9-3 vahetus 9-5
Mul tüdruk vahetas lasteaias Little Petshopi jänese (või oli see rebane, mine võta kinni :conf: ) sama kollektsiooni poni vastu. Minu käest nõu ei küsinud. Aga igatahes mõlemad osapooled on rahul - win-win.
kW saad 9-3-le ka lisada, kui väheks jääb.
kW saad 9-3-le ka lisada, kui väheks jääb.
Mis karterituulutust soovitate või originaalil on ka juba uuendatud paremaks?
Tuleb karter maha võtta karterituulutuse vahetamiseks või on kuskil õpetust kuidas vahetada oleks endal lihtsam.
Räägid sa nüüd oma 113kw-st B204 mootoriga 9-3st või vahetasid B2x5 mootoriga 9-5e vastu?
Kui räägid endiselt B204 mootoriga 9-3st, siis sellele pole minu teada mingeid tuulutust parandavaid komplekte tehtud.
Geniaalne mõte :eureka: :thumb:.
Soodsallt müüa vähekasutatud B235R tuulutuskit. Hetkel veel küljes. Samas ostan karterituulutuse rõhunäidiku! :drive:
Soodsallt müüa vähekasutatud B235R tuulutuskit. Hetkel veel küljes. Samas ostan karterituulutuse rõhunäidiku! :drive:
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
9-5 ikka jah 136kw b235l väga korralik isend on see. Sai juba silndripea kaas maha võetud kontrollitud keti korda ja polnud õliplöga ka. Karterituulutus volla mis muidu läheb pea kaane külge siis võtsin selle sealt lahti ja tuli korraliku survega õhku välja sealt nii, et kas tasub üldse hakkata karterituulutusega jamam kui tundub, et korralik, et tuleb suurt survet mõnusalt ülesse? Aa see ka on ulme, et või mulle lihtsalt tundub, et raske 9-5 on isegi ökom kui 9-3 väiksema mootoriga
Raskem auto ei või kuidagi olla ökom kui kerge!
Kui 9-5 on säästlikum kui 9-3, siis otsi vigu mis suurendavad kütusekulu.
__In Boost We Trust__