9-5 '99 esitulede kojamehed

Vasta
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#1

N Jaan 26, 2006 16:25

vaatasin ringi ja ei suutnud sellekohast teemat leida, nii et küsin ära

probleem selles, et umbes nädal tagasi avastasin, et vasakpoolse esitule kojamees teeb imetabast vigurit - töötab, aga väga aeglaselt. esimese hooga arvasin, et kojamehe mootor ära lõpnud, kuid märgates, et ta siiski töötab rahunesin nateke. samal ajal kui parempoolnne töötab normaalselt ja jääb algasendis seisma, siis vaskapoolne jääb seisma täiesti suvalise koha peal. mis probleemiks võib olla? vikingisse pole aja puudusel veel jõudnud. sõber, auto eelmine omanik, soovitas siit kõige peatl abi otsida
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

N Jaan 26, 2006 19:01

mikromootor,mis seadmes sees väsib ära,hakkab palju voolu tarbima,mistõttu rakendub pidevalt termokaitse.täiesti remonditav,kuid suure ajakuluga töö.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#3

N Jaan 26, 2006 20:20

Algselt postitas: Trionic
mikromootor,mis seadmes sees väsib ära,hakkab palju voolu tarbima,mistõttu rakendub pidevalt termokaitse.täiesti remonditav,kuid suure ajakuluga töö.


Huvitav, kas 9-5 sama mehhanismiga mootor, mis tonnistelgi? Minul (tonnisel siis) ei andnud enam kojamehe mootori reduktori sees oleva lüliti kontaktid ühendust. Hammasratta küljes nukk sõitis eest ära küll, kuid lüliti ühendusse ei jõudnud. Sädelus oli vist kontaktpinda piisavalt hävitanud. Igatahes oli resultaat see, et kojamees pühkis vaid siis, kui klaasipesu lülitit all hoidsin. Nagu salongist lüliti vabastasin, töötas mehhanism inertsist veel mõne hetke ja jäi suvalisse kohta seisma. Aitas reduktori sees oleva vedrukontakti mõõdukas painutamine.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

N Jaan 26, 2006 21:58

Täpselt sama,ainult ülekandenurgad on erinevad.
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#5

R Jaan 27, 2006 9:48

Krt avastasin eile et sama asi ka mul.
Ehh, ei jõua nii palju, pidevalt kiire ja siis jebi veel autoga ka. Iga kord kui käivitan auto teatab lahkelt, et vaheta võtme patarei, et tagumine piduri tuli on läbi ja eile vabanesin lõpuks vähese klaasipesuvedeliku teatest, sest ostsin lõppeks teist juurde. :D
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#6

R Veebr 03, 2006 18:51

tänud. ei ole just eriline käpp autode peale, siis aja tekkimisel hüppan vikingist läbi. aga probleem on jah umbes selline nagu suurelgi. et töötab vaevaliselt vaid siis kui aknapesu vett peale annan
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#7

R Veebr 03, 2006 21:05

Algselt postitas: eston21
tänud. ei ole just eriline käpp autode peale, siis aja tekkimisel hüppan vikingist läbi. aga probleem on jah umbes selline nagu suurelgi. et töötab vaevaliselt vaid siis kui aknapesu vett peale annan


VM'is su saabi mootril ilmselt klemme painutama ei hakata, vaid vahetatakse mootor.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

L Veebr 04, 2006 8:08

ca. 2500.-
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#9

N Veebr 09, 2006 12:15

rahakott ongi kuidagi raske jälle :)
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#10

E Veebr 13, 2006 13:36

sellega sai nüüd korda :) tehti veel nipet-näpet nii et kukkur sai päris kõvasti kergemaks.

peaasi, et lennuk lendaks:drive:
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#11

E Mär 27, 2006 11:05

no nii. nüüd otsustas parempoolne mootor otsad anda. mõnus
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#12

T Mär 28, 2006 16:20

hehehheeeehheeeee, mul ka peetis! :D aga ma lihtsalt ei jõua ja to be honest ei taha enam pappi autosse matta :gun:

hea on lugeda, et 9-5 pakub ikka ja jälle inimestele mõtlemisainet.
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#13

T Mär 28, 2006 17:12

järelemõeldes, siis ma saan praegu aru, miks 2001(?) aasta faceliftiga kaotati tule kojamehed ja asendati pritsmehanismiga(või kuidas iganes seda nimetada)

hakkasin mõtlema, et ilmselt peaks vist võimalik olema ka esimese näoga 9-5le kojameeste asemele pesurid pookida. aga kuna vasakpoolne sai vahetatud sisi pole seda uurinud.
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#14

T Mär 28, 2006 21:03

siinjuures on targem teha juba kogu facelift, st. vahetada esituled, stange, stange tagune kinn.liist ja midagi oli veel.
Svenssonis nii mõnigi selle tembu läbi teind, hinnad kõiguvad 4000sekist-12000sekini. Kusjuures, seda peaks tegelt küsima Vikingust. Sealne üks tubli käsi on oma '98 aastakäigu muutnud '06 aeroks - :notworthy: what a beauty!
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#15

K Mär 29, 2006 9:19

see nali on endalgi meeles mõlkunud, et vahetaks näo ära ja laseks aero body-kit'i panna
Vasta