hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Tankisin Olerexist 98-t ja oli sama asi, hommikul puterdas seisma ennast peale käivitamist. Teise korraga kõik kena. Põletasin selle saasta kiirelt ära kõik mis sain ja panin nitrot Alexelast+kendi lisandi sisse. Suht kange segu tegin 10L kütet+terve pudel Kenti. Puterdamine igatahes kadus. Solki on viimasel ajal päris palju liikvel pea igas tanklaketis. Ühel tuttaval hakkas isegi zigull puterdama 95st. Ja neid hädasid minu elukoha juures mitmeid olnud. Aga õnneks see mõõduv probleem. Minu 9-5 Aero ei võta üldse õli näiteks.
Loomulikult saab. Ja kõige naljakam asi oli see, et ükskord oli nestes diisel ja bensiin segamini. Diisli püstolist tuli bensiini ja vastupidi:D Aga see selleks, solki jagatakse rahvale päris palju. Kasumid vähenesid ja hakati solgiga lahjendama jälle. Pole esimene kord.
ja süüte mitmekordsest sissekeeramisest enne käivitamist kasu ei ole..ikka puterdab esimesel korral ja sureb välja,ning teisel käivitamisel läheb poolest pöördest käima nagu midagi poleks viga..
Minul hakkas sügiseste ilmadega taoline jama pihta. Vahel käivitus paugust, vahel pidin pikalt ketrama, vahel käima minnes plödises jõuetult. Asi kulmineerus ühe hommikuga, mil auto enam üldse ei käivitunud. Vända asendi andur oli ära koolenud. Nüüd uus peal ja käivitub paugust.
Lihtsalt mõtlesin,et mainin oma kogemuse ära.
palju maksab selline asi ja kus ta asub, saab ise vahetada?
...
leidsin vastuse
http://www.youtube.com/watch?v=Yhwr1CgUyfE
aga seal on öeldud et auto ei käivitu kuumalt.. aga meil siin vastupidine probleem et külmalt ei käivitu...
...
leidsin vastuse
http://www.youtube.com/watch?v=Yhwr1CgUyfE
aga seal on öeldud et auto ei käivitu kuumalt.. aga meil siin vastupidine probleem et külmalt ei käivitu...
Kui kuu alguses käivitus kenasti, siis viimastel päevadel on ikka täiesti ebanormaalne see asi. Mu eelpoolkirjeldatud tehnikast pole enam midagi kasu. Täna käivitus 3. katsel ja kuidagi väga vastu tahtmist.
Siiani kahtlustasin akut, ikkagi 6,5 aastat vanust juba. Aga mõõtes pole nagu väga viga - peale 2-tunnist seismist näitas akuklemmidel 12,5V ja töötava mootoriga 14,5V. Käivitusvoolu mõõdeti 587A. Aku on OEM, 70Ah, 700A. Paar tundi enne voolu mõõtmist lasin akul 1,5h laadida ~4,5A vooluga.
Kütuse viga ma ei usu. Sama mudeliaasta 9-3 aero, sarnase läbisõiduga, tangib samas tanklas ja ei tee kütusest üldse küsimust. Lepib ka 95-ga. Ma pigem panustaks vända andurile või DI-kassetile.
Siiani kahtlustasin akut, ikkagi 6,5 aastat vanust juba. Aga mõõtes pole nagu väga viga - peale 2-tunnist seismist näitas akuklemmidel 12,5V ja töötava mootoriga 14,5V. Käivitusvoolu mõõdeti 587A. Aku on OEM, 70Ah, 700A. Paar tundi enne voolu mõõtmist lasin akul 1,5h laadida ~4,5A vooluga.
Kütuse viga ma ei usu. Sama mudeliaasta 9-3 aero, sarnase läbisõiduga, tangib samas tanklas ja ei tee kütusest üldse küsimust. Lepib ka 95-ga. Ma pigem panustaks vända andurile või DI-kassetile.
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Minul käivitub samuti suht vaevaliselt ja igakord esimese korraga ei jäägi käima (seda siis hommikuti jahedamate ja niiskemate ilmadega, suvel käivitus esimese korraga). Teise katsega läheb juba kergemalt ja auto jääb käima.
Autol aku, DI-kassett ja vändaandur 2 aastat vana, drosselklapp 1,5 aastat vana, uued küünlad, õli vahetatud ca. 7000km tagasi, kütuseks Olerexi 98!
Olen kuulnud, et turbokad enne käima ei lähe kui piisav õlisurve on saavutatud ning peale seda võib mootori töösse lasta...:freak:
Praegune diagnoos on see, et starter poob ja käivitus ei ole seetõttu nii kiire kui peaks olema - ju näis, varsti on järg selle käes :)
Autol aku, DI-kassett ja vändaandur 2 aastat vana, drosselklapp 1,5 aastat vana, uued küünlad, õli vahetatud ca. 7000km tagasi, kütuseks Olerexi 98!
Olen kuulnud, et turbokad enne käima ei lähe kui piisav õlisurve on saavutatud ning peale seda võib mootori töösse lasta...:freak:
Praegune diagnoos on see, et starter poob ja käivitus ei ole seetõttu nii kiire kui peaks olema - ju näis, varsti on järg selle käes :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Olen paar starterit lihtsalt maha võtnud ja ära määrinud ja kontaktid puhastanud. hoopis teine tera kohe!
( kuigi öeldakse, et neid startereid ei määrita) :fight:
( kuigi öeldakse, et neid startereid ei määrita) :fight:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
aga kas siis niiske ilm poob starterit kinni?
Eiei, mul auto ostust saadik on käivitumine selline vaevaline. Alati on ta aga käima läinud ja seetõttu ma pole sellele väga tähelepanu pööranud. Vaid aku vahetasin välja, mis aga tulemust ei parandanud.
Nüüd niiskemate ilmadega ta aga ei pruugi esimese korraga käima jääda. Vahest jääb...
Siin on ilmselt 2 probleemi millest üks on poov starter.
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Õnneks on starter odavam, kui lasta masin korda teha:cool: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
aga targemad remondimehed siis võiks nõu anda millest tuleb see probleem..:D
Targematel puuduvad tavaliselt posijavõimed. Nad ei loobi suvalisi nõuandeid selliste vigade puhul, mis eeldaksid ka füüsilist veaotsingut. Neid "nõuandeid" on foorum täis ja head närvikava omades ning järjest katsetades võib teinekord ka lahenduseni jõuda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sõitsin eile töökotta plaaniga vända andur ära vahetada. Kohapeal otsustasin siiski aku vahetuse kasuks. Täna hommikul käivitus korralikult.
EDIT: kuu aega hiljem võib öelda, et seda hommikust käivitamise-jama pole rohkem olnud.:thumb: Järelikult see 6,5 a. vana aku, olgugi, et akumeeste mõõteriista järgi tubli 580A välja väänas, oli ikka liiiiga vana juba :red:.
EDIT: kuu aega hiljem võib öelda, et seda hommikust käivitamise-jama pole rohkem olnud.:thumb: Järelikult see 6,5 a. vana aku, olgugi, et akumeeste mõõteriista järgi tubli 580A välja väänas, oli ikka liiiiga vana juba :red:.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
kas nitroga siis probleem kadus?
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.