Saab 9-5 2.3t 125kw aut. ei käivitu
Tere, auto läks pühapäeval korraks käima ja suri koheselt välja. Kapoti alt ja kassetti juurest oli tunda kärsakat. Vahetasin kassetti täna ära aga korraks käivitus ja siis suri taas koheselt välja. Autol 1a vanune bens pump ja küünlad ka äsja vahetatud. Ennem käis auto täiesti probleemivabalt.
Nonii meelitasin siis gaasiga mängides auto käima, sõitis suht ok aga kohapeal hakkasid pöörded kõigutama. Lülitasin auto välja ja käivitasin uuesti - läks väga hästi käima aga tühikäik pole ikkagi stabiilne. Check engine ei põle. Ja nüüd siis ei kannata enam üldse sõita - kütusekulu laes ja poob. Kas võib viga olla väntvõllianduris?
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kuidas näevad välja, see et nad on 3 kuud vana on veel parem näha, kuidas põlemine toimus.
Puhasta paaki, halba ei tee:)
Edit: mul küll D, aga ka oli peale Ülemiste Nestet võimatu sõita. Nüüd Soome Neste + veel cleaner ja töötab ok.
Puhasta paaki, halba ei tee:)
Edit: mul küll D, aga ka oli peale Ülemiste Nestet võimatu sõita. Nüüd Soome Neste + veel cleaner ja töötab ok.
__In Boost We Trust__
küünlad max 3 nädalat vanad ja nagu juba mainisin käis auto väga hästi kuni pühapäeva hommikuni. Vanad küünlad olid ka nö ilusad - ei mingeid anomaaliaid. Ainuke probleem on see ikkagi et siinkandis pole pädevaid mehi kelle juurde Saab viia. Muidu ma siin foorumis nii palju ei kirjutakski :D
Unustasin olulised asjad ära - aku sai korraks tagant ära võetud ja peale ühendamist läks kliimaplokk heledalt põlema näidates 0i ning auto pole ka veel limp home reziimis.
Unustasin olulised asjad ära - aku sai korraks tagant ära võetud ja peale ühendamist läks kliimaplokk heledalt põlema näidates 0i ning auto pole ka veel limp home reziimis.
küünlad max 3 nädalat vanad ja nagu juba mainisin käis auto väga hästi kuni pühapäeva hommikuni. Vanad küünlad olid ka nö ilusad - ei mingeid anomaaliaid. Ainuke probleem on see ikkagi et siinkandis pole pädevaid mehi kelle juurde Saab viia. Muidu ma siin foorumis nii palju ei kirjutakski :D
Unustasin olulised asjad ära - aku sai korraks tagant ära võetud ja peale ühendamist läks kliimaplokk heledalt põlema näidates 0i ning auto pole ka veel limp home reziimis.
kliimaplokk rekalibreeris end, sellega peaks vast kõik korras olema ;)
Kui savisaarele satud, võiksid kusagil Tech-2 autole näidata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
Kui savisaarele satud, võiksid kusagil Tech-2 autole näidata.
see peaks ka tartus Carringus olema...
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
Carring on välistatud. Eelmine aasta viisin oma 9000 Aero tartus tuntud DIA diagnosti ja sealt öeldi mulle et vii oma auto tallinnasse nende juurde kes põlveotsas saabe remondivad:gun: Tegelt ajas selline suhtumine ikka väga närvi. Trionic, Saabi omanikuna ma kahetsen pidevalt et ma pealinna lähistel ei ela.
Kui savisaarele satud, võiksid kusagil Tech-2 autole näidata.
see peaks ka tartus Carringus olema...
Paraku pole aparaadist üksi tolku.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Enamikel saabiremontijatel on DIA`ga suht negatiivsed kogemused.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Täna sai siis pikemalt taas ringi sõidetud. Kassetti vahetuse järel kiirendus parem, tühikäik stabiilne ja aut.kast töötab sujuvamalt. DI ikkagi mõjutab oluliselt auto käitumist. Kuna sel saabil on CR perf. soft peal siis on kiirendus ikkagi midagi muud kui 125kw eeldaks:D
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: R Juun 07, 2013 21:38
- Asukoht:
- Auto:
Kui huvi ja viistismist siis mingiaeg saaks ka bosch kts-i proovida ühendada selle asjaga,kuna endal ka sama mootoriga isend siis see teeks asja testimise kergemaks.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
Carring on välistatud.
miks Carring välistatud on, mingi neg kogemus nendega? [ei nori, päriselt ka tahan teada :freak:]
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
Carring on välistatud.
miks Carring välistatud on, mingi neg kogemus nendega? [ei nori, päriselt ka tahan teada :freak:]
Kui vähegi otsingut siin foorumis viitsid kasutada siis näed et suurt muud kogemust nendega polegi.