1. leht 2-st

süütevõtit keerates ...

Postitatud: L Dets 07, 2013 21:05
Postitas minaindrek
et siis on nüüd paar korda juhtunud, et süütevõtit keerates läheb süüde küll sisse kuid midagi muud ei juhtu, starter ei käivitu. võtit paar korda sisse välja võttes on jälle tööle läinud, aga see anomaalia ilmselt viitab millelegi ja küsingi targemate käest et millele? aku on korras, laetud, ei ole tühi.
kuna ilmselge karmavõla tõttu tartlane :drink:, siis pikemas perspektiivis on küsimus ka selles et kas see on nö tavatöökojas remonditav viga või tuleb pealinnasõit ette võtta...
auto on 9-5, 2001, 136 kw.

süütevõtit keerates ...

Postitatud: L Dets 07, 2013 21:24
Postitas iisak
ATM või manuaal?

süütevõtit keerates ...

Postitatud: P Dets 08, 2013 10:26
Postitas minaindrek
automaat

süütevõtit keerates ...

Postitatud: P Dets 08, 2013 10:33
Postitas iisak
Alustuseks proovi, kas N asendis ka sama jama on.

süütevõtit keerates ...

Postitatud: P Dets 08, 2013 16:10
Postitas minaindrek
ok, paraku see tegelane esineb harva nagu kuuvarjutus

süütevõtit keerates ...

Postitatud: P Dets 08, 2013 17:36
Postitas skyline
kuna ilmselge karmavõla tõttu tartlane :drink:, siis pikemas perspektiivis on küsimus ka selles et kas see on nö tavatöökojas remonditav viga või tuleb pealinnasõit ette võtta...
auto on 9-5, 2001, 136 kw.
Tartus on ju Saabi esindus Carringi näol olemas. Pole midagi nii hull koht kui siin kohati väidetakse, mul senini vaid positiivsed kogemused. Ok, tunnihind on küll kallim kui Tallinna mitteesindustes, aga eraldi Tallinna sõidu ettevõtmine nullib selle hinnavõidu tunnihinnas ära. Ilusti küsides saab tunnihinnas alet ka.

süütevõtit keerates ...

Postitatud: P Dets 08, 2013 18:04
Postitas D116
kuna ilmselge karmavõla tõttu tartlane :drink:, siis pikemas perspektiivis on küsimus ka selles et kas see on nö tavatöökojas remonditav viga või tuleb pealinnasõit ette võtta...
auto on 9-5, 2001, 136 kw.
Tartus on ju Saabi esindus Carringi näol olemas. Pole midagi nii hull koht kui siin kohati väidetakse, mul senini vaid positiivsed kogemused. Ok, tunnihind on küll kallim kui Tallinna mitteesindustes, aga eraldi Tallinna sõidu ettevõtmine nullib selle hinnavõidu tunnihinnas ära. Ilusti küsides saab tunnihinnas alet ka.
On ikka hull. Kui raha pole matta kuhugi siis palun, sest abi võid mitte saada, aga arve kindlasti saad. Kuhu iganes, sinna ei soovita, mehed ei oska isegi filtreid paigaldada, ja ei tea mis teha katkise juhega:head: tuli mult nõu küsima.

süütevõtit keerates ...

Postitatud: P Dets 08, 2013 19:40
Postitas skyline
On ikka hull. Kui raha pole matta kuhugi siis palun, sest abi võid mitte saada, aga arve kindlasti saad. Kuhu iganes, sinna ei soovita, mehed ei oska isegi filtreid paigaldada, ja ei tea mis teha katkise juhega:head: tuli mult nõu küsima.
Kui küsida tohib, siis mitme aasta tagant Sinu selline kogemus pärineb?

süütevõtit keerates ...

Postitatud: E Dets 09, 2013 13:36
Postitas TheoK
Vabandan ja jätkan teemat süütevõtit keerates...


Autoks on 2002 aasta 9-5 univ, 3.0 diisel manuaal.
Süütevõtit keerates ei juhtunud ühel hommikul midagi. Kogu elekter justkui toimiks, kõik põleb, puhub, mis iganes vaja. Opel Omega omamisest oli meeles sarnane probleem, mil viga oli väntvõlli pööreteanduris. Panin sisse 4nda käigu ja kahe mehega proovisime autot veidi liigutada, et mootor liiguks. Töö kandis vilja ja käivitus oli kohene. Sama lugu on olnud nii mõnelgi viimasel hommikul garaazis, kui ka parklates. Kas viga võib olla väntvõlli pöörete anduris? Mida tähendab numbrites selle vahetamine?


Aitäh.

süütevõtit keerates ...

Postitatud: E Dets 09, 2013 13:41
Postitas D116
On ikka hull. Kui raha pole matta kuhugi siis palun, sest abi võid mitte saada, aga arve kindlasti saad. Kuhu iganes, sinna ei soovita, mehed ei oska isegi filtreid paigaldada, ja ei tea mis teha katkise juhega:head: tuli mult nõu küsima.
Kui küsida tohib, siis mitme aasta tagant Sinu selline kogemus pärineb?

Paar korda 3-4 olen pöördunud nende poole. Viimane aasta tagasi, ja jaab viimaseks!
Ja tunnid lähevad kirja sellest momendist nagu andsid võtmed üle, mitte sellest momendis kui hakkasid autoga tegelema.
~3a tagasi 9k Aero kohta ükskord "hästi ütlesid" mulle täitsa margi esinduse hoolduse moodi: liiga vana auto ja sellepärast ei saa teha :head:

süütevõtit keerates ...

Postitatud: E Dets 09, 2013 14:19
Postitas skyline
Paar korda 3-4 olen pöördunud nende poole. Viimane aasta tagasi, ja jaab viimaseks!
Ja tunnid lähevad kirja sellest momendist nagu andsid võtmed üle, mitte sellest momendis kui hakkasid autoga tegelema.
~3a tagasi 9k Aero kohta ükskord "hästi ütlesid" mulle täitsa margi esinduse hoolduse moodi: liiga vana auto ja sellepärast ei saa teha :head:
Sorry offtopicu arendamise pärast.
Selge, mõistan D116 sinu pahameelt. Võib-olla on mul senini hästi läinud just seetõttu, et kuna nad asuvad nö keset põldu, siis ma olen pea kõik senised tööd lasknud nö ootetööna teha ise samal ajal esinduses passides ja läbi klaasseina protsessi järgides. Samuti olen enne sinna minekut üritanud probleemi olemuse endale selgeks teha, et mitte alusetult maksta.
Kui hästi meenutada, siis mul nendega üks veidi kummaline kogemus 10a tagant kui sai oma esimese päris oma autoga käidud seal Boschi diagnostikas. Möllati tund ära ja poiss tuli välja paberiga, mille põhjal ütles, et võib-olla lambda andur ei tööta :) Oleks nagu diagnostikast oodanud konkreetsemaid vastuseid toona.

süütevõtit keerates ...

Postitatud: E Dets 09, 2013 15:25
Postitas kurimees
Ma küll traktoriomanik, kuid mul oli analoogne teema kevadel . Pekkis oli starteri tõmberelee. Kui taas sama teema on,siis proovi paar kopsu anda kõva esemega starteri pihta ja katseta uuesti. Kui siis käima läheb, on probleem starteris.

süütevõtit keerates ...

Postitatud: E Dets 09, 2013 18:40
Postitas looderdaja
Minul analoogne probleem oli kunagi. Helistasin mina hr.Trionic'ule, tema soovitas akut kontrollida. Esiti ei saanud aru kuna aku oli kenasti täis aga mingi hetk otsustasin vahetada võtme aku/patarei ära ja probleem kadus. Nimelt on ju immo ka seal süüteluku juures ja kui võtme patakas tühi siis ei tule ju immo maha ja särtsu starterisse ei anta.

süütevõtit keerates ...

Postitatud: E Dets 09, 2013 20:17
Postitas 9-5LPT
Kui võtme patarei tühi on, peaks SID-il ka vastav teade olema, vähemalt mul on nii! ;). Pigem soovitaks ka seda starteri pihta koputamist proovida, ühe sakslasega oli kunagi sama jama.

süütevõtit keerates ...

Postitatud: T Dets 10, 2013 22:31
Postitas TheoK
Oskab keegi juhatada, kust väntvõlliandurile ligi pääseda?

süütevõtit keerates ...

Postitatud: K Dets 11, 2013 6:50
Postitas Myke
Mis puutub siia väntvõlliandur , käivitusahel on süütelukk-kaitse - relee-kastiandur(autom)-starteri tõmberelee .:drive:.Minu teada

süütevõtit keerates ...

Postitatud: K Dets 11, 2013 8:06
Postitas Trionic
Kindlasti ei saa viga selles anduris olla. See käib ju vastu kõigile füüsikaseadustele.
Lukk-kaablid(vahel ka relee)-starter. Kõik.
Vabandan ja jätkan teemat süütevõtit keerates...


Autoks on 2002 aasta 9-5 univ, 3.0 diisel manuaal.
Süütevõtit keerates ei juhtunud ühel hommikul midagi. Kogu elekter justkui toimiks, kõik põleb, puhub, mis iganes vaja. Opel Omega omamisest oli meeles sarnane probleem, mil viga oli väntvõlli pööreteanduris. Panin sisse 4nda käigu ja kahe mehega proovisime autot veidi liigutada, et mootor liiguks. Töö kandis vilja ja käivitus oli kohene. Sama lugu on olnud nii mõnelgi viimasel hommikul garaazis, kui ka parklates. Kas viga võib olla väntvõlli pöörete anduris? Mida tähendab numbrites selle vahetamine?


Aitäh.

süütevõtit keerates ...

Postitatud: K Dets 11, 2013 9:39
Postitas tuulepoiss
mul oli kunagi sama teema 2005 9-5 AEROga. Võtit keerates oli kõik voolud olemas v.a starterit ei võtnud järgi. Kollitas täiestu suvalistel aegadel ja oli süveneva iseloomuga. Peale mingi juhtploki vahetust kõik toimis, ei mäleta kahjuks selle ploki täpset nimetust, asub u keskkonsoolis süüteluku all.

süütevõtit keerates ...

Postitatud: K Dets 11, 2013 10:57
Postitas Myke
mul oli kunagi sama teema 2005 9-5 AEROga. Võtit keerates oli kõik voolud olemas v.a starterit ei võtnud järgi. Kollitas täiestu suvalistel aegadel ja oli süveneva iseloomuga. Peale mingi juhtploki vahetust kõik toimis, ei mäleta kahjuks selle ploki täpset nimetust, asub u keskkonsoolis süüteluku all.


Selle nimi on IMMO:thumb:

süütevõtit keerates ...

Postitatud: K Dets 11, 2013 11:48
Postitas tuulepoiss
süüteluku kontaktplaat oli hoopis!

süütevõtit keerates ...

Postitatud: K Dets 11, 2013 15:11
Postitas TheoK
Mis puutub siia väntvõlliandur , käivitusahel on süütelukk-kaitse - relee-kastiandur(autom)-starteri tõmberelee .:drive:.Minu teada

Kust võiks viga otsida?

süütevõtit keerates ...

Postitatud: K Dets 11, 2013 16:58
Postitas Aero2010
Mul oli sama teema eelmine aasta. Algul ei läinud vahel harva käima. Keerasin võtit paar korda edasi-tagasi ja hakkas tööle. Lõpuks ei käivitunud enam jäädavalt. Viga oli tõmberelee kontaktis. Võtsin juhtme lahti ja lasin liivapaberiga üle. Panin tagasi oma kohale ja siiamaani paugupill. Foorumist leiad täpsemaid juhiseid ka kus see täpselt põhja all asub.

süütevõtit keerates ...

Postitatud: E Dets 16, 2013 16:39
Postitas minaindrek
saan aru et kas tõmberelee kontakt või süüteluku kontaktplaat. mul see asi on väga harva esinenud, nii paar korda poole aasta jooksul, aga mõlemal korras sai sellest üle võtme sisse-välja liigutamisega, niiet ehk siis ikka kontaktplaat?
siiamaani pole uuesti esinenud niiet ei saa N-asendit proovida...

süütevõtit keerates ...

Postitatud: N Veebr 13, 2014 18:15
Postitas looderdaja
Nonii, mul jälle sama mure, et suvalistel aegadel ei käivitu. Pigem juhtub nii niisketel ilmadel. Starteri vahetasin ära, relee vahetasin ära jääb üle süütelukk või juhtmed. Juhtmete korrasoleku kontrollimiseks peab ilmselt lahti kiskuma pool autot aga kas on kuidagi võimalik kontrollida kiiresto koduste vahenditega süütelukku või kontaktplaati või mis iganes seal sellist probleemi võib tekidata? Autoks siis 2001 aasta 9-5, 2,3t 136kw automaat.

süütevõtit keerates ...

Postitatud: R Veebr 14, 2014 0:12
Postitas iisak
NPS võib ka seda viga põhjustada-eriti niiskete ilmadega.