Küsimus siuke, milleks on vajalik /My00 9-5 125 kw/, rihmapinguti raami all asuvat polti ? Raamis endas on veel ümmargune auk, et sinna ligi pääseks... Kas tegemist on mingit ketitalda, vms liigutava, fikseeriva poldiga? See polt oleks nagu omakorda veel teise, poldi sees.. suurema osa kant tundub kuskil 22-24, tihend oleks ka nagu vahel(mootori ja suurema kandiga poldi vahel) Igatahes küsimus siuke, kas sealt õlileke on võimalik ? Kuskilt sealt kandist igatahes õli välja pääseb.
Teine küsimus, karterituul kõik toimib aga throttle body peale tekib ikka mingit pläusti... ja arvatavasti kui kõvemini pedaali muljuda tilgub seda sealt natuke väljalaske peale.(Kuuma pikemalt andes kerge kärsakas) Mis tegema peaks, või ongi see vedel ollus seal vältimatu ? Turbo uus, tihendid välistaksin.
Kolmas küsimus, automaatkastil peaks kunagi õli ka vahetama ? Õli muidu on normis, aga külma mootoriga sõites lähevad käigud kuidagi sujuvamalt sisse. Viskoossus paigast ära vms ? Kodus seda vist teha ei anna ?
Väike õlileke + mõni küsimus
Lõpuks leidsin, et see kirjeldatud asi on ketipinguti, kas seda tihendit seal vahel on võimalik lihtsalt vahetada?
Kastiküsimuse lahendus peaks olema selline :
http://saabworld.net/f29/saab-9-5-automatic-transmission-fluid-atf-change-2-3t-2-3t-474/
Kõik see huumor läheb ainult päris kalliks maksma kui 8 L tuleb läbi pesta :freak:
Kastiküsimuse lahendus peaks olema selline :
http://saabworld.net/f29/saab-9-5-automatic-transmission-fluid-atf-change-2-3t-2-3t-474/
Kõik see huumor läheb ainult päris kalliks maksma kui 8 L tuleb läbi pesta :freak:
1) Räägid suure keti pingutist. Pole seal mingit polti. On hüdraulika toel töötav vedrumehanism. Tihendseibi leke on võimalik, kuid 9-5 puhul suht ebareaalne. Kasuta otsingut- sadu kordi läbinämmutet "otsakaane õlileke" teema.
2) Tuulutus EI TOIMI ja öli surutakse kõikvõimalikest lihtsamatest kohtadest välja.
3)Iga liikuv ja määritav koost eeldab ettenähtud õlivahetusvälpa.
2) Tuulutus EI TOIMI ja öli surutakse kõikvõimalikest lihtsamatest kohtadest välja.
3)Iga liikuv ja määritav koost eeldab ettenähtud õlivahetusvälpa.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
No jah, vahetaks ennem ühe lihtsa tihendi ära kui hakkaks tervet otsakaant lammutama.
Uuendatud karterituul peale pandud. Aga kuidas siis tuulutus toimida ei saa... kõik torud käivad läbi, klapid töötavad, see õlipüüduri äravool on lahti, rohkem seal polegi midagi kontrollida tegelikult ju ? Ja kui õli jõuab throttle body-le siis see tähendab, et suure ringi puhul ju turbo tõmbab ikkagi aurud ringiga sisselaskesse... lihtsalt liigne õli tuleb õlikopsikust kaasa ?
Uuendatud karterituul peale pandud. Aga kuidas siis tuulutus toimida ei saa... kõik torud käivad läbi, klapid töötavad, see õlipüüduri äravool on lahti, rohkem seal polegi midagi kontrollida tegelikult ju ? Ja kui õli jõuab throttle body-le siis see tähendab, et suure ringi puhul ju turbo tõmbab ikkagi aurud ringiga sisselaskesse... lihtsalt liigne õli tuleb õlikopsikust kaasa ?
Kui liigse karterirõhu probleem on juba rikkunud paljusid mootoridetaile, ei aita ka hilinenud KIT`i paigaldus. See mootoriversioon oli üpris ebaõnnestunud. Pääsenud on need isendid, millede peremehed mootori sünnist saadik teostasid reaalselt turbomootorile MÕISTUSEPÄRSEID õlivahetusvälpasid ja kes süstemaatiliselt koormasid mootorit kogu ettenähtud väändevahemikus.
Kui hakkad ise ketipingutit "torkima", siis kindlasti enne koostu tagasipaigaldamist päästa pingutimehanism miinimumasendisse ja peale vedru paigaldamist aja mootorit VÄNTVÕLLIST KÄEGA RINGI, kuni kuuldes veendud, et vedrulukusti on fikseerunud. Vastasel korral, starterit andes on oht purustada ketimehanism.
Kui hakkad ise ketipingutit "torkima", siis kindlasti enne koostu tagasipaigaldamist päästa pingutimehanism miinimumasendisse ja peale vedru paigaldamist aja mootorit VÄNTVÕLLIST KÄEGA RINGI, kuni kuuldes veendud, et vedrulukusti on fikseerunud. Vastasel korral, starterit andes on oht purustada ketimehanism.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Siis alusta karteripõhja eemldamisest ja veendu, mis seisus "süda" su masinat liigutab.
Pärast on kergem... .
Pärast on kergem... .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Karteripõhi käis alt ära, sõel oli jumala puhas, sodi nagu polnudki.
Hakkasin mõtlema, et "oiltrap"-i õli kogunemise eelduseks on see, et aurud kondenseeruvad selles kobratorus, mis "trap"-i jookseb ülevalt kaanest. Paljud sõidud on hommikul ja õhtul tööle- kodu, 2-3 km. Jahutusvedeliku torud ei lähe päris soojaks, õli ja muud aurud ei jõua üksteiseest veel selle aja peale eralduma hakatagi ?
Hakkasin mõtlema, et "oiltrap"-i õli kogunemise eelduseks on see, et aurud kondenseeruvad selles kobratorus, mis "trap"-i jookseb ülevalt kaanest. Paljud sõidud on hommikul ja õhtul tööle- kodu, 2-3 km. Jahutusvedeliku torud ei lähe päris soojaks, õli ja muud aurud ei jõua üksteiseest veel selle aja peale eralduma hakatagi ?
Nojah, eks on pikemaid sõite on ikka ka, nädalas vähemalt korra on kuskil 60 km ots ka
See nüüd küll ei päästa.
Enamus saabiomanikel on töölkäimiseks siis teine auto ? Või sõidavad kõik bussiga, et mootorit säästa ?
Suvel käin nagunii jalgrattaga tööl.
No 2km pole küll tõsine vahemaa millepärast pean autot kasutama igapäevaselt. Ja iga auto sureb kui kasutada teda ainult sellistel distansidel,mitte ainult Saab.