süütevõtit keerates ...

minaindrek
Saabiklubi liige
Postitusi: 79
Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
Asukoht: Tartu
Auto: 9000/9-5/9-3

#1

L Dets 07, 2013 21:05

et siis on nüüd paar korda juhtunud, et süütevõtit keerates läheb süüde küll sisse kuid midagi muud ei juhtu, starter ei käivitu. võtit paar korda sisse välja võttes on jälle tööle läinud, aga see anomaalia ilmselt viitab millelegi ja küsingi targemate käest et millele? aku on korras, laetud, ei ole tühi.
kuna ilmselge karmavõla tõttu tartlane :drink:, siis pikemas perspektiivis on küsimus ka selles et kas see on nö tavatöökojas remonditav viga või tuleb pealinnasõit ette võtta...
auto on 9-5, 2001, 136 kw.
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

L Dets 07, 2013 21:24

ATM või manuaal?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
minaindrek
Saabiklubi liige
Postitusi: 79
Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
Asukoht: Tartu
Auto: 9000/9-5/9-3

#3

P Dets 08, 2013 10:26

automaat
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

P Dets 08, 2013 10:33

Alustuseks proovi, kas N asendis ka sama jama on.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
minaindrek
Saabiklubi liige
Postitusi: 79
Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
Asukoht: Tartu
Auto: 9000/9-5/9-3

#5

P Dets 08, 2013 16:10

ok, paraku see tegelane esineb harva nagu kuuvarjutus
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#6

P Dets 08, 2013 17:36


kuna ilmselge karmavõla tõttu tartlane :drink:, siis pikemas perspektiivis on küsimus ka selles et kas see on nö tavatöökojas remonditav viga või tuleb pealinnasõit ette võtta...
auto on 9-5, 2001, 136 kw.

Tartus on ju Saabi esindus Carringi näol olemas. Pole midagi nii hull koht kui siin kohati väidetakse, mul senini vaid positiivsed kogemused. Ok, tunnihind on küll kallim kui Tallinna mitteesindustes, aga eraldi Tallinna sõidu ettevõtmine nullib selle hinnavõidu tunnihinnas ära. Ilusti küsides saab tunnihinnas alet ka.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#7

P Dets 08, 2013 18:04


kuna ilmselge karmavõla tõttu tartlane :drink:, siis pikemas perspektiivis on küsimus ka selles et kas see on nö tavatöökojas remonditav viga või tuleb pealinnasõit ette võtta...
auto on 9-5, 2001, 136 kw.

Tartus on ju Saabi esindus Carringi näol olemas. Pole midagi nii hull koht kui siin kohati väidetakse, mul senini vaid positiivsed kogemused. Ok, tunnihind on küll kallim kui Tallinna mitteesindustes, aga eraldi Tallinna sõidu ettevõtmine nullib selle hinnavõidu tunnihinnas ära. Ilusti küsides saab tunnihinnas alet ka.

On ikka hull. Kui raha pole matta kuhugi siis palun, sest abi võid mitte saada, aga arve kindlasti saad. Kuhu iganes, sinna ei soovita, mehed ei oska isegi filtreid paigaldada, ja ei tea mis teha katkise juhega:head: tuli mult nõu küsima.
__In Boost We Trust__
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#8

P Dets 08, 2013 19:40


On ikka hull. Kui raha pole matta kuhugi siis palun, sest abi võid mitte saada, aga arve kindlasti saad. Kuhu iganes, sinna ei soovita, mehed ei oska isegi filtreid paigaldada, ja ei tea mis teha katkise juhega:head: tuli mult nõu küsima.

Kui küsida tohib, siis mitme aasta tagant Sinu selline kogemus pärineb?
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
TheoK
Postitusi: 86
Liitunud: P Jaan 08, 2012 20:30
Asukoht:
Auto:

#9

E Dets 09, 2013 13:36

Vabandan ja jätkan teemat süütevõtit keerates...


Autoks on 2002 aasta 9-5 univ, 3.0 diisel manuaal.
Süütevõtit keerates ei juhtunud ühel hommikul midagi. Kogu elekter justkui toimiks, kõik põleb, puhub, mis iganes vaja. Opel Omega omamisest oli meeles sarnane probleem, mil viga oli väntvõlli pööreteanduris. Panin sisse 4nda käigu ja kahe mehega proovisime autot veidi liigutada, et mootor liiguks. Töö kandis vilja ja käivitus oli kohene. Sama lugu on olnud nii mõnelgi viimasel hommikul garaazis, kui ka parklates. Kas viga võib olla väntvõlli pöörete anduris? Mida tähendab numbrites selle vahetamine?


Aitäh.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#10

E Dets 09, 2013 13:41


On ikka hull. Kui raha pole matta kuhugi siis palun, sest abi võid mitte saada, aga arve kindlasti saad. Kuhu iganes, sinna ei soovita, mehed ei oska isegi filtreid paigaldada, ja ei tea mis teha katkise juhega:head: tuli mult nõu küsima.

Kui küsida tohib, siis mitme aasta tagant Sinu selline kogemus pärineb?


Paar korda 3-4 olen pöördunud nende poole. Viimane aasta tagasi, ja jaab viimaseks!
Ja tunnid lähevad kirja sellest momendist nagu andsid võtmed üle, mitte sellest momendis kui hakkasid autoga tegelema.
~3a tagasi 9k Aero kohta ükskord "hästi ütlesid" mulle täitsa margi esinduse hoolduse moodi: liiga vana auto ja sellepärast ei saa teha :head:
__In Boost We Trust__
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#11

E Dets 09, 2013 14:19


Paar korda 3-4 olen pöördunud nende poole. Viimane aasta tagasi, ja jaab viimaseks!
Ja tunnid lähevad kirja sellest momendist nagu andsid võtmed üle, mitte sellest momendis kui hakkasid autoga tegelema.
~3a tagasi 9k Aero kohta ükskord "hästi ütlesid" mulle täitsa margi esinduse hoolduse moodi: liiga vana auto ja sellepärast ei saa teha :head:

Sorry offtopicu arendamise pärast.
Selge, mõistan D116 sinu pahameelt. Võib-olla on mul senini hästi läinud just seetõttu, et kuna nad asuvad nö keset põldu, siis ma olen pea kõik senised tööd lasknud nö ootetööna teha ise samal ajal esinduses passides ja läbi klaasseina protsessi järgides. Samuti olen enne sinna minekut üritanud probleemi olemuse endale selgeks teha, et mitte alusetult maksta.
Kui hästi meenutada, siis mul nendega üks veidi kummaline kogemus 10a tagant kui sai oma esimese päris oma autoga käidud seal Boschi diagnostikas. Möllati tund ära ja poiss tuli välja paberiga, mille põhjal ütles, et võib-olla lambda andur ei tööta :) Oleks nagu diagnostikast oodanud konkreetsemaid vastuseid toona.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#12

E Dets 09, 2013 15:25

Ma küll traktoriomanik, kuid mul oli analoogne teema kevadel . Pekkis oli starteri tõmberelee. Kui taas sama teema on,siis proovi paar kopsu anda kõva esemega starteri pihta ja katseta uuesti. Kui siis käima läheb, on probleem starteris.
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#13

E Dets 09, 2013 18:40

Minul analoogne probleem oli kunagi. Helistasin mina hr.Trionic'ule, tema soovitas akut kontrollida. Esiti ei saanud aru kuna aku oli kenasti täis aga mingi hetk otsustasin vahetada võtme aku/patarei ära ja probleem kadus. Nimelt on ju immo ka seal süüteluku juures ja kui võtme patakas tühi siis ei tule ju immo maha ja särtsu starterisse ei anta.
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#14

E Dets 09, 2013 20:17

Kui võtme patarei tühi on, peaks SID-il ka vastav teade olema, vähemalt mul on nii! ;). Pigem soovitaks ka seda starteri pihta koputamist proovida, ühe sakslasega oli kunagi sama jama.
Kogenud Aeronaut. :drive:
TheoK
Postitusi: 86
Liitunud: P Jaan 08, 2012 20:30
Asukoht:
Auto:

#15

T Dets 10, 2013 22:31

Oskab keegi juhatada, kust väntvõlliandurile ligi pääseda?
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#16

K Dets 11, 2013 6:50

Mis puutub siia väntvõlliandur , käivitusahel on süütelukk-kaitse - relee-kastiandur(autom)-starteri tõmberelee .:drive:.Minu teada
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

K Dets 11, 2013 8:06

Kindlasti ei saa viga selles anduris olla. See käib ju vastu kõigile füüsikaseadustele.
Lukk-kaablid(vahel ka relee)-starter. Kõik.

Vabandan ja jätkan teemat süütevõtit keerates...


Autoks on 2002 aasta 9-5 univ, 3.0 diisel manuaal.
Süütevõtit keerates ei juhtunud ühel hommikul midagi. Kogu elekter justkui toimiks, kõik põleb, puhub, mis iganes vaja. Opel Omega omamisest oli meeles sarnane probleem, mil viga oli väntvõlli pööreteanduris. Panin sisse 4nda käigu ja kahe mehega proovisime autot veidi liigutada, et mootor liiguks. Töö kandis vilja ja käivitus oli kohene. Sama lugu on olnud nii mõnelgi viimasel hommikul garaazis, kui ka parklates. Kas viga võib olla väntvõlli pöörete anduris? Mida tähendab numbrites selle vahetamine?


Aitäh.
tuulepoiss
Postitusi: 6
Liitunud: K Juun 26, 2013 22:04
Asukoht:
Auto:

#18

K Dets 11, 2013 9:39

mul oli kunagi sama teema 2005 9-5 AEROga. Võtit keerates oli kõik voolud olemas v.a starterit ei võtnud järgi. Kollitas täiestu suvalistel aegadel ja oli süveneva iseloomuga. Peale mingi juhtploki vahetust kõik toimis, ei mäleta kahjuks selle ploki täpset nimetust, asub u keskkonsoolis süüteluku all.
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#19

K Dets 11, 2013 10:57

mul oli kunagi sama teema 2005 9-5 AEROga. Võtit keerates oli kõik voolud olemas v.a starterit ei võtnud järgi. Kollitas täiestu suvalistel aegadel ja oli süveneva iseloomuga. Peale mingi juhtploki vahetust kõik toimis, ei mäleta kahjuks selle ploki täpset nimetust, asub u keskkonsoolis süüteluku all.



Selle nimi on IMMO:thumb:
tuulepoiss
Postitusi: 6
Liitunud: K Juun 26, 2013 22:04
Asukoht:
Auto:

#20

K Dets 11, 2013 11:48

süüteluku kontaktplaat oli hoopis!
TheoK
Postitusi: 86
Liitunud: P Jaan 08, 2012 20:30
Asukoht:
Auto:

#21

K Dets 11, 2013 15:11

Mis puutub siia väntvõlliandur , käivitusahel on süütelukk-kaitse - relee-kastiandur(autom)-starteri tõmberelee .:drive:.Minu teada


Kust võiks viga otsida?
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#22

K Dets 11, 2013 16:58

Mul oli sama teema eelmine aasta. Algul ei läinud vahel harva käima. Keerasin võtit paar korda edasi-tagasi ja hakkas tööle. Lõpuks ei käivitunud enam jäädavalt. Viga oli tõmberelee kontaktis. Võtsin juhtme lahti ja lasin liivapaberiga üle. Panin tagasi oma kohale ja siiamaani paugupill. Foorumist leiad täpsemaid juhiseid ka kus see täpselt põhja all asub.
minaindrek
Saabiklubi liige
Postitusi: 79
Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
Asukoht: Tartu
Auto: 9000/9-5/9-3

#23

E Dets 16, 2013 16:39

saan aru et kas tõmberelee kontakt või süüteluku kontaktplaat. mul see asi on väga harva esinenud, nii paar korda poole aasta jooksul, aga mõlemal korras sai sellest üle võtme sisse-välja liigutamisega, niiet ehk siis ikka kontaktplaat?
siiamaani pole uuesti esinenud niiet ei saa N-asendit proovida...
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#24

N Veebr 13, 2014 18:15

Nonii, mul jälle sama mure, et suvalistel aegadel ei käivitu. Pigem juhtub nii niisketel ilmadel. Starteri vahetasin ära, relee vahetasin ära jääb üle süütelukk või juhtmed. Juhtmete korrasoleku kontrollimiseks peab ilmselt lahti kiskuma pool autot aga kas on kuidagi võimalik kontrollida kiiresto koduste vahenditega süütelukku või kontaktplaati või mis iganes seal sellist probleemi võib tekidata? Autoks siis 2001 aasta 9-5, 2,3t 136kw automaat.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#25

R Veebr 14, 2014 0:12

NPS võib ka seda viga põhjustada-eriti niiskete ilmadega.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta