On seda nüüd juhtunud paaril hommikul, külma mootoriga.
Auto läheb käima, pöörded viskab üles ja siis hakkab vaikselt langema tühikäigu pööretele.
Selle langemise käigus on mõnikord pöörded langenud nii alla, et mootor tahaks korraga välja surra aga siis annab süsteem õhku juurde ja mootor jääb normaalselt käima.
Peale mõningast soojenemist (mootor töötab stabiilselt), panen D peale ja hakkan gaasi andma aga mootor hakkab puterdama ja ei reageeri gaasivajutusele. Peale mõningast gaasipedaaliga jõnksutamist sõidab edasi normaalselt.
Päeva jooksul pole sellist käitumist veel täheldanud, ainult peale öist seismist.
Mis võiks olla sellise käitumise põhjuseks?
Käivitusel pöörded all
Õhulekked, väsinud drosselklapp jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Väga suure.Aga alati võib tekkida imelisi muid anomaaliaid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Drosseli eluolu saad diagnostikas kiiresti teada...
Ei saa sa midagi, kui seade töötab veel ettenähtud piirväärtustele vastavalt. "Piiri peal" töötamine, koos paljude muude asjaoludega kokkulangemisega põhjustab tihti igasuguseid anomaaliaid mootori töös.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Oli ka kolm aastat tagasi drossel limphome-s. Sai siis ära puhastatud, vead kustutatud ja drossel sealt eluga välja toodud nagu youtube videotes näha. Toimib siiamaani (läbitud 40tkm). Aga sinu sümptomid ei lange kokku minu omadega, mul külmalt pidi gaasi peal hoidma, et välja ei sureks. Ei ole muidugi drosseli elektroonika poolt lahti kiskunud, niiet ei tea mis rajad ja jooted seal kehvad võivad olla.
Uus drossel paigaldatud. Õnneks Ebayst saab uusi osi natuke kallimalt kui meil siin kasutatud osi.
Aga igatähes käivitub nüüd auto poolest pöördest.
Ning drosseli vahetamisel leidsin ka koha kus õhku sisse imes, niiet vahetult niiöelda saabitöökojas diagnostikas öeldu, et "normide piires" õhku imeb ...:nono:
Drosselisse minev lõdvik oli mingil põhjusel selle ühenduskohas kõveraks tõmbunud.
Nüüd nõutud õhk ja reaalne õhk SIDil klapivad.
Ainuke, mis jätkuvalt muret teeb on see, et külmalt kohalt minnes tahab ikkagi korraks nagu hinge kinni tõmmata, kuigi mitte nii jubedalt kui ennist.
Aga igatähes käivitub nüüd auto poolest pöördest.
Ning drosseli vahetamisel leidsin ka koha kus õhku sisse imes, niiet vahetult niiöelda saabitöökojas diagnostikas öeldu, et "normide piires" õhku imeb ...:nono:
Drosselisse minev lõdvik oli mingil põhjusel selle ühenduskohas kõveraks tõmbunud.
Nüüd nõutud õhk ja reaalne õhk SIDil klapivad.
Ainuke, mis jätkuvalt muret teeb on see, et külmalt kohalt minnes tahab ikkagi korraks nagu hinge kinni tõmmata, kuigi mitte nii jubedalt kui ennist.
...