autod on üldjuhul ka ära rööbatud ehk romud. Sealt ei saagi midagi paremat tahta. Ja seda kõigi autode kohta. Harva saab sellise hinna eest mõne korralikuma auto.
Enda omal 267k ees ja siiani vahetanud sillajupid ja õlivahetus.
Enda omal 267k ees ja siiani vahetanud sillajupid ja õlivahetus.
Minul küll ka odomeetri järgi 200K veel täis ei ole aga aasta jooksul vahetanud kuluvaid sillaosasid, 2X õli, mõned pirnid armatuuris, kohandanud sumpsi, ventika harjad, ühe vigase rihmaratta, mis ka simmeri ära lõhkus. Üldiselt 30K 1999 aasta masina kohta väga vähese remondiga. Enne oli turbo vahetatud ning mootorgi remondi läbinud.
Aga üldiselt kui auto on 10 aastat vana ja maksab 1000 euri siis olgu ta Saab, Alfa või vastupidav Toyota - Mina seda masinat ei ostaks, sest ilmselge on see, et korras ta väga ei ole.
Saabi foorumis on rohkem "katkiseid autosid" kuna näiteks VW Golf on nii lollikindel auto, et iga mees suudab selle kodus kruvikeerajaga ära parandada, ning lisaks on ka populaarsematel markidel foorumeid niipalju rohkem, et "katkised masinad" lihtsalt hajuvad foorumite peale ära.
Ei taha õelda et Saab lihtne auto oleks, aga kui ise oma Saabi eest natuke rohkem hoolt kanda, siis ole mureta, Sinu Saab kannab Sinu eest ka väga hästi hoolt ja pakub suurimat sõidumõnu mida eesti teedel kogeda.:love:
Aga üldiselt kui auto on 10 aastat vana ja maksab 1000 euri siis olgu ta Saab, Alfa või vastupidav Toyota - Mina seda masinat ei ostaks, sest ilmselge on see, et korras ta väga ei ole.
Saabi foorumis on rohkem "katkiseid autosid" kuna näiteks VW Golf on nii lollikindel auto, et iga mees suudab selle kodus kruvikeerajaga ära parandada, ning lisaks on ka populaarsematel markidel foorumeid niipalju rohkem, et "katkised masinad" lihtsalt hajuvad foorumite peale ära.
Ei taha õelda et Saab lihtne auto oleks, aga kui ise oma Saabi eest natuke rohkem hoolt kanda, siis ole mureta, Sinu Saab kannab Sinu eest ka väga hästi hoolt ja pakub suurimat sõidumõnu mida eesti teedel kogeda.:love:
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Oleneb tehtavatest töödest. http://www.autoosad.ee/ on võimalus ka hea hinnaga juppe saada. Kui ise viitsid teha ja väheke mõistust on, siis foorumist saad palju juhtnööre, kuidas ise ära vahetada jupp aga isiklikult lasen töökojas jupid ära vahetada kuna pole endal tööriistu ja tunduvalt mugavam on auto õlivahetuseks töökotta viia, kui ise tegeleda pärast vana õli utiliseerimisega.
Regular Saab Guy
Kui 20 kraadises pakases autoga starditakse 30 sek peale käivitamist nagu ringrajal või mõõdetakse sõiduauto amfiibiomadusi siis muidugi pannakse proovile auto vastupidavus. Kuid ei SAAB ega VOLVO ega ka enamus teiste sõiduauto tootjate loomingut kesta mittesihipärast ja hoolimatut kasutamist. Ei ostnud küll 200000 + sõitnud autot kuid nüüdseks üle 200000 SAAB veerenud ja ei kolise kett ega lagune muidu. Vajalikud hooldused ja "saabispetside" poolt enamus soovitatud kulunud detaile õigeaegselt vahetatud ja veeretab IKKA SEE SAMA KEHV GARRETI TURBO ga varustatud 2.3 l mootor autot edasi. Kõik tehases autoga kaasa pandud varustust tundub toimivat.
ketikomplekti osas saad pädeva vastuse tegijate käest:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4939
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4939
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
to turbo:
kui sul on 2000 euri ja sa tahad 9-5, siis sa seda ei saaks endale lubada;
aga kui sul on 3000 euri ja sa tahad 9-5 , siis osta 2000 eurine masin ja kuluta see nõndanimetatud ülejänud 1000 euri sinna sisse kohe ära, siis saad endale normaalse 9-5, millega saad natukene aega muretult sõita !
Ja kulutama pead sellises töökojas, kus mehed teavad, mida teevad, audaceris, näiteks. :thumb:
kui sul on 2000 euri ja sa tahad 9-5, siis sa seda ei saaks endale lubada;
aga kui sul on 3000 euri ja sa tahad 9-5 , siis osta 2000 eurine masin ja kuluta see nõndanimetatud ülejänud 1000 euri sinna sisse kohe ära, siis saad endale normaalse 9-5, millega saad natukene aega muretult sõita !
Ja kulutama pead sellises töökojas, kus mehed teavad, mida teevad, audaceris, näiteks. :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kas tõesti Saab 9-5 kered on tsingitud?
Mina ei tea. See on - "kas sellelle majale on soojustuseks villa pandud?" - sorti küsimus. Mida sellise lühivastusega ikka peale hakata... Oluline on tulemus, mitte tehnoloogia.