Saab 9-5 98-05 vastupidavus

Vasta
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#1

L Mai 04, 2013 5:57

Ei ole tavaline..ma olen ainult kuluosi näiteks vahetanud, sõitnud sellega aasta aega ja paar päeva peale. :)
Kogenud Aeronaut. :drive:
wilba
Postitusi: 22
Liitunud: P Aug 12, 2012 22:20
Asukoht:
Auto:

#2

L Mai 04, 2013 9:29

Mina ostsin auto mis oli sõitnud 250 000 km, lasin mootoris asjad ära vahetada ja siiamaani on veel raha kulunud õli ja kässari klotsidele. (Mootori remont ei tulnud üllatusena.)

Vigasi, mille üle vinguda, leiaks kindlasti. Aga kuna sõitmist ei sega, siis ei pea ka väga suureks probleemiks. Lihtsalt mõned elektrilised lisad mida oleks vaja putitada. Ajapuudesest lihtsalt ei ole aega olnud.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#3

L Mai 04, 2013 10:53

200 000 km ei ole veel täis aga ehk on abiks. Viimase 6 aasta jooksul (ehk alates ostutehingust) on lisaks tavapärastele veermikutöödele külge pandud kõhutuulekitt, uus välistemp.andur, ABS-i aju ja ukseklaasi rullikud. 10k km välba peale tuleb peale kallata ~1,5 L õli ehk siis päris korras asjad ei ole. Ülehomme plaanin küünlad ära vahetada.
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#4

L Mai 04, 2013 11:19

Aasta jooksul vahetanud ainult õli, summuti suka ja ühe parkimisanduri. Läbisõit üle 233 tuhande. Tuleb lihtsalt leida korralikult hooldatud auto. Üldjuhul turu kõige odavamad autod seda pole.
Regular Saab Guy
Joonas
Postitusi: 186
Liitunud: T Mai 15, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#5

L Mai 04, 2013 12:32

300K+ ja käib nagu kellavärk, kui korrektselt hooldada!
Muud vidinad, nagu parkimisandurid, xenon andurid, peegli kokkuklappimise mootor jms el.vidinate vead käivad küll aeg ajalt närvidele.
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#6

P Mai 05, 2013 11:33

Ketid vahetatud. Aga foorumisse ju tullaksegi sellepärast, kui on mingi mure. Pole ennem näinud, et kuskil foorumis on tehtud ühe postitusega teemad, et minu auto on korras ja sõidab muretult.
Regular Saab Guy
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#7

P Mai 05, 2013 14:03

Tekib küsimus miks sa selle teema siia üldse tegid kui oled kasutajate teemad läbi lugenud? Mis sellel volvos siis nii erilist on? Standard hädade nimekiri on pikk ja minu arust jupid ka kallimad, osta on ehk pisut odavam. Juhitavuse poolest on Saab igas olukorras parem, volvoga manööverdamine on omaette ooper. Seniks aga edu!
bumps
Postitusi: 53
Liitunud: E Dets 13, 2010 16:57
Asukoht:
Auto:

#8

P Mai 05, 2013 16:07

Samas need 1000-1500€ autod on üldjuhul ka ära rööbatud ehk romud. Sealt ei saagi midagi paremat tahta. Ja seda kõigi autode kohta. Harva saab sellise hinna eest mõne korralikuma auto.
Enda omal 267k ees ja siiani vahetanud sillajupid ja õlivahetus.
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#9

E Mai 06, 2013 8:51

Minul küll ka odomeetri järgi 200K veel täis ei ole aga aasta jooksul vahetanud kuluvaid sillaosasid, 2X õli, mõned pirnid armatuuris, kohandanud sumpsi, ventika harjad, ühe vigase rihmaratta, mis ka simmeri ära lõhkus. Üldiselt 30K 1999 aasta masina kohta väga vähese remondiga. Enne oli turbo vahetatud ning mootorgi remondi läbinud.

Aga üldiselt kui auto on 10 aastat vana ja maksab 1000 euri siis olgu ta Saab, Alfa või vastupidav Toyota - Mina seda masinat ei ostaks, sest ilmselge on see, et korras ta väga ei ole.

Saabi foorumis on rohkem "katkiseid autosid" kuna näiteks VW Golf on nii lollikindel auto, et iga mees suudab selle kodus kruvikeerajaga ära parandada, ning lisaks on ka populaarsematel markidel foorumeid niipalju rohkem, et "katkised masinad" lihtsalt hajuvad foorumite peale ära.

Ei taha õelda et Saab lihtne auto oleks, aga kui ise oma Saabi eest natuke rohkem hoolt kanda, siis ole mureta, Sinu Saab kannab Sinu eest ka väga hästi hoolt ja pakub suurimat sõidumõnu mida eesti teedel kogeda.:love:
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#10

E Mai 06, 2013 10:01

Oleneb tehtavatest töödest. http://www.autoosad.ee/ on võimalus ka hea hinnaga juppe saada. Kui ise viitsid teha ja väheke mõistust on, siis foorumist saad palju juhtnööre, kuidas ise ära vahetada jupp aga isiklikult lasen töökojas jupid ära vahetada kuna pole endal tööriistu ja tunduvalt mugavam on auto õlivahetuseks töökotta viia, kui ise tegeleda pärast vana õli utiliseerimisega.
Regular Saab Guy
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

E Mai 06, 2013 13:26

Kõik, mis ei ole aero, on garretiga. Muidugi on võimalus, et keegi on selle garretti juba lendama õpetanud ja mitsu asemele pannud, aga neid variante on ikka väga harva.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 810
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#12

E Mai 06, 2013 14:04

Kui 20 kraadises pakases autoga starditakse 30 sek peale käivitamist nagu ringrajal või mõõdetakse sõiduauto amfiibiomadusi siis muidugi pannakse proovile auto vastupidavus. Kuid ei SAAB ega VOLVO ega ka enamus teiste sõiduauto tootjate loomingut kesta mittesihipärast ja hoolimatut kasutamist. Ei ostnud küll 200000 + sõitnud autot kuid nüüdseks üle 200000 SAAB veerenud ja ei kolise kett ega lagune muidu. Vajalikud hooldused ja "saabispetside" poolt enamus soovitatud kulunud detaile õigeaegselt vahetatud ja veeretab IKKA SEE SAMA KEHV GARRETI TURBO ga varustatud 2.3 l mootor autot edasi. Kõik tehases autoga kaasa pandud varustust tundub toimivat.
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#13

T Mai 07, 2013 10:38

turbo mees, ära sa nii karda Saabi lagunemist, soeta endale korraliku masinat, kuna väga palju sõltub just konkreetsest masinast, mitte tüüpvigadest, seda enam, et reeglina ka need tüüpvead on vähemalt osaliselt kõrvaldatud
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#14

T Mai 07, 2013 11:30

ketikomplekti osas saad pädeva vastuse tegijate käest:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4939
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#15

K Mai 08, 2013 8:57

to turbo:
kui sul on 2000 euri ja sa tahad 9-5, siis sa seda ei saaks endale lubada;

aga kui sul on 3000 euri ja sa tahad 9-5 , siis osta 2000 eurine masin ja kuluta see nõndanimetatud ülejänud 1000 euri sinna sisse kohe ära, siis saad endale normaalse 9-5, millega saad natukene aega muretult sõita !
Ja kulutama pead sellises töökojas, kus mehed teavad, mida teevad, audaceris, näiteks. :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#16

K Mai 08, 2013 10:12

Kas tõesti Saab 9-5 kered on tsingitud?

Mina ei tea. See on - "kas sellelle majale on soojustuseks villa pandud?" - sorti küsimus. Mida sellise lühivastusega ikka peale hakata... Oluline on tulemus, mitte tehnoloogia.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#17

K Mai 08, 2013 11:32

Ma arvan,et siin otsustavad teised inimesed, mida kustutada ja mitte.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta