9-5 '99 esitulede kojamehed
vaatasin ringi ja ei suutnud sellekohast teemat leida, nii et küsin ära
probleem selles, et umbes nädal tagasi avastasin, et vasakpoolse esitule kojamees teeb imetabast vigurit - töötab, aga väga aeglaselt. esimese hooga arvasin, et kojamehe mootor ära lõpnud, kuid märgates, et ta siiski töötab rahunesin nateke. samal ajal kui parempoolnne töötab normaalselt ja jääb algasendis seisma, siis vaskapoolne jääb seisma täiesti suvalise koha peal. mis probleemiks võib olla? vikingisse pole aja puudusel veel jõudnud. sõber, auto eelmine omanik, soovitas siit kõige peatl abi otsida
probleem selles, et umbes nädal tagasi avastasin, et vasakpoolse esitule kojamees teeb imetabast vigurit - töötab, aga väga aeglaselt. esimese hooga arvasin, et kojamehe mootor ära lõpnud, kuid märgates, et ta siiski töötab rahunesin nateke. samal ajal kui parempoolnne töötab normaalselt ja jääb algasendis seisma, siis vaskapoolne jääb seisma täiesti suvalise koha peal. mis probleemiks võib olla? vikingisse pole aja puudusel veel jõudnud. sõber, auto eelmine omanik, soovitas siit kõige peatl abi otsida
mikromootor,mis seadmes sees väsib ära,hakkab palju voolu tarbima,mistõttu rakendub pidevalt termokaitse.täiesti remonditav,kuid suure ajakuluga töö.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
mikromootor,mis seadmes sees väsib ära,hakkab palju voolu tarbima,mistõttu rakendub pidevalt termokaitse.täiesti remonditav,kuid suure ajakuluga töö.
Huvitav, kas 9-5 sama mehhanismiga mootor, mis tonnistelgi? Minul (tonnisel siis) ei andnud enam kojamehe mootori reduktori sees oleva lüliti kontaktid ühendust. Hammasratta küljes nukk sõitis eest ära küll, kuid lüliti ühendusse ei jõudnud. Sädelus oli vist kontaktpinda piisavalt hävitanud. Igatahes oli resultaat see, et kojamees pühkis vaid siis, kui klaasipesu lülitit all hoidsin. Nagu salongist lüliti vabastasin, töötas mehhanism inertsist veel mõne hetke ja jäi suvalisse kohta seisma. Aitas reduktori sees oleva vedrukontakti mõõdukas painutamine.
Täpselt sama,ainult ülekandenurgad on erinevad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Krt avastasin eile et sama asi ka mul.
Ehh, ei jõua nii palju, pidevalt kiire ja siis jebi veel autoga ka. Iga kord kui käivitan auto teatab lahkelt, et vaheta võtme patarei, et tagumine piduri tuli on läbi ja eile vabanesin lõpuks vähese klaasipesuvedeliku teatest, sest ostsin lõppeks teist juurde. :D
Ehh, ei jõua nii palju, pidevalt kiire ja siis jebi veel autoga ka. Iga kord kui käivitan auto teatab lahkelt, et vaheta võtme patarei, et tagumine piduri tuli on läbi ja eile vabanesin lõpuks vähese klaasipesuvedeliku teatest, sest ostsin lõppeks teist juurde. :D
Algselt postitas: eston21
tänud. ei ole just eriline käpp autode peale, siis aja tekkimisel hüppan vikingist läbi. aga probleem on jah umbes selline nagu suurelgi. et töötab vaevaliselt vaid siis kui aknapesu vett peale annan
VM'is su saabi mootril ilmselt klemme painutama ei hakata, vaid vahetatakse mootor.
ca. 2500.-
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
järelemõeldes, siis ma saan praegu aru, miks 2001(?) aasta faceliftiga kaotati tule kojamehed ja asendati pritsmehanismiga(või kuidas iganes seda nimetada)
hakkasin mõtlema, et ilmselt peaks vist võimalik olema ka esimese näoga 9-5le kojameeste asemele pesurid pookida. aga kuna vasakpoolne sai vahetatud sisi pole seda uurinud.
hakkasin mõtlema, et ilmselt peaks vist võimalik olema ka esimese näoga 9-5le kojameeste asemele pesurid pookida. aga kuna vasakpoolne sai vahetatud sisi pole seda uurinud.
siinjuures on targem teha juba kogu facelift, st. vahetada esituled, stange, stange tagune kinn.liist ja midagi oli veel.
Svenssonis nii mõnigi selle tembu läbi teind, hinnad kõiguvad 4000sekist-12000sekini. Kusjuures, seda peaks tegelt küsima Vikingust. Sealne üks tubli käsi on oma '98 aastakäigu muutnud '06 aeroks - :notworthy: what a beauty!
Svenssonis nii mõnigi selle tembu läbi teind, hinnad kõiguvad 4000sekist-12000sekini. Kusjuures, seda peaks tegelt küsima Vikingust. Sealne üks tubli käsi on oma '98 aastakäigu muutnud '06 aeroks - :notworthy: what a beauty!