hommikul ei käivitu esimesest korrast...

lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#26

K Okt 09, 2013 15:34

Iseenesest ei tohiks mootor üldse õli võtta. Kui turbo hakkab vananema siis hakkab seda kaduma aga 1,5-2l on ikka palju mis palju
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#27

N Okt 10, 2013 13:52

Tankisin Olerexist 98-t ja oli sama asi, hommikul puterdas seisma ennast peale käivitamist. Teise korraga kõik kena. Põletasin selle saasta kiirelt ära kõik mis sain ja panin nitrot Alexelast+kendi lisandi sisse. Suht kange segu tegin 10L kütet+terve pudel Kenti. Puterdamine igatahes kadus. Solki on viimasel ajal päris palju liikvel pea igas tanklaketis. Ühel tuttaval hakkas isegi zigull puterdama 95st. Ja neid hädasid minu elukoha juures mitmeid olnud. Aga õnneks see mõõduv probleem. Minu 9-5 Aero ei võta üldse õli näiteks.
pistyk
Postitusi: 431
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#28

N Okt 10, 2013 16:53

No võta siis kinni,millesest tanklast tankida,ise millegipärast väga ei usu,et mõnest tanklast saab sellist solki et isegi mootor hakkab tõrkuma
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#29

N Okt 10, 2013 16:57

et siis peab tanklaid hakkama testima, tartu lõunakeskuse neste 98 ei kõrvalda probleemi igatahes:D
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#30

N Okt 10, 2013 17:42

Tangin ka nestes, sama probleem.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#31

N Okt 10, 2013 20:47

No võta siis kinni,millesest tanklast tankida,ise millegipärast väga ei usu,et mõnest tanklast saab sellist solki et isegi mootor hakkab tõrkuma

Kahjuks ikka saab küll.
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#32

R Okt 11, 2013 0:06

Loomulikult saab. Ja kõige naljakam asi oli see, et ükskord oli nestes diisel ja bensiin segamini. Diisli püstolist tuli bensiini ja vastupidi:D Aga see selleks, solki jagatakse rahvale päris palju. Kasumid vähenesid ja hakati solgiga lahjendama jälle. Pole esimene kord.
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#33

R Okt 11, 2013 16:23

ja süüte mitmekordsest sissekeeramisest enne käivitamist kasu ei ole..ikka puterdab esimesel korral ja sureb välja,ning teisel käivitamisel läheb poolest pöördest käima nagu midagi poleks viga..


Minul hakkas sügiseste ilmadega taoline jama pihta. Vahel käivitus paugust, vahel pidin pikalt ketrama, vahel käima minnes plödises jõuetult. Asi kulmineerus ühe hommikuga, mil auto enam üldse ei käivitunud. Vända asendi andur oli ära koolenud. Nüüd uus peal ja käivitub paugust.

Lihtsalt mõtlesin,et mainin oma kogemuse ära.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#34

R Okt 11, 2013 18:16

palju maksab selline asi ja kus ta asub, saab ise vahetada?
...
leidsin vastuse
http://www.youtube.com/watch?v=Yhwr1CgUyfE

aga seal on öeldud et auto ei käivitu kuumalt.. aga meil siin vastupidine probleem et külmalt ei käivitu...
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#35

E Okt 14, 2013 14:04

Tangin ka nestes, sama probleem.


Nestega olevat jah palju erinevaid probleeme. Mina tangin 5+ tanklast või statoilist 95-te ja ei ole veel probleeme tekkinud.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#36

T Okt 15, 2013 17:02

nonii alexela 98 hommikust viga ei parandand kuid auto sõidab üleüldiselt tunduvalt paremini.. kütet võtab vähem , gaasi tuleb ainult varba otsaga vajutada:D
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#37

T Okt 15, 2013 21:51

Kui kuu alguses käivitus kenasti, siis viimastel päevadel on ikka täiesti ebanormaalne see asi. Mu eelpoolkirjeldatud tehnikast pole enam midagi kasu. Täna käivitus 3. katsel ja kuidagi väga vastu tahtmist.

Siiani kahtlustasin akut, ikkagi 6,5 aastat vanust juba. Aga mõõtes pole nagu väga viga - peale 2-tunnist seismist näitas akuklemmidel 12,5V ja töötava mootoriga 14,5V. Käivitusvoolu mõõdeti 587A. Aku on OEM, 70Ah, 700A. Paar tundi enne voolu mõõtmist lasin akul 1,5h laadida ~4,5A vooluga.

Kütuse viga ma ei usu. Sama mudeliaasta 9-3 aero, sarnase läbisõiduga, tangib samas tanklas ja ei tee kütusest üldse küsimust. Lepib ka 95-ga. Ma pigem panustaks vända andurile või DI-kassetile.
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#38

T Okt 15, 2013 22:14

Minul käivitub samuti suht vaevaliselt ja igakord esimese korraga ei jäägi käima (seda siis hommikuti jahedamate ja niiskemate ilmadega, suvel käivitus esimese korraga). Teise katsega läheb juba kergemalt ja auto jääb käima.

Autol aku, DI-kassett ja vändaandur 2 aastat vana, drosselklapp 1,5 aastat vana, uued küünlad, õli vahetatud ca. 7000km tagasi, kütuseks Olerexi 98!

Olen kuulnud, et turbokad enne käima ei lähe kui piisav õlisurve on saavutatud ning peale seda võib mootori töösse lasta...:freak:


Praegune diagnoos on see, et starter poob ja käivitus ei ole seetõttu nii kiire kui peaks olema - ju näis, varsti on järg selle käes :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#39

K Okt 16, 2013 18:55

aga kas siis niiske ilm poob starterit kinni?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#40

K Okt 16, 2013 19:02

Olen paar starterit lihtsalt maha võtnud ja ära määrinud ja kontaktid puhastanud. hoopis teine tera kohe!
( kuigi öeldakse, et neid startereid ei määrita) :fight:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#41

K Okt 16, 2013 21:00

aga kas siis niiske ilm poob starterit kinni?

Eiei, mul auto ostust saadik on käivitumine selline vaevaline. Alati on ta aga käima läinud ja seetõttu ma pole sellele väga tähelepanu pööranud. Vaid aku vahetasin välja, mis aga tulemust ei parandanud.

Nüüd niiskemate ilmadega ta aga ei pruugi esimese korraga käima jääda. Vahest jääb...

Siin on ilmselt 2 probleemi millest üks on poov starter.
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
IS-D
Postitusi: 166
Liitunud: R Aug 24, 2007 13:57
Asukoht: Tallinn
Auto:

#42

K Okt 16, 2013 23:48

Mul lahenes hetkel teema nii, et hoian võtit käivitamises korralikult veidi üle kuni masin on käivitunud. Siiani enam sellist nalja ei tee. Kui esimesel võtmisel kohe järgi lasta võti, siis hakkab turtsuma.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#43

N Okt 17, 2013 0:03

Muidugi tehke nii ja põletage starter maha:wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#44

N Okt 17, 2013 7:55

Õnneks on starter odavam, kui lasta masin korda teha:cool: .
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#45

N Okt 17, 2013 11:46

aga targemad remondimehed siis võiks nõu anda millest tuleb see probleem..:D
pistyk
Postitusi: 431
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#46

N Okt 17, 2013 20:44

Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#47

R Okt 18, 2013 9:03

aga targemad remondimehed siis võiks nõu anda millest tuleb see probleem..:D


Targematel puuduvad tavaliselt posijavõimed. Nad ei loobi suvalisi nõuandeid selliste vigade puhul, mis eeldaksid ka füüsilist veaotsingut. Neid "nõuandeid" on foorum täis ja head närvikava omades ning järjest katsetades võib teinekord ka lahenduseni jõuda.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#48

R Okt 18, 2013 11:00

Sõitsin eile töökotta plaaniga vända andur ära vahetada. Kohapeal otsustasin siiski aku vahetuse kasuks. Täna hommikul käivitus korralikult.

EDIT: kuu aega hiljem võib öelda, et seda hommikust käivitamise-jama pole rohkem olnud.:thumb: Järelikult see 6,5 a. vana aku, olgugi, et akumeeste mõõteriista järgi tubli 580A välja väänas, oli ikka liiiiga vana juba :red:.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#49

K Okt 23, 2013 23:33

tundub et alexela nitroga on asi päris okei:)
minaindrek
Saabiklubi liige
Postitusi: 80
Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
Asukoht: Tartu
Auto: 9000/9-5/9-3

#50

N Okt 31, 2013 14:24

kas nitroga siis probleem kadus?
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
Vasta